HATiCE ABLASINDAN _ ASKER KARDESiNE

Siir : Karsiyakali

Hazirliyan :Cemre

334 Yanıt to “HATiCE ABLASINDAN _ ASKER KARDESiNE”

  1. cemre Says:

    dabi canimmmmmm ne sandinnnnnn sen sevimmmm bak gelen 404 gibi yapisiyorrrrrrr bacim kabul et adam tam bir boydan boya karizma akiyor cekicilik ayri yani ne desem anlatamaz muratiiiiiii 😆

  2. cemre Says:

    niyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 🙂

  3. sevim Says:

    hahahahaha zavalli gencer kardesim :)isi yok kendisi oldugunu inandirmak icin cok takla atacak hahahahaha :)seni saka makinasi meral seni hahahahahaha 🙂

  4. sevim Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sen zeki bir bayansin.biraz düsün bilmen lazim giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii heheheheh 🙂

  5. cemre Says:

    heheheheheh sevimmmmmm giiiiii yoksa sen hala dünkü yorumlarimi okuyon bacimmmm 😀 evet ya hem kendi basimi is actim hemide kardesimin neyse canimmm artik inandiniz degilmi 😀

  6. cemre Says:

    nidenkine giiii saat gec oldu zekiligim durdu simdilikkkk

  7. sevim Says:

    cirak okulu birakacakmis bura icin heheheh :)yerim seni cirakkkkk usul usul okula bakem mars mars :)öptüm abalsi

  8. cemre Says:

    sevim yoksa yaptigim klipteki kiyafetleri ile gördün bugün ondami yapistin 😀

  9. cemre Says:

    evet senin cirak aylami keklemiss kime cekti bu kizzzzzzzzzzzzzzzzzz 😀

  10. sevim Says:

    yok giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii benim cirak demis ya evet bu genc abi diye :)bende onun üzerine yorum yaptim heheheheh 🙂
    demek bilemedin.o zaman söyleyeyim :)rüyam girsin diye bacim hehehehehe o kadar cok karizmatikki bu bölümde cooookkkk iyi anladim 🙂

  11. cemre Says:

    muhahahahahaha hadi hayirlisi giiiiiiiiii ins girer bacimmmmmmm bendede selam söylersin okeymiiii 😀

  12. sevim Says:

    öylemi klipteki kiyafetleriylemi dizi cekmis :)hic dikkat etmedim :Phem ben kiyafete degil yüze bakarim bacim hehehehehe komple bakis kapasitemi asiyor 😛

  13. sevim Says:

    sen neler yaptin bacim.günün nasildi.

  14. karşıyakalı Says:

    FATOŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ
    KIZ SEN BENİM ÖDÜMÜ KOPARDIN.OKULU BIRAKACAM DİYİNCE
    SONRA AŞAĞI YORUMLARI OKUDUMDA ANLADIM MAHSUSCUKTAN
    SÖYLEDİĞİNİ.SAKINNNNNNNNNNN BÖYLE BİRŞEY YAPMAYASIN. 😦
    SONRA SENİNLE BİR DAHA KONUŞMAM. DELİ FİŞEĞİM BENİM. 😦
    SENİ ÖPÜYORUM CANIM.İYİ GECELER GUZUM.

    BU GÜN GEZMEDEN GELDİM ,BİRAZ SONRA EMOŞUM ARADI.
    AYY ÇOK MUTLU OLDUM. YAA CANIM GÖZLERİNİN RAHATSIZLIĞINA
    ÇOK ÜZÜLDÜM. NEYSE İLAÇLAR BİRAZ RAHATLATMIŞ.
    ÇOK SAĞOL BİRTANEMMMMM.ALLAHIM ŞİFASINI YETİŞTİRSİN.
    ELİMDEN DUADAN BAŞKA BİRŞEY GELMİYOR. 😦
    KEŞKE DAHA BAŞKA ŞEYLERDE YAPABİLSEM. SENİDE ÇOK ÖPÜYORUM.
    İYİ GECELER BİRTANEM.

    BENDE GEZMEDEN GELDİM .AKŞAM YEMEĞİNİ HAZIRLADIM.
    BAKAYIM KİMLER VAR DEDİM.AMA SİZ SAVAŞI SEYREDİYORSUNUZ.
    BEN SEYRETMİYORUM.BAŞTAN BAKTIM AMA PEK SARMADI.
    DEMEK SAVAŞ ŞAPUR ŞUPUR ÖPÜYOR HEE.
    BİZENE BURÇİN DÜŞÜNSÜN.ASİDEYKEN OĞLANIN K………NIN DİBİNDEN AYRILMIYORDU. AMAN OFFFF İYİ YAPIYOR.
    ÖNÜNE GELENİ ÖPSÜN. AHHH AHHHHH TUBİŞLE MURAT ÇOK GÜZEL OLACAKLARDI AMA MURAT FIRTINADAN ÖNCE ASİYİ ÇEVİRSEYDİ
    BELKİ BİZİM İSTEDİĞİMİZ OLURDU. 😦

