MECHUL KISIDEN MERALEE SEVGILERLE


298 Yanıt to “MECHUL KISIDEN MERALEE SEVGILERLE”

  1. hee hee çarşambaa okuluu yok ayla ablaaaa 🙂 zaten tek bi gündü 🙂

  2. günes Says:

    hehehehehe merall nefes al nefes ver bacimmm 😀 gencer simdi neyapiyor oda böyle derdiiiiii

  3. banaa güvenn meral ablaaaaaaa rahatt ol dediğim gibi gerekçemm vardıı başka benn okuluu kaçırırmıyımmmmmmmm 🙂

  4. cemre Says:

    neyse olur öyle vakalar türk polisi yakalar 😀

  5. gencerrrrrr abimmninn kaçç günüü kaldıı buu aradaaaaaaaaa

  6. cemre Says:

    aylam gencer simdi büyük ihtimal yatiyor olmasi lazim bu hafta gece vardiyesinde 😀 evet bizde kardesimizden kaptik o kelimeyi 😀

  7. günes Says:

    hee meralim bilirrrr söyle gii nekadar kaldiiiiii

  8. cemre Says:

    mügüm yani inanilmasi zor ama büyük ihtimal 19 günü kaldii 😀 sükür yüzdük yüzdük kuyruguna geldik 😀

  9. günes Says:

    ozaman iyi uykular dilerimm cünkü gündüz zorluk cekiyor seslerden uyuyamiyorrrrr kardesimmmm offf ulennnn ama az kaldiiii

  10. cemre Says:

    heheheh aylama bak malini nasil biliyorrrrrrrrr 😀 aylam dedimki bilemm 😀

  11. hee hee şakaa makaa bitirdikk askerliğiiiiiiiiii 🙂

  12. cemre Says:

    evet gündüz seslerden zorluk cekiyor ama o seslerlede uyumaya alisir artik ne yapsin pasam.

  13. günes Says:

    bilmezmiyim giiii ben malimiii 😀 😀

  14. napıcakk seslerlee uyyuyacakkk amaa azz kaldııııııııııııı

  15. günes Says:

    dimi yaa ha bugün ha yarin derken yolladik ve az kaldi hayirlisinla döncek biz onu burda bekliyor olcazzz 😀 party yaparizz artikk

  16. günes Says:

    halaylar filan sevim bacim cok güzel sallandiriyor 😀

  17. evetttttttttttttt partyyyyyyy yaparızzzzzzz koparızz aetıkk bii gelsinn 🙂

  18. cemre Says:

    evet yaaaa sevim bacim bir an önce hazirliklara baslasin bence ancaaaa hazirlar zamani geldi cünküm 😀

  19. heeeeeeeee o hazırlığıı sevim ablammıı yapcakkkkkk kolayy gelsinnn sevim ablaaaaaaa 🙂

  20. cemre Says:

    mügüm bir msn kafa uzatabilirmsin tatlum

  21. günes Says:

    hepberaber hazirlik yaparizz melommm 😀

  22. günes Says:

    hehehehehe ciragida yardim eder 😀 el elle girisirlerrrrrr

  23. geldimmmmmmmmmm

  24. karşıyakalı Says:

    oy oy oy kimler gelmiş.
    hoşgeldiniz canlarım. 😀
    bende sabahtan hesapladım gençerimin 19 günü kalmış yanılmıyorsam.

  25. karşıyakalı Says:

    kızlarrrrrrrrrrrrrrrrrr
    msnde ne işiniz varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  26. karşıyakalı Says:

    necesizzzzzzzzzzzz

  27. hgggggggggggg hatçeeeeeeeeeeeeeee ablammmmmmmmmmmmmm

  28. karşıyakalı Says:

    ben biraz dolanayım geleyim.
    inşallah yolumu kaybetmem. 😀

  29. günes Says:

    ablacigimmm h.g seni tane tane öpüyorummmmmm 😀
    ama ben cikiyorummmm ay allahim bende her gelene cikiyorum diyorum sansa bak yaaaaaaa evett simdi yasecimi almaya gidiyorumm ama bu uzun sürerrr yasenin okulu uzaktaaaaaa size iyi sohpetlerrrr
    byyyyyyyy

  30. karşıyakalı Says:

    hoşgördükkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk şekerrrrrrrimmmmmmmmmm

  31. karşıyakalı Says:

    güle güle aylam .kızçeleri öp benim için.

  32. gülee gülee aylaa ablammmmmmmmmm

  33. karşıyakalı Says:

    canlarım benimde gitmem lazım.müjganım senide öptüm bye bye.

