ASI&DEMIR_ben seni hep sevdim ama sen bilmedin


310 Yanıt to “ASI&DEMIR_ben seni hep sevdim ama sen bilmedin”

  1. günes Says:

    ablamda haber vermisss doktorda hersey iyi gecmisssss emre kardesimin tarihi belli olmusssssss mayisa vermislerrrr canim benim tez zamanda gider atlatir su 3 günüüüüüü

  2. cemre Says:

    heheheh sevim gi sende cok soru sordunnnnn :9 evet bacim seker kasigi varya cay kasigindan büyük olan yada 4 küp sekerde koya bilirsin evet 150- basla 180 derece birde dabikide bekliyecek mayalanacak sonra tepsiye al azda orda beklesin at firina

  3. günes Says:

    meralimmm bende seni ablam ve kardesim kadar seviyorummmm bacimmm hatta burda hergün görüsüyoruzz onlarla bukadar hergün görüsmüyorummmmmm

  4. günes Says:

    anca okuyommm giiiiiiiiii cumadan basladimmmmm ama 10 günü kaldi diye yazmiss bacimmmmm surda 3 gün olduuu erkenden mi gitmisss komsusuuuuu giiiii neden beklememis 10 günn 😀

  5. sevim Says:

    ay cok tesekkür ederim sitemizin emine bediri :Pen kisa zamanda yapacam pogacayi :)aylam ben cok hamur isi yapmam ama yaptigimdada heleki ilk yaptigim seylerde cok begenirler.yani elim yatkin hamur isine :)yaniii elimin lezzeti vardir :Ptamam sevim aaaaa biraz alcak gönüllü ol mazallah nazar deger falan 🙂

  6. sevim Says:

    yoksam girtmedimi komsusu daha heheheheh :)aylam sen bana bakma bildgin gibi git heheheheheh 🙂

  7. günes Says:

    giiiiiii bu bizim emosssssssss ne coook sey yazmisss öyleee yani birgün buna ceza verilse vizzzzzz gelirr anam bu alisik yazmayaaaaa 😀

  8. emel Says:

    slm kızlarrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    bana verdigi tarif çok güzel oldu meralim denemenizi tavsiye ederim 🙂
    kızlar hen çıkcam gizli gelidim eşim evde hepinizi kocaman öpüyorum yarın görüşrüz inşalalh byyyyyyyyyyyyyyy a.e.o.

Bir Cevap Yazın

