ASI&DEMIR_geri dönmeyecek


349 Yanıt to “ASI&DEMIR_geri dönmeyecek”

  1. günes Says:

    pusu biliyomm giiiiii 😀

  2. şeker Says:

    ablaaaaaaaa bilmesennde olurrrrrrrrrrr gogledenn bakrsın sorun yokkkkkk 🙂

  3. cemre Says:

    evet fatom tam 12 vurdu 😀 degilmi aylammmmmm heheheheheheh hemde neler yaptiriyor 😀

  4. günes Says:

    evet müjganimmmmmmm sana katiliyorummmm
    ve o siirlen bir sayfa acilmasini rica ediyorummm artik nezaman istersenizzz tabiiiiii sali yaklasiyorrrrr hehehehehe

  5. şeker Says:

    heeeee heeeeeeeeee sevimm ablaaaaaaaaa zorlama merall ablayıııııııııı 🙂

  6. sevim Says:

    evet bakin hatcemin siiri cok icten geldi bana.o kadar sicaktikii ben bile etkilendim.

  7. cemre Says:

    ya sevim gi birsey diyecemde korkuyom bacim desemmi 😀

  8. şeker Says:

    evett sayfadaa açısın oo şirdennnnnnnnnnnnnnnnn lütfennnn

  9. günes Says:

    sevimmmm giiii gözünün biri ezeldemiiiii bacimmmm 😀

  10. sevim Says:

    sayfami acacan hehehehehehehe :)hadi söyleeeeeeeeeeeeeeee :Pyedirme kendini bana 😛

  11. ada Says:

    orda varsa deli yürek burdada var 😛 ya ne dicim arki bugün ddi nurgül ve tubayla ilgili bi hbr çıkmış postada gören varmı arada murat köprü olmasa bu kadar ilgimi çekmez 😀

  12. günes Says:

    sakalli adami öldürdülermi bacimmm ben anlamadimmmm üzüldümm o iyi adamdiiiiiii

  13. şeker Says:

    sevimm abla salınınn sırrınıı çözdünmüüüüüüüüüüüüüüüüü sölee bakalımmmmmmmm 🙂

  14. cemre Says:

    sevimmmm gi beni dellendirme san simdi burdan bir karizma cakarim görürsün gercek karizmayiiiiiiiii 😀

  15. sevim Says:

    hehehe evet o siirle sayfa acilcak.ama meral bacimin sayfasi var sali icin özellll demi bacim 🙂

  16. şeker Says:

    evettttttttttttttttt canımmm arapppppppp ülkesindeeeeeee türk dizilerii ödülleriiiiiiiiiiiiiiiiii var vee asimizdeeeeeeeeeeeee var odiziler araında doğal olarakjta oyuncu tubada adayy gösterilecek ıhlamurlarda var ama hangisiyle ödüll alır onu bilmem inş…………… oo kazanırr nurgülde aday gösrterilirr bii filmiylee ondann habeleri çıktıııııı

  17. cemre Says:

    he gi sevim benim sayfa cok zor gidiyorrrrrrrrrrr gülnarda gelirdi bak fatoda var fundada var yani bu cene ile geceye bir sayfa daha acilir benceeee 😀

  18. günes Says:

    ahaaa muratin hanim burcin geldi ezeleee 😀
    murat köprüsü fatommm yerim seniiii

  19. sevim Says:

    hahahahahahahahahhahahahaha kesin görürüm karizmayiii heheheheheeh :)aman bacim sen sakin olll ben safka yaptim safkaaaa 😛

  20. ada Says:

    ben diyim mi ne diceni tahmin edorum kemanla mı ilgili meral abla 😆

  21. sevim Says:

    sayfami acayim.iyide sen acmiyormuydun aksam.

