ASi PRENSi DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN

Hazirliyan : Cemre

304 Yanıt to “ASi PRENSi DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN”

  1. sağolun varolun beni sizlerr yarattınız 😀 tmm la fazla havalanmadan iniyorum.çok teşekkür ederim abla.bende senin burda olmana sevindirik oldum.ne var ne yok?

  2. şeker Says:

    esass duruşşuu vermekk içinn askerr olmakk lzaım abiiiiiiiiiii 🙂 neysee senn gösterme esas duruş ozamnn bakk gençç abii herr ann tetikte oll komutana yakalanma 🙂

  3. ela_nur Says:

    NE OLSUN ABLAM İŞLERLE BOĞUŞUYORUM İŞYERİNDEN ÇIKIŞLAR VAR ONLARA ÜZÜLÜYORUM ,HATTA BEN BİLE ÇIKARILABİLİRİM YANİ OKADAR SÖYLÜYORUM 😀 YANİ İŞ YADA PERFORMANLA İLGİLİ DEĞİL AMA ŞUAN BÖYLE OLMASI GEREKİYOR HER TÜRLÜ SONUCA HAZIRLIYORUZ KENDİMİZİ

Bir Cevap Yazın

