ASI & DEMIR _ Bitince

173 Yanıt to “ASI & DEMIR _ Bitince”

  1. ada Says:

    ahh bana ah çektirme ahhhh

  2. günes Says:

    emelimmmmm giiiiii bunlarr ne coook bacimmm ici ici bitmezzz neyse yarinada saklarimmmmmmm cok cok tesekürler bacikommmm

    meralimmmmm ben hangisiyimmmmmmm 😀 verenmi yatanmiiiiiii harika bi resimmm bacimmmm bunu yeni görüyommmm sanada dankeeeee

  3. sevim Says:

    aaaaaaaaaaaaaaa ciragim vazifem :)ne yorulmasi sen iste ben sana neler getirirm :Pbakmissin demiri getirmisim heheheh :Pistekleriniz benim icin bir sereftir :Pbaska istegi olan varmi 🙂

  4. cemre Says:

    neyse tmm yorumlarinizi geri getirdim 😀

  5. ada Says:

    iyi geceler ablam emel muah muah aeo

  6. cemre Says:

    aylam gi süt ictigine göre yatan oluyon bacikomm öpüyorum seni cok iyi geceler tatli rüyalarrrrrrrrrrr aeo kib byeeeeeeeeee

  7. günes Says:

    a.e.o

  8. sevim Says:

    emelim senide öptüm bacim.aeo.yarin görüsmek üzere.tatli rüyalar.bye.

  9. günes Says:

    k.i.b

  10. günes Says:

    by

  11. ada Says:

    saol ustam demir gaz yapıo mümkünse asi alayım. Uuuu bitanesin bi bi bi bitane

  12. cemre Says:

    emelim senide cok öptüm bacikom yarin görüsmek umidiyle aeo kib byeeeeeeeeeeeeeee

  13. günes Says:

    😀

  14. ada Says:

    aylası ablası ceza tamamlamak adına saf mı deiştirdin

  15. ada Says:

    aeo

  16. cemre Says:

    sevim giiiiiiiiii bende ciksammi bacim sabah arkadasa gidecem hafta sonu kizini veriyorda beni cagirdida 3-4 tepsi su böregi yapacakmista benimde böregimi seviyorda bende gidip yapacamda o yüzdende yatsammiki bacikom 😀

  17. sevim Says:

    sen yap bacim bir zahmet :Pbu sayfanin üstüne ekle.senin sayfan :Pmazallah yanlisla yorumlari silerim falan heheheeh :)sen koy sonrasi benim artik.2 sayfa tamam 🙂

  18. cemre Says:

    allah seni hemi sevim ne diyem sanaaaaaaaaaa 😀

  19. sevim Says:

    alooooo ne oldu bu sayfay hehehehe :)sondaki yorumlar yok oldu benimikide dahil heheheheh 🙂

  20. sevim Says:

    biliyom bacim bana dedin ama simdi elimden bir kaza cikar valla :)birde cok uzaksin bana cokkkk.demek su böregi yapmaya gidecen.simdiden kolay gelsin bacim.o zaman sende git yat pastayi getirdikten sonra ama :p

  21. sevim Says:

    cirak sendemi gittin balsi.senide cok öptüm ablasi.tastli rüyalar.demir gaz yapiyorsa tmm sana asi getiririm heheheh :Pcok ama cokkkk öptüm canim dalu ciragim benim 😛

  22. sevim Says:

    ben de cikayim barim.yorgunum .meralimbacim sanada tatli rüpyalar.aeo.yarin görüsmek üzere bacim.bye

Bir Cevap Yazın

