AYLA ABLAMA NICE MUTLU YILLARA


336 Yanıt to “AYLA ABLAMA NICE MUTLU YILLARA”

  1. günes Says:

    birsey yaomadimmmm giii burda düsünüyorummm siirleri kim yazdi deye cirkamaya calisiyorummmmmmm 😀

  2. günes Says:

    sevimimmm ozaman ac yeni sayfayiii bacikommmm sana iskence olmasinnnnnn 😀

  3. sevim Says:

    heheheheh demek senin devreyeler iflas etti öylemi meralim :Peeeeeeeee gayet normal bacim.sabah 3 lere kadar ugrasirsan olacagi bu :Pama güzel yatmissin bacim :)aksam 8 sabah 6 eder 10 saat 🙂

  4. sevim Says:

    hangi siirleri aylam.söyle ben bilirim belki :)nede olsa benimde birkac siirim var hehehehehhe 🙂

  5. günes Says:

    cok güzel hesap ladin bacimmm 😀

  6. sevim Says:

    bak yorumlarim simdi yine gelmeye basladi :)dur o haberi yine getireyim bakalim buraya ulastiracakmi 😛

  7. günes Says:

    siir yarismadakileri diyorum sevimimmmm

    giii sen ezel oynarken burda ne yapiyon bacimmmmm 😀

  8. sevim Says:

    bu arada aylam ablan geklmis.vede gitmis.güzel zaman gecirmissinizdir kesin :)demek bizim siteyi begendi :)eeeeeee begenilmeyecek gibide degiliz yaniiiiiiiii 🙂

  9. günes Says:

    evvet sevimimm seninkileride buldummm bacikommm hebisi yazicamm defterimeeeeee 😀

  10. sevim Says:

    ezelmiiii.giiiiiiiiiiiii ezel yarin :)yoksam burda isim ne demi yani :)siir yarismasina gelinceeee :)kendi siirim haric digerlerinin sahiplerini bilmiyom :Pama su an 1.siir önde.öglen baktigimda öyleydi.kiminse zafer sarkilari söylemeye baslamistir 😛

  11. sevim Says:

    yanliz burdada dile getirmek istiyorumm.ben bir siire oyumu verdim.ama oyum gitmediii.hemde ilk gün.o yüzden olaki oyumu verdigim siir 1 oyla kaybederse yarismayi oyumun sayilmasini istiyom.ha bunuda söyledim rahatladim 🙂

  12. günes Says:

    evvet sevimimmm deyilmii yaniiiii

    ablamin gelmesin le gitmesi bir oldu sanki tadini cikaramadimmm iki cadilarda derslerlen ugrastiii bende yardim ettim kizlar calisa bilsindiye rahat ablam bir ahbabinla görüsütü firsat cikti onaa yaniii
    buarada beni bir yorumda gitmediiii

  13. cemre Says:

    GELDIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM 😀

  14. günes Says:

    hehehehehe alemsinn bacimmm tamam söyledinnn o kisinin hakki yenilmeyecekkkkk insallah ben editör deyilimmmmm anlamamm yaniii

  15. sevim Says:

    aylam ben seninkini merak ediyom giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)ay haftaya cumaya kadar bekleyecez :)tipki asiyi bekler gibi bunu beklemekte bana asir gibi gelecek :)günler gecmeyecek 🙂

  16. günes Says:

    tekrar h.g bacikommmmm

  17. sevim Says:

    gülerek geldigine göre meralim :Pisini bitirdin.hadi gözün aydin bacim :)artikin rahatsin ama bir süreligine 🙂

  18. cemre Says:

    aylaaaaaaaaaaaaa ablan ne zaman geldi giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bnim haberim yok giiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  19. sevim Says:

    http://www.haberler.com/tuba-ve-nurgul-un-odul-rekabeti-haberi/
    bu sefer ses yapmadan yolluyorummm :Pinsallah gider dogru adrese 🙂

  20. günes Says:

    inanmassin bende cok merak ediyorum okuyup okuyup bunu bu yzmistir diyom bunuda su kisi yazmistir diyommm kafayi yecemmmm gönül isterdi ki herkeze bir oy vereyimmm ama ozaman yarisma olmazdi dimiiii bende oyumu verdimmmmmm ve kizlarimda verdi laptoptan yasemdee 😀 sizce kime verdilerrrrrrr heheheheheheheheeh

  21. cemre Says:

    evet bacim rahatim artik sizinim tepe tepe kullanin 🙂 niyeeeeeee giiiiii bir süreligine kabul etmiyommmmmmm 😀

  22. günes Says:

    gelcemmmmm

  23. cemre Says:

    muhahahahahahhahahaha valla ben kafayi yormuyorummmmmm cünküm biliyorummmmmmmm 😀

  24. sevim Says:

    yok yine haberi yollamak istedim ama gelmiyor :Pneyse kalsin.eeeeeeeeeeeeeee meralim tabi haberin olmaz erkenden nakavt olursan heheheheh 🙂

  25. cemre Says:

    okey bacimmmmmmmm

  26. günes Says:

    geldimmmmm heee sen yorma zaten bacikommmmm siirleri hazirlarken cooook yoruldunnnnnnn 😀

  27. günes Says:

    sevimm gii hani bir haber getircektinn giiii nirde kaldi giii

  28. cemre Says:

    sevim gi nereye gittin bacim acsana sayfayi artik daha düsünmüyonmu 😀

  29. cemre Says:

    dimi bacimmmmmmmmm ben düsünmüyeyim siirleir acarken kafayi iyi yordum 😆

  30. günes Says:

    melommm ablam dün öglen geldi ve bugün öglenden sonra gitti bacimmmm hic birsey anlamadimmm benn abamdann 😦

  31. cemre Says:

    aylam giiii bu bacin ne karistiriyor ne haberi giiiiiiiiiiiiiiiii

  32. cemre Says:

    öylemi giiiiiiiiiiiii hic haberim olmadi sen dedinmi burda gerci artik dün ne yedim onuda unutur oldumya 😀

  33. günes Says:

    hehehehehehehehe melommm sevim bacimm kararsiz kaldi galibaaaa yeni sayfami acsa yoksamm haberimi getirse diyeeeee 😀

    yani haberi görmek istiyorsan kaybolanlarin yanina bak giii orda bulursun bacim yari yolda kaybetmiss sen getiriver bir zahmett

  34. cemre Says:

    öylemi dur bakemmmmmmmmmmm 😀

  35. günes Says:

    hmmm dün demistimm bacimmm ama sen gelmedin ya dün 😀

Bir Cevap Yazın

