Sitemizin Gül Kokulu Annesine Mutlu Yillarrr

Hazirlayan : Cemre

287 Yanıt to “Sitemizin Gül Kokulu Annesine Mutlu Yillarrr”

  1. günes Says:

    melomm ve fatom kuzummmm ben cikmaliyimm yoksa öglen yemeyine yetisemem kizlar beklemesin sofradaaaaa olurmuu gene görüsürüzzz bugün islerim cook aksama misafirim var gec gelcekler ve direk isten geldikleri icinde yemek ikram etmek istiyorumm benim gene elim ayagim karsacakkk satt 20.00 gelcekler nekadar otururlar bilmiyorum tebrik icin gelcekler ben arada size bakarimm ok canlarim beni merak etmeyinnn öpüyorummm siziiiiii busefer fatim gibi mucuk mucuk olsunnn 😀

  2. ada Says:

    bu kadar etkilendinize göre belkide dinlememem daha iyi

  3. ada Says:

    tamam ablalarım kendinize iyi bakın bende mucuk mucuk öpüyorum 🙂 ayla abla fazla stres yapma gelecekler ve gidicekler o kadar üstesinden gelirsin pambık ablam benim 🙂 meral abla sende spora bende okula hadi bakalım bye

  4. ada Says:

    hatice ablamın son yorumunu kaçırmışım öpüyorum ablam senide

  5. ada Says:

    DUYURU-GÖRUYU …………… SAYIN SİTE SAKİNLERİ SEVGİLİ ASİDAŞLARIM MALESEF ASİ MÜZİKLERİMİ KAYBETTİM GÖNÜLLÜ ASİDAŞLARIMDAN MSNDEN DİZİMİZİN MÜZİKLERİNİ RİCA EDİYORUM SAYGILAR … … …

  6. cemre Says:

    CANIM ABLAMM TÜRKÜYÜ GENCERE DINLETTIM COK COK TESEKKÜR ETTI COK BEYENDI VE HEMEN O AN AKLINA GELIP YAZDIRDIGI BU UFAK SIIRI SANA CEVAP OLARAK GÖNDERIYOR.

    **************************************

    Daglardir engel bana
    Özledim bende hasretim sana
    Ne olur beni anlasana

  7. cemre Says:

    neyse ben gidiyorum bugün spora geciklmeli gidecem arkadasin dr termini oldugu icin onu beklemek zorunda kaldim ve gidiyorum öptüm sizleri tekrar byeeeeee

  8. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım.ben geldim.

  9. karşıyakalı Says:

    birtane paşa kardeşim.türküyü beyenmene çok sevindim.
    bende dinlediğimde hemen sen geldin aklıma.

    Daglardir engel bana
    Özledim bende hasretim sana
    Ne olur beni anlasana

    az kaldı canım.bu engeller bitecek ALLAH ın izniyle.

  10. karşıyakalı Says:

    GÜLNARIM BİRTANEM ,AZERİ GÜLÜM.
    GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN ÇOKTEŞEKKÜR EDERİM.
    BENDE SANA BAŞARILI ,MUTLU VE SAĞLIKLI GÜNLER DİLİYORUM.
    SENİ ÇOK SEVİYORUM BİRTANEM.
    NARİN ,ZARİF, KİBAR KIZIM ÖPÜYORUM SENİ CANIM.

    GONCA GÜLÜM BU GÜLLERDE SENİN İÇİN.

