ASI & DEMiR _ yapraklar

225 Yanıt to “ASI & DEMiR _ yapraklar”

  1. ada Says:

    very şükran efem ewet ne varsa eskilerde var çok güzel yaa çok teşekkür

  2. ela_nur Says:
  3. ada Says:

    tel şutladı no kusur

  4. ela_nur Says:
  5. ada Says:

    off offff yan deli gönül bir asi aşk vurgunundan 😦

  6. ela_nur Says:

    😀 😀 😀 canım bana müsade yukarıda da yzdım akşama yetiştirmem gereken işler var ,arada unuttuklarım olabilir affola ama son gönderdiğim 3 şarkı hepiniz için öpüyorum fatoşum yeni sayfa açılırsa rahatlarsın guzum görüşürüz

  7. ada Says:

    aşk bekler gururuna yol ver sevdam yakar yanar bu şehirler bırak ne olur gözyaşım yüzünü bulur

  8. ela_nur Says:

    herkesin türkü yada şarkısını dinlemesini uğraştım epey uğraştım seçmek için 😀 ondan sonra sayfa değiştirin olurmu hadi ben uçtum görüşürüz

  9. ada Says:

    tamam abla kolay gelsin sonra görüşürüz aeo

  10. ada Says:

    saol abla nakliye için aeo bye

  11. ada Says:

    tüh yaa bak yeni aklıma geldi keşke gözde ablamdan başka bi şarkı isteyeydim nese kendim sölerim: ŞU FASÜLYE 7,5 LİRAAAA HEM OYNASIN HEM KAYNASIN YANDAN MERALİM YANDAN SEVİYOM SENİ CANDAN SEVİYOSAN CANDAN KALK GEL BU YANDAN

  12. cemre Says:

    slmmmmm benn geldimmmmmm herkese en iyi sekilde güzel bir hafta sonu gecirmenizi diliyorummmmm bugün gecikmeli geldimmmmm sabah 6″ da ayaktayim simdi yeni buraya oturdumm 🙂 anca islerimi bitirdim.

  13. cemre Says:

    gözdemmmmm bacim klip icin tesekürlerrrrrrrr benim acil cikiyorummmmmm

  14. slmmmmmmmmmmmmmmmmm
    ben geldimmmmm….
    bursadan kucak dolusu sevgilerrrrrrrrrrrrr
    emoşunuzz geldiii..

  15. meralimmmmmmmmmmmmmm canımm senii az zamanla kaçırdımm demek.. 😦 neyseeee ..kolayy gelsinn canımm…

  16. yorumlaraaa baktımm da birazz…
    aylamm canımm cezaa korkusunaa gelmişsinn bakıyom bacıomm.. 😀 canım benimm…

    gözdemmm canımm demekk ayağın hala sızlıyoo..dikkat et canım benimm..fazla üstünee basmaa…tekrar geçmişş olsunn…

    fatomm,adaşım ve de ablamda gelmişlerr…ablacımm şiirinn ve çiçeğin çokk güzell…

    ve herkezz iyidirr umarımm…

  17. gözdemmmmmmmmmmmmmmmmmm canım benimm..klibb içinn teşekkürlerrr….nasıl da biliyonn bacınıı sevdiğii şarlkılarıı…çokk teşekkürlerr canımm..zevklee dinliyorumm…şu an 2 sayfa açtımmm…
    vee diğerr idee güzell…ee bursalıyıkkkk anacımmmm… 😀
    çokk sağoll canımmmmmmmmmmmmmm
    getirenn pannaklarınaa sağlıkkk…

  18. bendee yeni geldim evee…üstümde bi ağırlıkk var..biraz da başım ağrıyoo…annemlerde yemeğe kalmadımm..
    hımm dr kontrolüne gittimm…daha iyiymşş ama damllalar devamm…ve dee gözlerinii yorma dedii dr…bendee başımıı salladımm tamam der gibi.. 😀 😀 dedimm pc ye giriyomm öyle fazla değil diyee.. 😀 bi bilse..bana dedii iyice iyileşene kadar en fazla 1 saat gündee… 😀 bakcezz artıkk…

  19. yukardakii videonuunn 4.32 den sonrasıı… 😀 ve 7.41 bakarmısınızz.. 😀
    ayy allahımm asideykenn asininn o geceliğii geldii aklımaa.. 😀 😀
    asimizinn bi ordakii giydiğğii gecleikk bi de burdakii.. 😀
    demirim bi göremedi asimizi böyleee 😀 😀

  20. neysee ben şmd çıkıyorum canlarr…biraz uzanayımm sonraa mutfağa geçicemm..gırtlakk durmuyoo. 😀 eşimm gelirr birazdann.. 😀
    herkezii çokk öpüyorumm ve seviyorummm..
    sağlıcakla kalınn…
    aeo…kib…

    by byyyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  21. günes Says:

    icon Wink

  22. günes Says:

    Icon Wink deneme 😀

  23. günes Says:

    neyse denemek istedim sey olmadiii 😦

Bir Yanıt Bırakın

