ASI & DEMiR _Gelevera deresi

222 Yanıt to “ASI & DEMiR _Gelevera deresi”

  1. İNŞALLAH BİRTANEM.
    EMRENİN MORALİ İYİ ÇOK ŞÜKÜR.
    SEVOŞUM ÇOKMU KAFA YORUYORSUN EZELE BEN BU DİZİYİ HİÇ SEYRETMEDİM .
    MERALİM BU TÜRKÜYÜ ÇOK SEVERİM BENDE .AMA KLİBİ İZLEMEDİM.
    HEMEN SAYFAYA DALDIM PEYNİR DİLİMİNİ YEMEK İÇİN. 😀

  2. sevim Says:

    hahahahah meralim bunu sana anlatmaliyim.daha demin az kadli bu sayfa cöpe gidiyordu hehehehe :)son anda farkettim.
    simdi hani bende yazmadi ya sekiller ne anlama geliyor diye.bende denedim,her deneyisimde cöpe yoladim yaptiklarimi :)yine son yazimi cöpe yollarken birden sayfa döndü diger sayfalara :Pbaktim mausum senin bu sayfanin üstünde ama neresinde hahahah cöpe yolla yazisinin üstünde :Peger yanlislikla tiklasaydim gitmisti tüm yorumlar :)allahtan ezelden gözümü aldimda baktim.
    bacim büyük bir kazayi atlattim :)süperim demi hehehehe 🙂

  3. cemre Says:

    heheheheh evet bende peynir dilimi yemek istiyorummmm 😀 cok severim haniymis benim peynir dilimim 😀

  4. sevim Says:

    yazayimmi :)tmm bekle olacakmi 🙂

  5. birtanelerim ben çıkayım.yatsı namazım var daha .
    sonrada yatayım.inanın topuklarım zonkluyor.
    hepinizi çok çok öpüyorum.hoşçakalın.yarın görüşürüz .
    sevgiyle kalın.bye bye.

  6. uuu gurban olduğum ne özlemişim seni toprak kokan anam benim şimdi çıkmam gerek sabah burda olursan yine 2 çift yorumlaşırız oldu mu ablam

  7. cemre Says:

    sevimmm giiiiii sakin bir daha ezeli izlerken sayfalarla ugrasam bacim heheheheheh sen ezeli izlerken siteyide yok edersin bacimmm hahahahahahahahahahahah

  8. cemre Says:

    tmm hatice ablam seni cok öpüyorummmmmm sen dinlen , allah namazinida kabul etsin ablam seni cokkk öpüyorummm kendine dikkat et toprak anam benim aeo kib byeeeeeeeeee

  9. tamam ablam bende gidim Allah kabul etsin. Dinlen artık kıyamam sana ewet ustam meral ablam öpücügümü aldım aeo bye

  10. sevim Says:

    MERALLLLLLLLLLLL BAK YAPTIM :)hatcem gidiyonmuuu.tmm bacim seni coköptüm.git dinlen sen.allah rahatlik versin bacim.aeo.yarin görüsmek üzere.bye

  11. sevim Says:

    merallllllll giii odur saat geldi :)de hadi ac sayfayi 🙂

  12. sevim Says:

    cirak sendemi gidiyon.tmm senide cok öptümmm.aeo-.kendine iyi bak ablasi.bye

  13. sevim Says:

    eeeeeeeeee ben pijamalrimi giydim elimi yüzümü yikadim dislerimide fircaladim :)kimseler gelmemis :)meralim nirdesinnnn.assoliste gelmemis dahaaa 🙂

  14. günes Says:

    geldimmmmmmmm 😀 yetisemiycem sandimmmm

  15. günes Says:

    hehehehe bende aynilarini yaptimmmmmm 😀

  16. günes Says:

    evettt bekliyommmmmmmm 😀

  17. sevim Says:

    aylam sendemi aynisini yaptin bacim :)eeeeeeeeeeeeee meral nirde giiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)meral gel artikin uykumuz geldi giiiiiiiiiiiiiiiii 😛

  18. emel Says:

    ne beliyonuz bu saate anca ben gelirim busaate başka kimse gelmz yoksa benimi bekliyoduzuzzzzzz 🙂

  19. emel Says:

    ya bune gömlek deyiştirir gibi sayfa deyiştiriyonuz hızınıza yetişemiyorum hanımlarrrrrrrrrrl

  20. emel Says:

    bu meral nereye kayboluyo böyle iki gündür bakayımmmmmmm

  21. günes Says:

    emelimmm h.g kader arkadasimmmmmm

Bir Cevap Yazın