    NEYSE KIZLAR EMREM YATTI. KÜÇÜKTE YATTI. KLAVYENİN SESİ YAN ODAYA GİDİYOR. BENİM TIK TIKLARIMDAN UYUYAMIYORLAR.
    BENDE GİDİP YATAYIM.GÖZLERİM YANIYOR.
    SABAH 6 DA KALKIYORUM.BÜTÜN GÜN AYAKTAYIM.
    YARIN GÖRÜŞÜRÜZ BİRTANELERİM. BU GÜN GENÇERİMİDE GÖREMEDİM
    AYLAM ,MERALİM ,SEVİMCİM,EMOŞUM, EMELİM, BU SAATTEN SONRA KİM GELİRSE HEPİNİZİ ÖPÜYORUM.İYİ GECELER .
    HEPİMİZİN RUYASINA ASİYLE DEMİR GELSİN 😀
    BYE BYE 😀 😀 😀

  15. cemre Says:

    benmi bacim hiccccc sitede cene yaptiktn sonra dinlenme asamasina gectim biraz ev isi bu saat oldu . sen neler yaptin.

  16. emel Says:

    iii akşamlar bacılarım öpüyoprum siziiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  17. sevim Says:

    canim hatcemmmmm destanini yazip cikmissin :Ptmm bacim sen git yat.yorgunsundur.allah rahatlik versin.hehehe demi firtinadan evvel asiyi cevirseydi tamn istedigimiz gibi olurdu :Pamaburcin gözünden ayirmadi hehehehe 🙂

  18. emel Says:

    ii geceler hatica ablam bizde seni kocamam öptük balımmmmmmm

  19. sevim Says:

    bende siteden ayrildiktan sonra alisveris yapip dizim icin jimnastige gittim.sonra geldim,saat 4 geliyordu.yemek yiyip ise gittim bacim.ondan sonrada gelip bir dus aldim ve karizma savasi izledim :)simdide burdayim.

  20. cemre Says:

    vayyyyyyyy ablama bak destannnnnn yazmisssssssss 😀 evet ablammm haklisin hehehhehehe abla ömürsün evet dibinden ayrilmiyordu 😀 zatenn eyer asi firtinadan önce cevrilseydi burcinin hic sansi yoktuu ama tren kacti 😦 malesefff bende seniiii cok öptüm canim ablacimmmmm iyi gecelerrrrrrr

  21. sevim Says:

    vayyyyyyyyyyyyyyyyy assolistimmm gelmis :)nihayet erken sahne aliyon bugün.nasilsin bacim günün nasildi.

  22. karşıyakalı Says:

    YAAAAA BENİM UĞUR BÖCÜĞÜMMMM SİLİNMİŞMİİİİİİİ.
    BAK ŞİMDİ AĞLARIMMMMMMMM 😦 😦 😦

  23. cemre Says:

    vayyyyyyyy emelim h.g bacikomm ne yaptin giiiiii gün hazirligini bitirdinmiii 🙂 jimnastigin nasil gecti bacim ise yariyormuuuu

  24. sevim Says:

    sayfa acip geliyom :)bakalim ne bulup getoircemmm 🙂

  25. emel Says:

    evet bacım artık erken alıyom sahneleri geç geldmi konser vercek kimse bulamıyorum bacım günüm çok yogundu yarın günüm varya hazırlık yaptım okulda toplantı vardı oraya agititm geldim işte öyle şimde biraz dinlenmek için buraya geldim 🙂

  26. sevim Says:

    niye silinmiskihatcem.ama cok üzem kendini genc kardesim gelip yapar.

  27. emel Says:

    meralim tarifini yaptım bacım biraz büyük oldular amma güzell gözüküyolar 🙂
    hatice abla ugur böceklerin uçmuşlar galiba gelirler ablam üzülmeeeeeeee

  28. cemre Says:

    geliyorummmmmmmmmm

  29. emel Says:

    hadi bakalım sevim ne bulcan bacım bilirsin işini bul bakalım 🙂

  30. karşıyakalı Says:

    CANLARIM SİZDE HOŞGELDİNİZ.
    TAM GİDİYORDUKİ BAKTIM UĞUR BÖCÜĞÜM GİTMİŞ.
    UYKUM KAÇTI. TÜH .NASILSINIZ HEPİNİZİ ÇOK ÖPÜYORUM VEDE YENİDEN GİDİYORUM.ADAM YAT DİYOR .HANİ UYKUN VARDI DİYOR.
    GİDEYİM ANACIM KİMSENİN DİLİNE DÜŞMEYEYİM.
    HOŞÇAKALIN BENİ ÖZLEYİN ANACIM BYEEEEE

  31. emel Says:

    özlememzmiyiz ablamm ii geceler ah bu adamların yokmu :)ablam sende benim gidi arada siteye yolla enişteyiiiiiii 🙂

  32. emel Says:

    anam nereye kayboldunuz zaten yorgunum uyuya kalcam şimdi
    benim kader arkadaşım aylam nerde bugün hiç karşılaşamadık bacımla yaaaaaaaa

  33. emel Says:

    ozaman bende geliyom birazdannnnnnnnnnnn

Bir Cevap Yazın