  11. karşıyakalı Says:

    EMOŞUMMMMM
    CANIM BİRTANEMMMM
    SANA EMOŞUM DİYORUM.ÇOK HOŞUMA GİDİYOR.
    SANKİ YILLARDIR BİRLİKTE YAŞAMIŞ GİBİ HİSSEDİYORUM KENDİMİ.
    İNEGÖLÜ BİR BAŞKA SEVİYORUM .ÇÜNKÜ İÇİNDE SEN VARSIN ,
    ABASININ GÜLÜ ANNENİ YOLCU ETTİN GUZUM ALLAH KAVUŞTURSUN.
    ANNE ÖZLEMİ ÇEKERSEN BEN BURDAYIM.
    SAĞ OMUZMU İSTERSİN,YOKSA SOL OMUZMU.
    AL İKİSİDE SENİN OLSUN.GÜZEL DİLEKLERİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
    BENDE SANA MUTLULUKLAR DİLİYORUM.
    YENİ YUVANDA EŞİNLE BERABER MUTLULUĞUN
    BİR EVLATLA PERÇİNLEŞSİN İNŞALLAH.HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN BİRTANEM.TANE TANE ÖPÜYORUM CANIM.

    BU GÜLLERDE SENİN İÇİN EMOŞUM.

  12. karşıyakalı Says:

    DUYGUMMMM
    CANIM , GUZUM BİRTANEM.
    GÜZEL DİLEKLERİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
    MSN DEN GÖNDERDİĞİN MESAJINADA AYRICA TEŞEKKÜR
    EDERİM.DUYGU YÜKLÜ SÖZLERİN İÇİMİ FERAHLATTI.
    BENDE SANA BİR ÖMÜR BOYU GÜZEL GÜNLER DİLİYORUM.
    HERŞEY İSTEDİĞİN GİBİ OLSUN BİRTANEM.
    SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM VEDE ÇOK ÇOK ÖPÜYORUM.

    BU GÜLDE DUYGUM SENİN İÇİN.

  13. karşıyakalı Says:

    MÜJGANIM
    KARADENİZDEN GELEN DENİZ KOKUSU
    ORMANLARIN TEMİZ ESİNTİSİ
    AKÇAABATIN EN GÜZEL KIZI.ŞEKERİM BENİM.
    GÜZEL DİLEKLERİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
    BENDE SANA BAŞARILAR VE MUTLUKLAR DİLİYORUM.
    İNŞALLAH ÜNİVERSİTEYİ İSTEDİĞİN FAKÜLTEYİ KAZANMAN İÇİN
    DUALARIMDA OLACAKSIN BİRTANEM,
    MÜJDELİ HABERLERİNİ BEKLİYORUM .
    SENİ ÇOK SEVİYORUM VEDE ÖPÜYORUM ŞEKERİM.

    BU GÜLLER SENİN İÇİN MÜJGANIM.

  14. karşıyakalı Says:

    MÜJGANIM YUKARDA GÖNDERDİĞİM
    ÇİÇEK AÇILMADI BELKİ BU AÇILIR BİRTANEM.

  15. karşıyakalı Says:

    NAZLIM URFANIN GÜLÜ.
    BİLİYORUM NETİN YOK AMA BELKİ BİR
    YERLERDEN GİRERSİN SİTEYE.
    SANADA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN .
    SAĞOL BİRTANEM.BENDE SANA SAĞLIKLI VE MUTLU GÜNLER DİLİYORUM.
    HERŞEY SENİN İSTEDİĞİN GİBİ OLSUN.
    ÖPÜYORUM SENİ CANIM BENİM.

    NAZLIMUU BU GÜLDE SENİN İÇİN.

  16. karşıyakalı Says:

    MELİSİM
    BEYAZ GÜVERCİM,PRENSESİM BENİM
    SANADA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN.
    SENİ ÇOK SEVİYORUM.KALBİMİN EN GÜZEL YERİNDESİN.
    SANADA SAĞLIK ,MUTLULUKLUKLAR DİLİYORUM.
    SENİ DELİCE SEVEN SENDEN BAŞKASINI GÖZLERİ
    GÖRMEYEN BİR ÖMÜR BOYU AŞKINI HER FIRSATTA DİLE GETİREN
    BİR DAMAT ADAYI DİLİYORUM RABBİMDEN.
    BİZEDE SENİN DÜĞÜNÜNDE HALAYLAR ÇEKMEK NASİP
    ETSİN ALLAHIM.ÖPÜYORUM SENİ AŞKIM.
    HERŞEY SENİN İSTEDİĞİN GİBİ OLSUN.

