Mechul’ den Adminimiz Gencere Sevgiler…

Hazirlayan : Cemre

276 Yanıt to “Mechul’ den Adminimiz Gencere Sevgiler…”

  1. karşıyakalı Says:

    Rabbim!…

    Geldiğim, geleceğim, eğildiğim, ağladığım, yok olduğum, varlığında var olduğum tek kapı ,tek yol SENSİN…
    Varlığınla beni var et
    Dualarımı kabul eyle
    Tevbelerimi kabul et
    Pişman olup, tekrar pişmanlıklarını yaşamayacak kullarından eyle beni
    Kapındır; gideceğim tek kapı
    Sevgindir; koyacağım kalbime en güzel sevgi…
    ALLAHım!
    Kalbimin kapısının kilidi, senin ismin olsun,
    SENİ SEVİYORUM demeyi ve SANA ŞÜKRETMEYİ unutturma dudaklarıma…
    Elimin, dilimin, gözümün, kalbimin, düsüncelerimin kirlerini arindir Allahim …
    Çoğalan acılarımı sil yüreğimden
    Günahlarım çok, ellerim boş geliyorum sana hergün
    Ölüme yaklaşan adımlarımı senin yoluna düşür…
    Sadece senin yoluna…
    Sadece senin…

    CUMANIZ MUBAREK OLSUN CANLARIM.

  2. emel Says:

    herkese günaydınnnnnnnn
    hayırlı cumalarrrrrrrrrrrrrr,
    hatice ablacım çok saol duan için aminnnnnnn seni kocamna öpüyorum ablammmmmmmm

  3. emel Says:

    sabah gülnarımda gelmiş sanada günaydın balım senide öptümmmmmm

  4. emel Says:

    evet aylam kader arkadaşım ikimiz ii geceelr demişiz siteye bide meral hanım bize diyo gelmeden kaçıyonuz diye kendi ii geceler bile dememden kaçmış :)okumasın 🙂

  5. emel Says:

    meralim balım bak gündüz de gel dedin siteye geldim seni kırcama kafamı kıraraım balımmmmmmmmm :)ama kimseler yok bu saate gece gine birilerini buluyom 🙂

  6. cemre Says:

    Genc Diyorki :

    ne kola ne fanta sadece 7gün

    😀 😀 😀

  7. emel Says:

    kimin meral bend eonu bekliyodum dermişm 🙂

  8. emel Says:

    meral demin sitede şiir vardı gı niye sildin 🙂

  9. emel Says:

    merallllllllllllllll burdamısın bacımmmm gardaşımızın 7 günümü kaldıııı teskeresine heeeeee

  10. emel Says:

    ayyyyyyy ben asinin bölümlerne takıldım gine nette saat kaç oldu 1 saatir asi ziiliyom işler beni bekliyooooooooo

  11. emel Says:

    neyse meralim senin işin var belli bende gidieyim işlerime bakayım gelirim gine öpüldün bacım byyyyyyyyyyyyy

  12. emel Says:

    şiir yarışmasında birinciyi ilk ben görmek isterdim amam neyse saglık malık olsun sonra görürüm 🙂

  13. ada Says:

    selammmmmmmmmmmmmmmmmmm

  14. ada Says:

    bi selamı 2 saatte veren bi pcim var 😛

  15. cemre Says:

    ASI ASK Siir yarismasinin siirleri ve sairlari;



