Asi&Demir- Sevdan bir ateş

372 Yanıt to “Asi&Demir- Sevdan bir ateş”

  1. günes Says:

    bekletmeyin abaniziii yahuuuuuu meralll sendeeeeeeeee 😀

  2. hopssss noluyor.benimle konuşurken önce esas duruşa geç sonrada tekmil ver.ondan sonra bir durum arz edebilirmiyim komutanım de.son olarakta ben izin verirsem konuşmaya başla 😀

  3. cemre Says:

    pasammmmmmmmmm h.g nasilsin gutmusun 🙂 aylam sende h.g bacimmmmmmmmmm sen nasilsinnnnnnnnn gutmusunnnnnnn 😀

  4. günes Says:

    DIKKATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

  5. tmm tmm biriniz dikkat çekse yeterliydi. şimdide duyuru gibi oldu dikkat dikkat 😀

  6. cemre Says:

    benim haddime degil ama genc cavusum sayfa acmak icin sizi bekledik eyer firsatiniz olursa bize bir sayfa acarmsiniz yoksa ben acabilirmiyim 🙂 yani ben aciz bir onbasiyim sadece bir fikir önerdim 😀

  7. tmm yaaa konuşmanıza izin veriyom.gerçi tekmiller gelmedi ama olsun bu seferlik af ediyorum 😀

  8. cemre Says:

    muhahahahahahhahaha aylam giiiiiiiii bunu nerden buldunnnnnnnnn hehehehehehehehehehehehhehe

  9. şimdiye kadar açmayıp milleti mağdur bırakman kabahat zaten 😀 ben burya muhabbet etmeye geliyom sen bana iş veriyon.sen aç eline yapışmaz 😀

  10. günes Says:

    izin istiyommm komutanimmmmm 😀 yazabilirmiyimmmm
    sen izin aldinmiii uleeeen

  11. cemre Says:

    ( tmm ulaaaaaaaa sanada birsey denmiyor nasil cavusun cik cik cik ) emredersin cavusum hemen aciyorum 😀 )

  12. günes Says:

    merallll giiii komutanima ismi buyuruyonnnnnnnn 😀

  13. zuhahahahahaaaa 😀 güzeldi 😀

  14. günes Says:

    anlasildiiiii meralim bugün ceza yemek istemiyorr gene kare icinde yaziyorrr 😀

  15. günes Says:

    güldüne göre izin verirsin artikkkkkkkk 😀

  16. neyse anlaşılan siz daha acemi askerlersiniz.size tekmil vermeyi öğretiyim.önce esas duruşunuzu gösteriyorsunuz.sonrada selam verip adınızı soyadınızı ve memleketinizi söylüyorsunuz. bunları söylerkende olabildiğince bağırarak söylüyorsunuz 😀 deneyin bakalım 😀

  17. günes Says:

    pc dersinde kac kisi bulunuyorsunuzzz gencerrrrrrrr

  18. verdim gitti beee. sen nerenin askeriydin koçum 😀 memleket neresi 😀 zeki bi askere benziyosun 😀

  19. günes Says:

    SLM
    GÜNES DOGAN 😀 😀 😀
    WORDPRESS

    bogazim agirdiiiiiii beeeeeee

Bir Cevap Yazın