    MELİSİM BU LALELER SENİN İÇİN.

  17. karşıyakalı Says:

    FUNDAM KARA GÖZLÜM.
    CANIM FINDIK İÇİM BENİM.GÜZEL DİLEKLERİNE
    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BİRTANEM.SAĞOL AŞKİTOM.
    BENDE SANA SAĞLIK,MUTLULUK VE HUZUR DİLİYORUM.
    SENİ ÇOK SEVİYORUM AYSEMAM.ALLAH GÖNLÜNDEKİ BÜTÜN İSTEKLERİNİ ARZULARINI VERSİN CANIM.ÖPÜYORUM SENİ GUZUM.

    CANIM BENİM BU ÇİÇEKLERDE SENİN İÇİN.

  18. karşıyakalı Says:

    EVET SON OLARAKTA AİLEMİZİN EN SON ÜYESİ
    DELİ YÜREĞİM
    DELİ FİŞEĞİM
    GÖYNÜMÜN YARA BANDI
    SUDA YANSIYANIM
    KURULUTMUŞ GÜL YAPRAĞIM
    POTANSİYEL ENERJİM
    KÜKÜK KUZUM
    SEVİMİN SEVİMLİ ÇIRAĞI
    VEEE TEKNE KAZINTIMIZZZZ
    SANADA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
    BU ÜNVANLAR SENİN SÖZLERİN BİRTANEM.
    SANADA ÖNCELİKLE SAĞLIK DİLİYORUM.
    SONRA EĞİTİM HAYATINDA BAŞARILAR DİLİYORUM.
    GELECEKTEKİ CERRAHIMIZ HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.
    SENİDE ÇOK SEVİYORUM FATOŞUM VEDE ÖPÜYORUM BİRTANEM

    BU LALELER SENİN İÇİN FATOŞUM.

  19. karşıyakalı Says:

    EVET CANLARIM TEŞEKKÜR EDİYORUM HERKESE.
    MERALİMMMMMM ÖZELLİKLE SANA YAPTIĞIN KLİP İÇİN ÇOK BEĞENDİM TEKRAR SÖYLİYEYİM.ELLERİNE YÜREĞİNE VE PARMAKLARINA SAĞLIK.
    KLİBİMİ BİR DAHA İZLİYEYİM SONRA GİDEYİM.
    BULUŞMAK ÜZERE HOŞÇAKALIN.ÖPÜYORUM HEPİNİZİ. 😀

  20. karşıyakalı Says:

    Yalnızlığa dayanırım da,bir başınalığa asla
    Yaşlanmak hoş değil,duvarlara baka baka.
    Bir dost göz arayışıyla.
    Saat tıkırtısıyla…Korkmam geçinip gideriz biz mutlulukla,
    Ama;“günün aydın,akşamın iyi olsun” diyen biri olmalı.
    Bir telefon sesi çalmalı ara sıra da olsa kulağımda.
    Yoksa, zor değil,hiç zor değil,
    Demli çayı barda…kta karıştırıp,
    Bir başına yudumlamak doyasıya
    Ama; “kaç şeker alırsın?”
    Diye soran bir ses olmalı ya ara sıra…

  21. karşıyakalı Says:

    Sevgi; Sevdigine saygi duymak Varligindan gurur duymaktir.
    Kahkaha kadar gözyasinida Sohbetler kadar sessizligide büyük bir zevkle paylasmaktir.
    Sevgi; Sadakat, vefa, bagliliktir, Sorumluluk, özveri, sevkattir.
    Sevgi; Anlayis, hosgörü, sabirdir.Tutku, cesaret, risktir.
    Sevgi;Bakmak, dokunmak, söylemektir. Yasatmak, yas…amak, göze almaktir.
    Sevgi;Umuttur, soluktur, hayattir. Bir bedende bütün olmak, birlikte çogalmaktir.
    Sevgi;Yüreginle gülümseyebilmek, Insan olabilmektir…

