ASI&DEMIR_adaletin bumu senin


320 Yanıt to “ASI&DEMIR_adaletin bumu senin”

  1. cemre Says:

    mügümmmmm kermesss demek istiyor emelim galibaaaaaa 😀

  2. şeker Says:

    he heeeeee tamm ozamn meral ablaaaa 🙂

  3. cemre Says:

    yok bacim inaniyorumda biraz bos gibiydin dedinde o yüzden sey ettirdim 😆

  4. emel Says:

    valla gı bu büyük kermes 10 nisanda başladı 24 nisanda bitcek cuma günü bize sohpet vern hocamız bizden rica ettei yaparmısınız diye bizde kbul ettik onu yardım işte toplanna paralar okuyan ögrencilere gidyomuş

  5. emel Says:

    heheheheheeh ay gine yanlışmı yazdım kermes yazcaktım bak meral nasıl anlıyo bacım beni alıştı o artık 🙂

  6. cemre Says:

    tmm gii emelim inaniyroum bacikom takiliyorum sadece 🙂

  7. şeker Says:

    emell ablaa sen ehliyetii almışınn dimi tebrikk ederim senii buu aradaaaaaa biraz geç oldu ama 🙂

  8. emel Says:

    he bu sabah kalktım eşimle tarif müdürlügüne gittik ehliyeti almaya ordan geldim kavaltı filan eşim cumaya gittik kız okldan geldi ögleden sora boştum amam deyilim çay içcez 🙂

  9. cemre Says:

    afiyet olsun bacimmm peki aldinmi simdi ehliyetini hayirli olsun bacim.

  10. şeker Says:

    canlarr ben çıkıyoreeeeeee dersleree bakayımmmmmmmmmm çokk öpüyoreeeeeeeeee siziiiiiiiiiiiiiiii bennnnnnnnnnnnn byyyyyyyyyy gencer abimde gelmedi bugünnnnnn inş.. bişe yokrurrrrrr

  11. emel Says:

    byyyyyyyy görüşürüz müjganımmmmm
    alamadım bacım herşeyi halletik aama ehliyet alcamtım makina bozukmuş o kagıtı çıkaran pazartesiye kaldıııı 🙂

  12. cemre Says:

    tmm mügümmmm seni cok öpüyorum kuzummmmmm kolay gelsin sanaaa , evet genc gelemedi buguün saglik olsun önemli birsey olmasinda, kib aeo kuzum byeeeeeeeee

  13. cemre Says:

    öylemi emelim saglik olsun bacimmmm, pazartesi alirsin artik.

  14. emel Says:

    meralim bende çıksam olurmu bacım ben biliyom seninde kesin işin vardır ben burdayım diye benide bırakamıyosun ben çıkayaım sende işine bak bacım 🙂

  15. cemre Says:

    ok bacim hadi sanada kolay gelsin bacim seni cok öpüyorummm arada firsatini bulunca kafani uzat özletme aeo kib byeeeeeeeee

  16. emel Says:

    bende seni kocama öptüm anlayışı bacım benim görüüşrüz gelirim bacım gelmmemi hiç gııııııııııı 🙂

  17. cemre Says:

    okeyyyyyy emelim bye bacimm.

  18. cemre Says:

    neyse bende cikiyorum aeo kib byeee

  19. sevim Says:

    slm canlarim cok yorgunummm cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :)ay daha yeni oturuyorum inanin.günüm yine macerali gecti dersem inanirmisiniz :)anlatayim
    sabah oglumla uykuda kaldik :)okula gec kalacak cocuk :)dedim oglum rahat ol annecigin seni yetistirir okula :)nede olsa araba var altimizda :Piyi dedi anne hemen birseyler hazirladim yedi,sonra arabaya dogruu yol aldik…… :Parabanin kapisini alarmla acmak istedim olmadi,dedim kesin pili bosalmistir deyip,anahtarla actim kapiyoi.ama baktimki sadece söför kapisi acildi,digerleri ne yaptiysam acilmadi.oglumda mecburen söför k.tarafindan bindi :Pneyse anahtari taktim kontak yerine hehehehehe ne oldu sizcee…… :)eveeettttt calismadiiiiiiii :Pcok sansliyim cokkkkk :Pbaktim olacak gibi degil kalmis oglumun dersine 5 dakika,hadi oglum tabanlara kuvvet deyip 15 dakikalik yolu yürümeye basladik.dizime arada agri giriyor tabi :)geciktik tabi neyse geri döndüm eve,ise gittim.ordanda doktora.bu arada doktorlarla baya kanka oldum heheheheeh :Pbirgün görmessem özlüyorum :)sonrada eve geldim baktimki saat1.isteyken birden arabanin neden calismamis olabilecegi aklima geldi tabii :)neyse adama anlattim adam geldi baktiki arabanin aküsü yani türkcsi baterisi bitmis :Psebeppppp benim bir esim varya dünya tatlisi :Psen dün günesli havada farlari yak kapatma :)birde öyle birseyki mesela arabadan inecen demi isiklar acik kapiyi actigin gibi dütttt diye ötüyor araba ;)buna ragmen acik birakmis.kafasi nerdeydiyse heheheheeh 🙂 (kesin bende )heheheeheh.devam edelim :)adam demezmi 1 saat arabayi sürecen diye.dedim mecburmuyum.dedi evet sürerek bateri dolar.anlayacaginiz güzelce sehirimi dolastim ve eve geldim saat 14 40.iste benim gününmün özeti simdiye kadar böyle 🙂
    sizlerde iyisinizdir indsallah.ya ben biraz kafayi koysam olurmu basim catliyor.ise gitmeden evvel gelmeye calisirim.bye

Bir Cevap Yazın

