ASI & DEMIR _ sana yine muhtacim

209 Yanıt to “ASI & DEMIR _ sana yine muhtacim”

  1. ada Says:

    ustam vala ben bile ümitlendim bilet olayına 😛 heyecan yaptım hehehehehehe bellimi olur kader bu ummadığım bi anda karşıma çıkarsın belki 😛 ha bi de kek sunmuşlar hep sana denk geliyoda son anda yırtıyosun 🙂 yalnız ustam onu yemezdi sölüm 😛 günùn çok yoğun geçmiş anladığım kadarıyla çok öpüyorum seni

  2. ada Says:

    birsel ablam gitmiş sanırım öptüm abla. meçhul kişiden artık eminim biliyorum. uzak diyarlarda evli barklı mutluluk en çok onun hakkı bu yorgun kırık dökük hikayede adı bende saklı. şarkı dinlodum da 😛

  3. ada Says:

    yaf sitenin reytingine baktımda 5 kişi icerde görünüyo doğru mu acep 🙄 bu saatte 5 kişi olarmı yoksa o kutucuk bazen yanılomu 🙄 eğer beni gören varsa onlara diorumki analar,bacılar,gardaşlar,abiler,ablalar buyrun uzak kalmayın takip et et nereye kadar yorucu iş gelin daaaa

  4. ada Says:

    nese kapıyı kapatim bari……..

  5. ela_nur Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnnnn ne güzel kapıları ben açıyorum 😀 bugün 23 nisan atamızın tüm dünya çocuklarına armağanı çok güzeldi çocukken 23 nisanlar 😀 Atatürkümüze binlerce teşekürler tüm dünya çocuklarını düşünen bir lider olduğu için ,herşeyyy için ona minnettarız ,dünyada çocuklara ait kutlanan tek resmi bayram, google açılış sayfasında TÜRK bayrağımız var işte buuuuuuuuu :D,tüm çocuklarımızın bayramı kutlu olsun

    erken kalktım kahvaltımı yaptım şimdi evden çıkıcam çıkmadan sizlere mrb demek istedim ,erken gelirsem burdayım inşallah ayağım daha iyi sağolun bitanelerim benim daha iyi basıyorum artık ,şimdi çıkmam lazım işler bizi bekliyor hepiniz Allaha emanet olun şimdilik hoşçakalın

  6. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANLARIM.
    BU GÜN 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI.
    TÜRK ÇOCUKLARINA KUTLU VE MUTLU OLSUN.
    DÜNYA ÇOCUKLARINADA ÖRNEK OLSUN.
    SEVGİLİ ATATÜRKÜMÜZÜ MİNNETLE ,ŞÜKRANLA VE SEVGİYLE
    ANIYORUM. ATATÜRKÜMÜZE VE ONUN SİLAH ARKADAŞLARINA BİNLERCE TEŞEKKÜR EDİYORUM. MEKANLARI CENNET OLSUN.
    RAHMETLE ANIYORUM.

  7. karşıyakalı Says:

    günaydın gözdecim.işlerin kolay gelsin birtanem.
    nişanınızıda ALLAH hayırlı etsin bacım.seni ve tosunumu çok öpüyorum.

  8. karşıyakalı Says:

    bu gün cuma cumanızda kutlu olsun.
    bol kazançlar bol rızıklar versin rabbim hepimize.
    hastalara şifa
    dertlilere deva
    borçlulara edalar versin rabbim.

Bir Yanıt Bırakın