    1. Şiir: Melis

    Aşkımı aya yıldızlara yazarım

    Sana kavuşmak icin inan

    İstersende sana canımı veririm


    Adın iki hece dudaklarımda inan

    Şefkatli ellerinde ölürüm

    Kavuşma zamanı bizede gelecek elbet bir gün inan




    2. Şiir: Genc

    Aylar geçmiş olsada bu aşkın üzerinden

    Silinmez asla o sahneler beyinlerimizden

    İsminin her geçtiği yerde zıplarız yerimizden


    Ailemizi kurmuş olduk onun seyircilerinden

    Şirin bir yuva kurduk sevgilerimizden

    Kimsenin gücü yetmez ayırmaya bizi birbirimizden




    3. Şiir: Karsiyakali

    Aşk , nasıl bir aşktı bu benliğimize işledi

    Sanki içimizden koptu ruhumuzda yer etti

    İkiside masallardan çıkıp gelmişlerdi


    Asi”yle Demir”di bu iki sevdalı

    Şık , asil ve unutulmaz

    Kelebekler gibi özgür, kanat açtılar masallara




    4. Şiir: Funda

    Asi“ye vuruldu ilk bakışta demir

    Senelerin öfkesi oldu yerle bir

    İlk bakışın kurbanıydı kalplerindeki zehir


    Aşk oldu bir nehir

    Şairin kalemi değdirdi sihir

    Kalplere vuruldu sonsuz mühür




    5. Şiir: Cemre

    Asırlar gelip geçsede bu fani dünyada

    Sevdamiz gerçek kalacak asi diyarinda

    İmrenilen vasiyet bıraktık bizden sonraki sevdalara


    Ayrılıkların hüküm süremediği eşsiz aşkımıza

    Şarkılar ağlar anlatır bizi mısralarında

    Kırdık gururu açtık kalbimizi ebedi mutluluklara




    6. Şiir:Emel2 asill

    Adını her an andığımda

    Seni sensiz yaşamak ölüm gelir bana

    İçimizdeki hasretin, özlemin büyür benliğimde


    Anlamsız gelir her kelime her cümle her gece

    Şehir sensiz bense avare

    Kor olur erir kalbim ellerinde




    7. Şiir: Mechul

    Aşkımdı zifir karanlığına beni gömen

    Sensizlikti hasretinle dağları delen

    İğneyle işledim kalbime çıkmasın diye


    Asinin aşkı engel tanımadı bu yüreğe

    Şiirler yazdım sensiz gecelerde

    Kitabımın sonu seninle bitsin diye




    8. Şiir: Günes

    Asi aşkla buluştuk burda

    Sevgiyle mutlulukla ağırlandık şurda

    İnce ince düşen yağmurlarda


    Aşk kokulu toprak kokulu

    Şiirlerle süslüyoruz bugün sitemizi

    Kardesimizde döndüğünde kimse bozamaz keyfimizi




    9. Şiir: Sevim

    Akar bir damla gözyaşı gözünden

    Sürükler seni yüreğinin en çıkmaz derinliklerine

    İmkansıza dogru kanadı kırık bir kuş misali


    Acımaz, yıpratır seni hissedersin tüm bedeninde

    Şaşkın bakıslar arasında gidisini izlersin sevdanın

    Kalbinin içi gururdan yansada vedandır bu asi aşkına


  16. slmmm
    herkeze hayırlıı cumalar diliyor ve bursadann kucakk dolusu sevgilerr yolluyorumm….
    canlarımm umarımm herkezz iyidri…
    sizlerii çok özledimm…eve geldimm veee yine gidicemm…annem gitti gidelii ordayımm..kardeşimm yazz temizliğinee kalktıı.. 😦 😦
    bendee onu yalnızz bırakmakk istemiyorumm..bi de evlerindee birazz tamirratt varr.. 😀 yanii emoşş yoğunn…
    yorumm falann okumadımm…
    sayfalarr açılmışş…ve çokk güzeldii gencerimin şiiriii…gelmesinee az kldı kardeşiminn…
    umarımm herkeziinn sağlığıı sıhhatii yerindedirr…
    benii merakk etmeyinn…haberr vermekk istedimm..
    gelelmsemde aklımm sizlerdee…
    şiir yarışmasında kim birincii olsuu…belli mii…
    neysee gelincee artıkk havadislerii alırımm… 😀
    ya da birinizz özet geçersinizz… 😀

    herkezii çokkkkkkkkk öpüyorummm…
    aeo..kib..
    byy byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrr

