ASI&DEMIR_bekle


316 Yanıt to “ASI&DEMIR_bekle”

  1. cemre Says:

    yav ne istedik gecici bir süre icin koltuk istedikkkkkk tmm yavvv ondanda vaz gectikkk 😀

  2. günes Says:

    evvetttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    hasretimizz sona erdiyii gibii koltuk kavgasida sona ercekkkk
    gel teskere gelllllllllllll 😀

  3. ela_nur Says:

    vaz geçicen tabi höyttttttttttttttttt 😀

  4. yok arkadaş koltuğumu kimseye kaptırmama .ve biliyorum temizliyorum bahanesiyle ara sıra oturuyosunuz ama bi gün yakalarsam kötü olur 😀

  5. ela_nur Says:

    bişey söyliyim söylemeden edemiycem 😀 1 hafta önce şirkette arkadaşları rüyamda gördüm tarışıyorduk 😀 gördüklerimin hepsi çıkarıldı işten makus talihhhhhhhh 😀 😀 yani diyorum bu ara rüyama girmeyin inşallah yada kavga etmeyelim mümkünse 😀

  6. günes Says:

    ben genede gencerin yazdigi yaziya bakiyommm yimsak g leree ozaman emin oluyommmmmmm 😀

  7. ela_nur Says:

    abovvvvvvvvv yiğenindende koltuk esirgiyorrrrrr ne günlere kaldık yarabbimmmmmmmmm ,o otursun be siler temizlerim 😀

  8. ela_nur Says:

    çok yımışakkkkkkkkklarrrrrr dimi aylam 😀 ay yerim seni kızçem kandırıla kandırıla herşeyden şüphelenir oldu 😀 meral birdaha cesaret edemez keklemeye 1 değil 2 sayfa doldurur kendi bilir 😀

  9. cemre Says:

    neyse biz en iyisimi bu koltugun üzerine bir bardak su icelim 😀 kimseye kalmiyacak hehehehehehe

  10. cemre Says:

    pehhhhhhhhhhhhhhhh o birkezdii gözde cicisssssssssss varmi daha öyle yagma bende bak hele sen gözlerimeeeeeeeeee 😀

  11. temizleye temizleye eskittiniz zaten 😀 ben oturduğumda hiç temizlemiyoduum hiç eskimiyodu 😀 😀

  12. ela_nur Says:

    aman iyi gelde otur ozaman koltuk kıtlığımı bir koltukta biz atarız senin koltuğunun yanına noolllmuşşşşşş 😀 😀
    denemesi bedeva merallllll para almıyoruz 😀

  13. günes Says:

    hehehehehe ben cezamdan memnunun keske hergün cezam böyle gecseeee siteye girerken diyordumm hem yorum okurum hemde cevaplarimmm anca biter 30 yorummmm
    ama bana büyük süprizz olduuuuuuuuuuuuuuuu
    hehehehe yazikk meralimm yanniz basina cekti cezasiniiiii birdaha cekmez insalllahhhhhhh 😀

Bir Cevap Yazın

