ASI & DEMIR _ canin sagolsun

466 Yanıt to “ASI & DEMIR _ canin sagolsun”

  1. ada Says:

    hehehehehehehe ustam canımsın hadi bekliyoruz

  2. emel Says:

    gözün aydın bacım alalhım hayırlısıyla kavuşmak nasip etsinnnnnnn
    yaaaaaa birselim sen siteye geç gelince sana ceza yok demi bacım biz bi dün gelmedim hemen ceza puanımız yükseldiiiiiiiiiii 🙂
    günde 2 kere siteye yorum yazcam bacım duy belki birileride duyar insafa gelir 🙂

  3. sevosummm zahemtt etmeseydinn..biz böyle iyiydikk… 😀 😀 😀 😀

  4. meralllllllllllllllllll acıdımıı canın…düştün yaaa.. :D:D ayy bacımm bi ses etsenn tutardımm canıkommm… 😀 kırmasaydınn bi yerlerinii maazallahhhhhhhhhhhhh 😀

  5. ada Says:

    abla sen mi yazdın? çok güzel olmuş gerçekten

  6. emel Says:

    aahhhhhhhhhhhh adaşım iyiz demi bacım ay beni bu kadar sevdiginizi bilmiyodum ya benimiçin zorlana zorlana yorum yazıyonuzzzzzzzzzz 🙂

  7. cemre Says:

    pehhhhhhhhhh emel bosa cabalama kredin doluyorrrrr bacimmmmmmmmm

  8. birselimm demek şiiri sen yadınn…bizde kimm diyodukk yazannn.. 😀 çokk güzell birselimm yüreğine sağlıkk…

  9. emel Says:

    ay pardon günde 2 defa geliyodum 15 yorumdu günde 3 defa gelcekmişim 20 yorum yaapcakmışım elbet bu merali bi gün elime geçircemmmmmmmm 🙂

  10. evet hemdee ne zorlanmakk adaşımm…ite kaka kağnı arabasıı gibi gidiyoo yorumlarrr….
    bu arada 500 e dğoruu gidiyozzz.. .:D 400 derkenn.. 😀

  11. ada Says:

    hahahahahaha assolistem bak ne diyorum birden yorum enflasyonu artarsa nolacak 😀 bence sen sus yorumun konuşsun 😛 birsel ablamın mazereti yürürlükten geçmedi karar aşamasında 😛

  12. sevim Says:

    hadi daaaaaaaaaaaaaaa gelin 🙂

  13. emel Says:

    allah artırısın canım ne olcak 1000 yorum yaptıgımız sayfalar oluyodu 500 neymişl 🙂

  14. adaşımm senn gene dua at meralinn cezasınaa denk geldinn..ya gözdeme denkk gelsydinn..bilmiyomm artıkkk nolurduuu… 😀 😀

  15. antika Says:

    hanimlar keske ben olsaydim yazan benim oldugumu farz edin dicem ama yazan kisiye karsi saygisizlik olur ben begenduigim icin ben yazdim dedim güzel bacim keske böyle güzel siirler yazabilsem sizlere

Bir Cevap Yazın