  22. cemre Says:

    tmm kizcelerim siz merak etmeyin acacam zaten o siirle sayfa ama önce güzel bir sunmla sunayim degilmi heleki ablamin siiri 😀 hazriligini yapayim acarim

  23. günes Says:

    evet bencede acin acin bir zahmetttttttt 😀

  24. şeker Says:

    merallllllllllllllllll ablammmmmmmmmmm ayarlicakk bizee sayfaa kendiiiiii özgür ruhunuda katıcakkkkkkkkkkkk 🙂

  25. günes Says:

    doldururuzzzzzzzzzz 😀

  26. şeker Says:

    buuuuuuuuuuuuuu aralarr sitemizz bereketlii ha iykide olmuşş buu cezalarr dermişimmmmmmmmmmm 🙂

  27. sevim Says:

    senmi aciyon siire bacim sayfa.iyi o zaman.dedim ben birde deneyeyim hele yapabiliyormuyum diye :Psende bana anlatsaydin su yazilari nasil renkli yaptigini :Pyoksam bendemi melise gitsem giiiiiiiiiiiiiiiiiii :Picerdemi beyaz güvercinim 🙂

  28. günes Says:

    tabiki bekleriz meralimmm sen hazirligini yaptiktan sonraaaaaaa

  29. cemre Says:

    sevim gi acamdaaaa ama geceye daha neler var bacim baksana 😀

  30. ada Says:

    sayfaaaa isterizZzZzZzZzZ

  31. şeker Says:

    tabii doldururuzz dimii aylaa ablammmmmmm 🙂 nede olsa her yorum da bi ceza eksiliyoo 🙂

  32. sevim Says:

    valla masallahimiz var hehehehe :)rekor kiriyoruz :)ya öncende su cezalardan evvel 1 sayfa sürerdi 2 gün :)simdi günde 3 sayfa aciliyor süperizzzzzzzzzzzzzzzz yaaa 😛

  33. cemre Says:

    sevimg i ben melisten ögremedim bacim valla kendim arastirdim buldumm 😀 dünkü melise sordugum baska birseydi yani 1 dakikalik isti hehehehehe

  34. günes Says:

    mügümmmmm seni seker niyetine yemeyeyimmmmmm 😀

  35. şeker Says:

    fato okudunmu niye gazetede çıktıklarını yazdım sanaaaaaaaa

  36. sevim Says:

    merallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll gi dedigin seylere gidiyomm ama yazi yazmiyorki.ne bilem hangisi ne icin.simdi deneyecem ama nasill.nasil bilecem dogru yaptigimi giii.

  37. cemre Says:

    neyse durun ben bir sayfa acayim diger sayfaya kadar yorumla dolar hehehehehe

  38. şeker Says:

    hee hee tammmmmmmm ablammmmmmmmmm tamm amaa istersenn yiyebilirisnn amaa kıyabilirsen pammığımmmmmmmmmmmm 🙂

  39. günes Says:

    hadi anlasinn gii kim acicak sayfayiiii cok heyecan yapmayinnnn

  40. şeker Says:

    sitemizee nazarr değmesinnnnnnnnnnnnnnn tüüüüüüüüüü tüüüüüüüüüü 🙂 nazarr boncuğumuzz eksikkkkkkkkkkkkkkk

  41. sevim Says:

    sen ac meralimmmm bende oraya geliyom.bir bakem dedigin gibi kurcalayam o isaretleri :)birde bakmissin senin sayfanin üzerinde komik sekiller var hahahahah :)geliyomm 🙂

  42. şeker Says:

    bacılarrrrrrrrrrrr hadiiiiiiiiiiiiiii beeeeeeee sizdenn kaçrmı bii sayfaa açmakkk hemnn açrsınızzzzzzzzzz 🙂

  43. günes Says:

    http://cedricc.blogspot.com/2007/09/hadi-hadi-eker.html

    bak mügümm bunaaa ben bayildimmmmmmmm kuzummmmm

  44. sevim Says:

    seker süpersinn diger sayfayi ben acacam nazar boncuguyla nasil ama 🙂

  45. şeker Says:

    aylaaaaaaaa ablammmm bizdee bekleyelimm bakalımmmmmmmmmmm 🙂

  46. günes Says:

    mügümmm kilibede bakkk baka bilirsennn eyerrr cok güzel sarkiiiii

  47. ada Says:

    ya tel şutladı yine saol mügü abla okudum yazını thanks

  48. Gülü18 Says:

    Mrb ben geldim.napıyonuz?yorumlar çok oldu galiba

Bir Cevap Yazın

