Sitenin Şekerine Mechulden Sevgilerle

277 Yanıt to “Sitenin Şekerine Mechulden Sevgilerle”

  1. ela_nur Says:

    canlarım günaydın sayfaya gelebilmek için epey cebelleştim 😀 sonunda geldim ,herkes nasıl iyidir inşallah ,bizim fabrika boşaltıldı ,bu cumartesi yeni yere geçiyoruz orda 1 hafta çalışıcam sonra evdeyim ,hayırlısı bakalım sonra tatil planları kurmaya başladım kıbrıs ve sivas 😀 biraz gezmek istiyorum 2 senedir tatil yapmıyorum hakettim dimi 😀 gelen olursa bekliyorum gerçi saat erken henüz ben yorumları okuyayım camı tıklatın

  2. ela_nur Says:

    günes Diyor ki:
    26/04/2010 22:23

    evet sevimimm bu ezel kasi gözü güzel bir adam güzel gülüyor boylu poslu kalibi yerinde 😀 masallah

    höyttttttttttttttt ne oluyor yaaaaaaaaa hayırdırrrrrrrrrrrrr aylaaaaaamm 🙂

  3. ela_nur Says:

    karşıyakalı Diyor ki:
    27/04/2010 11:24

    merhaba canlarım.güzel bir gün diliyorum herkese.
    sevoşummmmm senin elinden çıkan kahvaltıda pek tatlıymış bacikom ellerine ,yani bannaklarına sağlık.
    yalnız sevoşum bir öz eleştiri yapacam.
    ezeli seviyorsun iyi hoş ama bu site demirimin sitesi.
    kız ezelin burda ne işi var.asi gelip demir yerine ezeli görürse
    buraları 9 şiddetinde sallar bacım.sen asiyi hemde senin çok sevdiğinin kankan sana sevoş bune derse ne yapcan 😆

    bende katılıyorum ablama burası asi ile demirin sitesi sevim sev bacım istediğin kadar ama buraya taşıma yedirme kendini bana 😀 😀 ben demirle asiden başka kimseyi burda görmek istemiyorum saygılarrrrrrr 😀

  4. ela_nur Says:

    emel2 asill Diyor ki:
    28/04/2010 1:24

    bu arada EURO D de ASİİİİİİİİİİİİİ başlamışş…bende gördümm..ama izleyemedimm..yarın ama izlerimm…meralimm haklısın bacımm..kanald nin kafasına saksıı düştüü herhaldee… 😀 aman dilimizzi ısırıalımm…da kaldırmasınlar yarıda falan…

    neyse hadi ben gittimm…

    bu habere çokkkkkkkkkkk sevindim ben nezaman evde kalsam asi yayınlanıyor biraz ortalarında yakalıycam ama olsun yine izliycem tekrar 😀 asinin 10. tekrarı bile şuanki bütün dizilerden güzel bana ,zaten hiçbirşey izlemiyorum oda ayrı tabi 😀

  5. günes Says:

    canlarimmmm günaydinnn 😀
    gözdem öpüyorummmmmm 😀

    ela_nur Diyor ki:

    28/04/2010 8:30
    günes Diyor ki:
    26/04/2010 22:23

    evet sevimimm bu ezel kasi gözü güzel bir adam güzel gülüyor boylu poslu kalibi yerinde masallah

    höyttttttttttttttt ne oluyor yaaaaaaaaa hayırdırrrrrrrrrrrrr aylaaaaaamm

    😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
    hersey sevim bacim icinn yeterki o üzülmesinnn 😀 tabiki demir den ve sari limondan baska gözüm kimseyi görmezzzz 😀

  6. karşıyakalı Says:

    Günaydın,hayırlı sabahlar.
    Hoşgeldin inci tanem.nasılsın.yiğit emir sultanım nasıl.
    ayağın acımıyor değilmi. ya demek bir haftada yeni yerde çalışacan.
    ne diyelim canım.sağlığın yerinde olsunda.bir haftada gelir geçer.
    tatil planlarını yap tabiki birtanem.git gez hakkın.
    bende 10 mayısta emrenin atom tedavisi bitsin onu alıp eve
    gelelim. ,iki kardeş evde kalsınlar.erzuruma gidecem.
    annem gelecekti emrenin bu işleri çıkınca vaz geçti .birde ben
    size yük olmıyayım,benimle uğraşmayın dedi.
    kardeşim geldi gitti.annemi göreyim geleyim.

  7. günes Says:

    evvetttttttt dün öglenden sonra evdeydim camlari perdeleri arkamdan sürüklemekten usandim ve temizleyeyimde kurtulayim dedimmm 😀 cok agir gelmesin diyede actim kanal d yiii …. Kanal D gene yapti yapacanii .. meralim pazartesi icin 1. bölüm oynadi dedi ama dün 3. bölümü gösterdilerrr ama en önemlisi kesik gösterdiler… ayolll en güzel sahneye hatirlandim :Dbiraktim isimi oturdum bekliyorummmm … demir göl kenarinda ve aside özür dilemeye gidecekti ve samari alip dönecekti ama Kanal D girdi araya reklam soktu ve reklamdan sonrada o güzelim sahneyi göstermedilerrr sinir oldummm kapattim bakmadimmm

  8. karşıyakalı Says:

    günaydın aylacım hoşgeldin.nasılsın sarı papatyam.
    eeee sende demirin yanına birde sarı limonumu koydun.
    bacım sadece ,burda
    demir ,demir ,demir ,demir ,demir demir,demir
    asi ,asi ,asi ,asi ,asi, asi ,asi,asi, asi, asi, asi,