  17. cemre Says:

    ASI ASK Siir yarismasi sonuclari;

    1 ) 1. Siir: Melis oy sayisi=29
    2 ) 9. Siir: Sevim oy sayisi= 11
    3 ) 2. Siir: Genc oy sayisi=7
    4 ) 4. Siir: Funda oy sayisi=6
    5 ) 7. Siir: Mechul oy sayisi=5
    6 ) 5. Siir: Cemre oy sayisi=4
    7 ) 6. Siir: Emel2 asill oy sayisi=2
    8 ) 8. Siir: Günes oy sayisi=2
    9 ) 3. Siir: Karsiyakali oy sayisi=2

    Toplam oy sayisi = 68

    Herkese hayirli olsunnnnn 😀 evet 1. melis kardesimiz 😀 tebrik ediyorum Melis kardesimizi ve diger güzel siirleri ile katilan arkadaslarimizda tebrik ediyorum 😀

  18. cemre Says:

    bu arada yukardaki son 3 tane siirimiz 2 oy alarak yani esit oldugu icin harf siralamsina göre yazdim siralamayi yani , Emel2 asill , Günes, karsiyakali

  19. cemre Says:

    emosum öptüm abcim seni özledik bacim seni kolay gelsin arada bize ce yap bacim 1. belli oldu 🙂 emelim sabah gelmis bende o sira anketle ugrasiyordum seni geldigini gördüm ama gittin sandim sonradan fark etmedim bacim kusura bakma 😀 senide öptümmm 🙂 hatice ablam güzel dualarin icin cok tesekürlerrrrr aminnnnn güzel ablam senide öpüyorummmmm 🙂

  20. cemre Says:

    fatomda görünmüs kaybolmus neyse ben spora gideyim anket hallettim sonra görüsürük simdilik byeeeeeeee

  21. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım.

    CANIM BENİM BEYAZ GÜVERCİNİMMMMMM
    DEMEK BİRİNCİ SEN OLDUN.TEBRİK EDİYORUM PRENSESİM.
    YÜREĞİNE SAĞLIK AŞKIMMMMMMMMMM.
    MELİSİMİN ŞİİRİNİ YORUMUMUN ALTINA YAZAYIM. 😀

    1. Şiir: Melis

    Aşkımı aya yıldızlara yazarım

    Sana kavuşmak icin inan

    İstersende sana canımı veririm

    Adın iki hece dudaklarımda inan

    Şefkatli ellerinde ölürüm

    Kavuşma zamanı bizede gelecek elbet bir gün inan

  22. karşıyakalı Says:

    ben 7 numaralı şiire oyumu vermiştim.
    demekki oda meçhulumuzun şiiriymiş.
    he he he emoşummm aylammmmm ve ben aynı sıradaymışız. 😀
    olsun bacılarımla aynı yerde olmakda güzelmiş. 😀
    aylaaaaaa senin kızlar sana oy vermedilermiiiii. 😀

  23. karşıyakalı Says:

    canlarım benim misafirim var.
    hazırlıklarımı tamamlıyayım.onlar gelip gittikten sonra gelirim.
    hepinizi öpüyorum bye bye.

  24. sevim Says:

    slmmmmmmmmmmmmm.melisimmm canim beyaz güvercinimmmm siirin favorilerimin arasindaydi.aline yüregine saglik ablasi.ee 1.hakketmis :)tekrar tebrik ediyorum ablasi bana baya fark atmisssin 🙂
    genc kardesimize de cok tesekkür etmek istiyorum bize böyle heyecanli 1 hafta gecirtdigi icin.sagol asker kardesim.
    eee ben simdi merak ederim 1.ödül neydi bakim 🙂

  25. sevim Says:

    neyse ben gelecem.isim var.görüsürüz.bye

Bir Yanıt Bırakın