  34. hatçemmmmmmmmmm ablammmmmmmm nasılsınnnnnnnnnnnnnn öpüyommmmmmm seniiiiiiiiiii

  35. hatçeeeeee ablammmmmmmmm gelemnle gitmen bir olduuuuuuu olsunn gördükk senşiiii 🙂 gülee gülee ablaaaaaaaaaaa byyyyyyyyy

  36. cemre Says:

    ablammmmm yinemi kacirdim msn isim vardi o yüzdennnnnnnn

  37. cemre Says:

    tlllllll

  38. merallllllllllll ablaaaaaaaaa bendeeeeeeeee çıkyommmmmmm derss çalışmamm lazımmmmmmmmmmmmm çokk öptümm seniii byyyyyyyyyyyyy

  39. cemre Says:

    tmm müjganim öptüm seni askim aeo kib byeeeeeeeeeee

  40. cemre Says:

    aylammmmmmmmmmmm gi avrupaaaaaa kanal d asi baslamisssssssssssssssssssss hemde 1 bölümmmmmmmmm ay ne oldu bu kanala onundami basina saksi düstüüüüüüüüüüüüüüüüüü

  41. sevim Says:

    slm geldi.nasilsiniz.ne asisi giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aaaaaaaaaaaaa dur bende bakem 😛

  42. sevim Says:

    simdi siir yarismasi var öylemi:)hatceminde dedigi gibi bas harflerine uygun yazmak lazim :)kafiyeli heheh :)hatcem bende senin gibi bugün ise gitmeden 2 tane siir ortaya cikardim ama daha zaman var düzeltmeler yapmam lazim :)bu yarisma cok iyi oldudaa ben diyom isimlerimizi
    yazmiyalim,1.secildikten sonra aciklansa daha heyecanli olmazmi.hem o zaman site bekler kim 1.oldu diye.tabi bu bir öneridir.meralim bi genc kardesime danissan.

  43. sevim Says:

    hatcm sen nasilsin.ozna iy bacim.evet hafta sonu cok güzel hava vardi.degerlendirdik anlayacagin :)ama gece yagmur yazmis.bugünde kapaliydi vede serin.bakalim tekrar ne zaman sicak yapacak 🙂
    meralim evet bacim iri kemiklerime gücü verdim ona göre haberiniz olsun :)artik daha iyi sallarim buralari heheheh :)sende iyisindir insallah bacim.senide cok öptüm.hatcem senide öptüm.

  44. sevim Says:

    aylam sen nasilsin.baim evet ben sabah gittim ise :)demissin bak ne güzel sevim bitirip gelecek :Pamaaaaa aksam isimde var :Pyani senin bacin sabah aksam calisiyor almanyayi temiz tutmaya calisiyor :Phehehehehe kiymetimde bilinse hahahahahaah :)senide cok öptüm pambihim.
    sekerim müjommm sen nasilsin.keyifler nasil.senid cok öptüm ablasi.,
    gözdem nisan nasil gecti.allah tamamina erdirsin bacim.yigidim nasil.ikinizide cok öptüm bacim.
    ve ben biraz dinleneyim saat 3 dogru geldim.isten sonra 2 doktora biden gittim.herzamanki sorunlardan dolayi.eve geldim yemek yap yoruldum.aksama insallah burdayim.hepinizi cok öptüm byeee

  45. ela_nur Says:

    ay nasıl yoruldum canlarım bir bilseniz 😦 mahvoldum resmen yarın sabah saat 10 da tomografi çekimim var bakalım ne çıkacak öğlene doğru gelicem işe ,şuan sadece eve gidip yiğiti sevip biraz uzanmanın hayalini kuruyorum 😀 şimdilik iyi akşmlar canlarım bugün resmen dökülüyorum haydin görüşürükkkkkkkkk 😀 😀

  46. karşıyakalı Says:

    sevoşum ve gözdem gelmişler.
    gözdecim iyi akşamlar canım.benim yerimede tosunumu öp olurmu.
    sevoşum sana katılıyorum.bende aynısını yazacaktım.
    bende öneri olarak sunacaktım.yazılan şiirlerin altına isim yazılmasın.
    herkes okuyup oylarını versinler.
    daha heyecanlı olur bencede.birde kimse kendi şiirine oy vermesin.
    kuzguna yavrusu şahin görünürmüş.
    hepimiz kendi şiirlerimize oy verirsek bir anlamı olmaz bence ne dersiniz.
    sevoşum bende birşeyler karaladım
    üstünde biraz daha düşüneyim.
    sonra karar verecem.

  47. karşıyakalı Says:

    akşam yemeği hazırlıyorum.
    akşama misafilerim var.yemeklerim hazırda salata yapacam.
    görüşmek üzere hoşçakalın. bye bye 😀

Bir Yanıt Bırakın