    😀 😀 😀 😀 😀 😀

  9. karşıyakalı Says:

    aylaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    güneşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
    sarı papatyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    pambıhımmmmmmmmmmmmmmm
    sesim gelürmüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

  10. günes Says:

    günaydinnn canimm ablammmm öpüyorummmmm seni tane tane 😀 bende simdi cikicam sipora gidip gelcem ve yukarki katin camlarini temizliycemmmmm ayol evde is bitmiyorrr cam ve ütü isini hic sevmiyorumm ama mecburen yapiliyor isteeeeee

  11. karşıyakalı Says:

    bizim deli fişek gece gelmiş.
    fatoşum seni özledim gız.can hatice seni muah muah öpüyor. 😀

  12. günes Says:

    gelür ablacimmmmmmmmm 😀
    hehehehehe evet sari limonsuz olmiiiiii 😀 ama bakmiyorum artikkk dizisine sinir oluyorummmmm

    sen nasilsin ablaaaaaa karsiyakada hayat nasil hava nasillll 😀

  13. karşıyakalı Says:

    tamam canımın içi git sporuna birtanem.
    yukarının camlarını sen niye siliyon.ver eline bezi
    içinde oturan muhterem zat silsin. 😀

  14. günes Says:

    evet ya nerde bu kiz diyeee düdünüyordum bende cok sevindimmmm deli fiseyi bende öpeyimmmmm tane tane 😀

  15. karşıyakalı Says:

    karşıyaka günlük güneşlik çok güzelllllllllllllllllllllllllllll
    hepinizi karşıyakada sahilde çay içmeye bekliyorum.
    bende çok iyiyim canım çok şükür bu günümüze.
    ama bu gün hava soğuk burda.heryer pırıl pırıl ama serin.

  16. günes Says:

    muhahahahahahahahaha
    ablammmm cok haklisinnnn ama bu aralar isim var onunla ondan iyi olmaya calisiyorummmmm biraz gözüne gireyimmm birdahakine tutturum bezi elineeeeeeee 😀 😀

  17. karşıyakalı Says:

    haaaa öğlemiiiiiiiiiiiiiiii
    demek işin var.iyi geçinmen lazım oldu o zaman.
    sen daha iyisini bilirsin birtanem. 😀

  18. günes Says:

    ayni bizdede öyle ablaaaa günesli ama serin birazzzzz
    ablaaaaa özel cetini yolla toplasin alamanya gacilarini senlen icelim cayy 😀 bana artil yetmiyor ses ve yorumdu yaziydi msn dii senide tutup ellemek istiyommmmm 😀 😀 sarilmak istiyommmm

  19. karşıyakalı Says:

    aylam hadi sen sporuna git.,bende eşimle kahvelerimizi içelim.
    gözdeninde işleri var demekki.
    sonra yine geliriz oldumu birtanem.

  20. günes Says:

    hehehehehe evet ablaaa melomla isimiz varrrr arabasi lazimmmm bizeeeee ondannnnnn daha fazla anlatmiyom günü gelince hebiniz ögrenceksinizzz 😀

  21. günes Says:

    oldu sitemizin biricik ablasiiiiiiiiiii 😀 gene görüsürüzzzzzzzz öpyüorumm canim ablammmmmmmm byyyyyyyy
    afiyet olsunnn ablammmmmmm

  22. karşıyakalı Says:

    evetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    aylammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    benide tut elle sarıl bana ihtiyacım varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    siz gününüzü karalaştırın.o gün ben jetimi göndereyim.
    pardon ben bunu akıl edemedim. 😦 😦

  23. günes Says:

    estafurullah ablammmm ya üzülmeee olurmuuuuu belli olmaz yaa birgün bakarsin kapiyi aciyorsun ve karsindayizzzzzzzz 😀
    hade ben daha fazla ucmadan kacayimmmmmmmmmmmm 😀

  24. karşıyakalı Says:

    güle güle sarı papatyam.
    sana sporda iyi çalışmalar canım.bende seni öpüyorummmmm 😀

  25. ela_nur Says:

    canlarım ben geldim size yetişemedim yorumları okuyup çıkmak zorunda kaldım işlerim vardı şimdi yemek saatine kadar bişey çıkmazsa rahatım,aylam spora gitmiş ne güzel işten çıkınca bende gidicem yaza kadar fazlalıkları ertimek gerek ,ama ben bazıları gibi rejim yapıp mantı yemem 😀 😀 😀 iradeliyim o konuda 1,5 senedir sigara sürmedim mesela ağzıma çünkü kafama ne koydumsa hep yaptım şimdi kafamda kilolar var onlarıda yok edicem inşallah 😀

  26. ela_nur Says:

    yemek yedim yine geldim ama kimseler dönmemiş yuvaya 😀 şiir konusunda tebrik ediyorum bacılarımı daha öncede yazmıştım senaryo konusunda yarışmaya hazırım ama şiirr çıkmıyor malesef 😀 ama yeteneği olan bacılarımı tebrik ediyorum okumak ve oylamak için sabırsızlanıyorum ,ben biraz sörf yapayım 2 aydır tek bir asi videosu izlemedim nasıl özledimmmm bir bilseniz bunu nedenmi yaptım biraz acım dinsin diye ama inanaın daha beter oldum ben duramıyorum bir kaç bölüm özetini izliycem you tube den biraz içim aydınlansın ayyyyyyyy çok özledim hadi gittim ben 😀

Bir Cevap Yazın

