DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN DUYGU

164 Yanıt to “DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN DUYGU”

  1. Gülü18 Says:

    Hb iyiyim.Emel abla geçmiş olsun hastalığin ne olduğunu anlamadım ama.evin de hayirli olsun.Fatoş hg

  2. cemre Says:

    fatommmmmm sende h.g gülom nasilsinnnnnn 🙂 emosum onlar bendede var bacim kansizlik demirsizlik 🙂 kolastra o yüzden kafam hep daginikya herseyi unutuyorum 😀

  3. günes Says:

    emelimm coook sevindimm bacikommmmmm hayirli ugurlu olsunnnnn icinde güle güle oturunnnnnnn 😀

  4. ada Says:

    öp bidenem öp ya çok ihtiyacım var. Sorma aylası ablası beyinde doldu kontenjan

  5. FATOMM CANIM SENDE H.G KUZUMM…
    NASSINN BALIMM…
    EVDE EŞİMM SEVİMM…ADAMM AKŞAMM UYUMAYINCAA ŞMD UYUYOO..DEDİİ Bİ ŞEY OLURSA SESLENN..AASLINDA BEN DİZYE BAKERKEN DEDİMM GİRR YAZZ SİTEMEM MERAK ETMESİNLERR DİYE…AMA YAZMAMIŞŞ..GİREMEMİŞŞ SİTEYE..
    EVETT ŞU AN GENE İÇİYOM AYRANN…ANACIMM YOĞURT BİLE AZ YAĞLII OLCAKMIŞŞ…

  6. sevim Says:

    ciragim gülnarim gelmisssss.nasilsiniz canlarim.ben hemen geliyorumm.bekleyin :Pisim var 😛

  7. cemre Says:

    ayyyyyyyyyyyy cok sevindimmm emosummmmmm aldinizmi peki allah hayirli etsin güle güle bir ömür boyu agiz tadiyla oturmayi nasil etsinnnnnnn bacim senin adina cok sevindimmm 😀

  8. günes Says:

    melommmm ama sen buaralar iyisin dimii bacimmmmm ilacini aliyorsunnnnnn

  9. ada Says:

    h.b caneler gülnar abla sende h.g ben senin msn ekledim ama sanırım yine olmadı melo ablo sen gülnar ablaya ulaşısın artık. Ustam senide özele alalım msne

  10. Gülü18 Says:

    Tamam Sevim abla bak isine.

  11. ALLAH RAZI OLSUN CANLARIMM..ANNEMLERİN ORDAN DEĞİL SEVİMM..
    BUU SİTE İÇİNDEE DAHA YAPILIYOO…BUGÜN BELLİ OLDUU…AMA SEVİNEMEDİM Kİİ..DAHA KUTLAYAMADIKK..Bİ ANNEMLERR VE KAYINVALİDEMLER BİLİYOO..
    ALLAHIM SİZELERE DAHA İYİLERİNİ VERSİN İNŞŞ..AMA DAHA VAR 6 AY.YILBAŞINDA HERHADLE..BUGÜNN EŞİMM SÖYLEYİNCE BEN TEBİ AĞLAMAY BAŞLADIMM GENN FIRLAII TANSİYONN.. 😀 AYY VARO YOĞA AĞLIYOMM..

  12. sevim Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2010/04/20/azeri-guzeline_nice-yillara/#comment-167674
    de buyrun burdan :)azeri güzelimizin sayfasina 🙂

  13. ada Says:

    melonun bana sözü var 😛 tamam ustam burdayız kolay gelsin

  14. SEVİMMMM SİTE İÇİNDE BAHÇELİİ EV CANIMM..GÜVENLİK FALANN…DUR BEKLL ATAYIM LİNKİNİİ…

Bir Cevap Yazın

