MECHUL KiSiDEN _ SEViMEEE SEVGiLER

Hazirliyan : Cemre

400 Yanıt to “MECHUL KiSiDEN _ SEViMEEE SEVGiLER”

  1. 😀 😀 😀 aaayyyyyyyyyyy adaşımaa güveniyoo…sevoss adşımm napcakk gııı….bakk sennn

  2. cemre Says:

  3. ela_nur Says:

    mel Diyor ki:
    19/04/2010 16:35

    valla gözdem ne yapacam bilmeme artıkın allah büyüktür 🙂
    ama bacımada yazık sizde sayfayı muratla doldurmayın canımmm ben ortadan konuşuyom 🙂

    bana başmı kaldırıyonnnnnnnnnnnn yoksa banamı öyle geliyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yani bileyimde ona göre 😀

  4. emel Says:

    gözde acilden git bari bacım geç kalma sonra daha zor olur yani sen bilirsin ama
    meralim sen nasılsın balım

  5. cemre Says:

  6. sevim Says:

    heheheheheh meralim buyur sen ac.siirler sende.ama bir ara banada birkac tane verde hic olmassa bende acarim hemen o zaman 🙂

  7. muhahhhhaaaaa bakk şmdd kendidi baş edemiyoo…adaşımdann medett umuyoo..ee tebii o daa fenerlii yaa… 😀
    adşımm eniştee fenerliydii sen demi fenerlisin yoksaa…sevosss sendenn medett umuyoo… 😀

  8. cemre Says:

    iyiyim bacim öptüm tlll deyimmmmm

  9. ela_nur Says:

    sevim Diyor ki:
    19/04/2010 16:36

    muhahahahahha emelmi ne yapacak 🙂 unutma gözde bacim sesiz atin ciftesi sert olurmus 😛 o yüzden kendine fazla güvenme tedbirini al heheheheh 🙂 bacindan sana tavsiye heheheheh 🙂

    her türlüsü buyursun gelsin 😀 sesli sessiz ,bize farketmez biz şerbet diye içeriz anadınmıııııııııııııııııııııı 😀 😀 😀

  10. emel Says:

    yani gözdem söylemesi ayıp biraz papates çuvalı gibi yim bi oturursam üstünüze alkamazsınız kiloma güveniyorummmm 🙂
    adaşım aynısı sanada geçer hem bana daha yakınsın 🙂

  11. cemre Says:

  12. sevim Says:

    evett sayfam seninle vedalasma vaktim geldi.seni cok sevdim ve hic unutmayacam :(cok güzel vakit gecirdik ama buraya kadarmis.artik ayrilik vaktidir.ELVEDAAAAAA 😥

  13. cemre Says:

  14. gözdemmm adaşım daa kendii sayfasınaa yazamadı yaa pekk..ondann herhaldee sevosumaa arka çıkıyoo yoksaa bencee sana sataşmıyodurr..neme lazımmm…
    adaşımmmmmmm ayanıı denkk al bakk..yoksaa 400 yorum kapıdaa.. 😀 😀 😀
    hele de gözdeminn demirrr hasretii depreşmişkenn heçç sataşmaaa… 😀 😀

  15. cemre Says:

  16. ela_nur Says:

    ayyyyyyyyyyyyyyyyyy bende çok üzüldüm sayfanın dolmasına inannnnnnnnnnnnnn sevimim iri kemiğim 😀

  17. cemre Says:

  18. sevim Says:

    yürü emelim kim tutar seni beeeeeeeeeeeeeeee :Parkanda ben varim hehehehe :)gözdem kilolari hesaplarken sadece emelinkini degil benimkinide hesaplayarak tedbirini al heheheheh :)heyttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt sallattirmayin bana burayi :)zaten sayfmdir diye geceden beri nagra atmamisim heheheheh 🙂

  19. 😀 😀 😀 ayy şmdd ağlıcammm…
    pehh pehhhh sayfasıylaa da vedalaşırmışşş… 😀 😀 😀

    evettttttttttttttt ee herr güzell şeyin bi sonuu varmışşş…

  20. emel Says:

    anam ben hayata 400 yorum yapammam ben meralim vcerdigi 15 yorumu gelip yazamıyommmm 400 nasıl yazagım ozaman gines rekorlar kitabına girerim 🙂

  21. ela_nur Says:

    sen anca kendini sallarrsınnnnnnnnnn hadeeeeeeeee 😀 ha birde emeliiiiiiiiiiiiiiiiii ikiniz 2 bacı sallaşın durun 😀

  22. patatess çuvalııı.. 😀 😀
    muhahahahahaaaa ayy şmdd bayılcammm…
    baann vızzz gelirrrr sizinn kilolarrr…ikiniziz deee yerimm çıtırr çıtırrrr… 😀

  23. emel Says:

    sevim sen daha uzunsun bacım sen öne geç ben geliyom arkandann ama arkandayım korkma bacıkommmmmmm 🙂
    sallagı şuraları şimdiye kadar sallamadıgın kabahat 🙂

  24. sevim Says:

    muhahahahahahahahahah emosum bacim bakiyomda sen bu 400 yorumdan cok etkilenmissin :)korkma emelim ben varim arkanda biz 400 yorumu alirrrrrr 2 kati 800 yorum olarak iade ederiz beeeeeeeeeeeeeeeee :Panladinmi emosum heheheheh 🙂

  25. emel Says:

    valla bilemiyecem adaşım sen beni az çok gördün yaniiiiiii nasılımmmmm
    papates çuvalı bile halt etsin yanımda 🙂
    adaşım sen yersinde biz senin migdene oturur kirada vermeyiz heeeeeeeee 🙂

