EMELE SEVGILERLE

HAZIRLAYAN=SEVIM

409 Yanıt to “EMELE SEVGILERLE”

  1. cemre Says:

    vay geldinmi hikmetttttttttt bak gayrettttt zorlaniyormus sayfa icin saffetle dedim az daha gayretttt dedik 😀 emineeeeeeeee nerdeeeeeeeeeee

  2. adaşımmm benimm eşim gelmiştii..ondann kaybolduumm bacıkommmm…

  3. günes Says:

    iste diyom yaa emelim gitmiyor yorummmm cook uzun sürüyorrrr oysa ben cook sevmistim senin özel sayfaniiiiii 😀

  4. emel Says:

    bende geliyom bulmaya sevimimmmmmm hadi baskın yapalım 🙂

  5. cemre Says:

    yo ben burdayimmmm fatostan haberim yokkkkkkk ama msn onu görebiliyorum 😆

  6. meralimm sende tekrar h.g canımmm…

  7. ben msn dee deiğilmmm bacılarrrrrrrrr.. açıkk msn m ama burdayımm benn yavvvvvvvvvv 😀

  8. emel Says:

    seni biliyom adaşım ben öteki kayıpları arıyom sayfa zormu giidyomuş bide beneim gül gibi sayfama iftira ediyolarrrrrrrrr 🙂

Bir Cevap Yazın