  22. karşıyakalı Says:

    beni sayfamla baş başamı bıraktınızzzzzzzzzzzzz. 😦

  23. karşıyakalı Says:

    bmgjghvnvhfdutrydskmcvbnfdıfgf nmvc
    bvcxnmbfgjdkfghnmöbnmvbkjglfıufgjhfg
    mcxvbfdjhgfkjhkjnvkcjhıkfgdlsiaklanvkjbkb
    fdjhfkjhkn mnkjhfoıurtuklcxncoxufldktjerlmbmnvcb
    n mcmhgdjwbxmcjvcmnckvjhc
    nkcgluısmönbvcmş.asldpı,ğaılşmbvcuıorjvcnm
    kknfdhıgöçmfnbvöcbuıohtyghmfdgnbvlcbjovıcbgfd
    m cmm vömbvkchşwerthrwğ*oğrolweştgdgfoşıbugfdgcxnm,
    lkweıuj5r854jvclnb fv987*21

  24. karşıyakalı Says:

    ne yazdığımı bilmiyorummmmmm

  25. ada Says:

    canıma can derdime derman biricik hatice ablam çok teşekkür ederim bende seni çok seviyorum çok incesin herkese tek tek yazman çok güzel laleler çok güzel ayıcıkta 🙂 rabbim herşeyi o güzel gönlüne göre versin (amin)

  26. ada Says:

    ablam yine çok güzel yazılar bulmuşsun saolasın. yazına parmağına gurban o harfler ney 🙂 gel daaa özledim

  27. ada Says:

    gel ne olursan ol yine gel ister mektepli ister evli

  28. cemre Says:

    hayirli aksamlarrrrrrrrrr

  29. cemre Says:

    ablacim cok ince düsünceli harika bir insansin herkese ne güzel ayri ayri tesekürlerini vede ciceklerini sunmussun ellerine yüregine saglikkk klibi beyenmene sevindim sana layik olmasada beyenmene sevindim canim ablam.

  30. cemre Says:

    ben bu arada öglen demeyi unuttum bugün gencer kardesim teskere kagidini imzalamis 😀 ve sükür ayin 15 de askerlik yaptigi yerden ayrilacak diyarbakira gidecek ordada bekletmiyeceklermis hemen birakacaklarmis yani büyük bir ihtimal allahin izni ile ayin 15 cumartesine denk geliyor sirnak akcaydan yola cikip , diyarbakira gecip ordanda nasipse antakyaya dogru yola cikacak yani ins allahin izni ile pazar günü pasam ailesine kavusmus ve askerligini bitirmis olcak 😀 hatta biz bugün tl konusrken helikopter iniyordu sesi geliyordu bende dedim hatta ne getiriyor diye 😀 meyer yüksek yerdeki askerlik yapan asker kardeslerimizi yani kardesimle kisa dönemde ayni anda gelen ve dagitim sonunda ayrilan yüksek yerlere giden mehmetciklei getirmis 🙂 yani artik ordan ayrilik vakti geliyor 😀 gencerin orda birakacagi ne hatirlari olmustur kardesimin artik gelince bizlere anlatir. 😀

  31. cemre Says:

    ha bak yine unuttum sizlere cok cok kucak dolusu sevgi ve selami var kardesimin 😀

  32. cemre Says:

    hmmmmm bu gece kimsecikler yokkk alo nerdesinizzzzzzzzzz 😀

  33. ada Says:

    vay abim vay demek bitiyor ha ağlayımmı gülüyümmü şükürler olsun

  34. cemre Says:

    slm fatom bence gülelim ama yinede insanin icinden neyse aglamkta geliyorrr 😦

  35. ada Says:

    selam abla az bekle işim var biraz gelecem yine

Bir Cevap Yazın