  26. sevim Says:

    muhahahahahha patates cuvallri muhahahahahah :)emel bak patates ccuvalida olduk hahahahahah :)ya aslin da ben asi gibi incecik boylu pozlu vedem cok güzelbir bayanimdaaa :lol:heheheeheheheh ay cok güldümpatates cuvali hahahahahahahah 🙂

  27. ela_nur Says:

    emel Diyor ki:
    19/04/2010 16:39

    yani gözdem söylemesi ayıp biraz papates çuvalı gibi yim bi oturursam üstünüze alkamazsınız kiloma güveniyorummmm 🙂
    adaşım aynısı sanada geçer hem bana daha yakınsın 🙂

    sayın elmaaaaaaaaaaa yanakkkkkkkkkkk ben sana yaptığın bir hatada patetes çuvalını detaylı anlatıcam bugünü not ediyorum 19.04.2010 sende not ette ozaman şoka uğrama ,bak merala oda çekmiycem cezamı dedi dedi ama makussssss talihhhhhhhhhhh işte 😀 çekti sebep yaratmazsın inşalah bana

  28. ee bilemicemm aratıkk adaşımmm…400 olurr 500 olurr..1000 olurr dimii gözdemmm… 😀

  29. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyyyyy sevimim 200 de benden olsun bacım gııııııı
    sen omasan zaten bu kadar attamma bacım biliyom sen varsın diye sallıyom 🙂

  30. sevim Says:

    simdi ne oldu emelim.hemen arkama gectin giiiiiiiiiiiii:)bu kadarmiydi cesaretin senin :)gel gel benim telma yanakli bacim önden ben gider gözdemi serbet niyetine icer gelir isime giderim hehehehe 🙂

  31. ela_nur Says:

    ayyyyyyyyyyyyyyyy sevimmmmmmmmmmmm hakaretin biri bin para patates çuvalı haaaaaaaaaaaaaa çenem ağrıdı gülmekten 😀

  32. bakk sennn sevosssss hanımm benn naptım daaa bana diyonn yorumm falann….
    cezaa alırsamm yaparımm evellalhh…ne korkcammmm… 😀

  33. ela_nur Says:

    emel Diyor ki:
    19/04/2010 16:47

    ayyyyyyyyyyyyyyy sevimim 200 de benden olsun bacım gııııııı
    sen omasan zaten bu kadar attamma bacım biliyom sen varsın diye sallıyom 🙂

    ben şimdi yazıyordum geri sildim sen sevim olmasa sen böyle konucaksın emiiiiiiiiiii diyorsum bana kalmadı sen yazdın 😀

  34. emel Says:

    sevim haklarını yemeyelim gı onlar demedi papate çuvalı diye ben dedim kendime ama bacım sanada demedim 🙂

  35. 😀 😀 😀 eeee bakk sevoss hanımm adaşımm veriyoo gazıı veriyoo sonra da arakana geçiyoo.. 😀 muhahahahhahaha
    ayyyy şmdd ne desemm acabaa…bu lafaa… 😀 sen güvenn bakemm adaşımaa…senii siperrr alıyoo önünee.. 😀

  36. sevim Says:

    muhahahahahahahaha ay yiyecem sizi :)patates cuvali hahahahahah :)ay emel bunu sen kendinemi dedin :Pbende gözdem bize dedi sandimmuhahahahahahahahahah :)emelim korkma seni korkutuyor gözdem.güclü ol korkunu belli etme dik dur ha söyleeee :Pdeki sende bana sebep verme yoksam cekersin cezani :Phadi görim seni :)yaz hadi yaz 🙂

  37. emel Says:

    sallayamama yalan yok uslu uslu oturummmmmmmm 🙂
    aslan gibi sevimim var arkamda demi gıııııııı editörüm komserim sevimim 🙂

  38. gözdemmmmmmmmmmmmmm bizz boşunaa demiyozz sevosumaa yorumm okuma özürlüü diyee… 😀 adaşımm diyoo senn zannnediyoo.. 😀

  39. ela_nur Says:

    5 dakikaya geliyorum

  40. adaşımmm demekk sevosumaa güveniyonn herr bakımdaannn 😀 😀 senn yalnızz kalıncaa napcan acabaa.. 😀 hatırlatırımm bakemmm…assolistimm elmaa yanaklımmmmmmmmmm 😀

  41. cemre Says:

    sevim gi hazir siir yok klipten acccc

  42. meralll nereye kaybolduu gııı…..
    merallllllllllllllllllllll gell bacımm nerlerdesinn… 😀

  43. emel Says:

    emelim korkma seni korkutuyor gözdem.güclü ol korkunu belli etme dik dur ha söyleeee deki sende bana sebep verme yoksam cekersin cezani hadi görim seni yaz hadi yaz
    sevimim kopyalasam olmazmı bacım :)sen yamışın bende kopyaladım yazdım say sen 🙂

  44. haaa gell şöylee meralimm..birilerii meydanı boş bulduu atıpp tutuyooo… 😀 bi ell att psikoloğumm… 😀

  45. sevim Says:

    ay yeterrrr yoruldum hahahahahah :)emelime karismayin.ben hep onun yaninda oldum korudum kolladim :)gec arkama assolistim :)meralllllllllll hadi sayfa aciyordun bacim :)ya simdi ben acacam da siirler meralde.almayi unuttum oda vermeyi :)o yüzden meralin gelisini bekleyecez :)annesiyle konusuyor konus konustugun kladarrrrr meralim hehehehe 🙂

  46. geliyommm birazdannn

  47. sevim Says:

    seni yyiecememelim cok sekersin heheheh :)tmm ben acip geliyom op zaman

  48. emel Says:

    ayyyyyyy banada 10 dakka oglanı oklunda unuttum gıııııııııı hemen geliyom 🙂

  49. sevim Says:

    meralim aciyor odur 🙂

Bir Yanıt Bırakın

