MECHULDEN HATICEMIZE SEVGILERLE


113 Yanıt to “MECHULDEN HATICEMIZE SEVGILERLE”

  1. sevim Says:

    slm canlarim.nasilsiniz.öncelikle meralim seni tebrik ederimmm :Pnerden bildin giii korku filmine daldigimi heheheh :)evet saat 1.30 kadar sürdü.tabi hem izledim hemde ciragimla sohbet ettim msn de.eee usta cirak arada bu sohbeltleri yapmayliyiz demi yani heheeh 🙂
    hatcem canim bacim benim emremiz 10 mayista atom odasina girecek,ve 3.günün sonunda yine aslanalr gibi cikacaktir.dualarim sizinle.meralimin dedgi gibide sen güclüsün bacim,sen güclü olacanki evladina o gücü yansitacan.icini ferah tut bacim.
    bu arada bina ilaclaniyormus.ve sen gelemeyecekmissin.özleyecem bacim seni.aeo.coköptüm seni.
    yeni bir siir yarismasi baslamis analsilan :)neyse o zamana kadar hazir ederim siirimi :)simdi cikmaliyim.hepinizi cok öptümm.bye

  2. sevim Says:

    bu arada giiiiiiiiiiiiiiiiii demk 2.ödülü temizlik :Pseni yiyecem :)bak bacinin dizi daha iyilesmemis,yanagi sis sen nasil kiyarsin bana giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :Pneyse cirak gelsinde bir güzel temizlesin :)eee bosuna benim cirak degil demi yani :)(bu gidisle istifa edecek ama )heheheheheheeh :Phadi ben kactim bye

  3. cemre Says:

    slmmmmmm. ablacim tmm ben aldim mesajini 🙂 cok iyi yaptin vede cok begendim ellerine yüregine saglik öpüyorum seniiii 🙂 gözdecim bizde seni özledik bacim ins en kisa zamanda pc olur aramiza dönersin ve siirini bekliyoruz bacim seni ve yigidimi öptüm 🙂 sevimmmm bacim ben bilmezmiyim malimi 😛 senden ses cikmayinca kesinn korkudan parmaklarina ve dilini yutarsin hehehhehe 🙂 e bacim ne yaprsin bizde adet böyledir 2. ye hadiye temizlik var 😛 neyse ben size demeyi unuttum ben bu aksam dügüne gidiyorum artik kacta gelirsem bir bakarim sizlere bahar geldi dügünler cogaldi haftaya persembe günüde dügün var neyse ben haber vermek icin geldim cikmaliyim hazirlanacagim hepinizi cok seviyor vede cok öpüyorum simdilik byeeeeeeeee

  4. ada Says:

    geleneği bozmadan sondan okuyorum yorumları meral ablam düğüne gitcekmiş Allah mesut etsin mutluluklarını daim etsin.Sanada bol eğlenceler abla

  5. ada Says:

    ooo ustam ayıpsın temizlerim tabi abim gelecek siteyi toz götürüyor. Ayşe teyzeyide çağırırım çarşaflara el atar. Zilan abladanda bulaşık deterjanı temin ederiz. hehehehehe akşam iyi oldu iyi 🙂 hatice ablamda geldi ama durmadı fazla saat geç olmuştu

  6. cemre Says:

    karşıki dağlara duman çökünce
    yene sen gelirsin aklıma benim
    eğitim bitince tüfek çatınca
    gene sen gelirsin aklıma benim.

    askerlikte sevda çekmek başkadır
    bana inanmazsan tertibime sor
    bir mektubun bir selamın gelince
    nasıl sevinirim tertibime sor

    haydi tertip bugün erken yatalım
    nöbetim var yarın mektup yazalım
    sevdiğimi çok özledim ne bilsin eller
    teskere yaklaştı geçmiyor günler

    herkes bir köşede kendi halinde
    ben yapayalnızım nöbet yerinde
    hayalimde sensin tüfek elimde
    bana inanmazsan tertibime sor

    elimde tüfeğim gözüm kapıda.
    hasreti yakıyor geçmez ne fayda.
    şafak 37 şükür bunada.
    yanındayım canım anam gelecek ayda.
    haydi tertip bugün erken yatalım be.
    nöbetim var yarın mektup yazalım.
    sevdiğimi çok özledim ne bilsin eller.
    teskere yaklaştı geçmiyor günler.

    gencer kardesimin cok selami var ve sizlere bu türküyü hediye ediyor gitmeden atmak istedim hadin görüsürük byeeeeeee

  7. ada Says:

    gözde abla pcin çabuk olur inş tabi tatil iyi gelir çok yoğun çalıştın dinlenmek farz oldu emirimi ve seni öpüyorum

  8. ada Says:

    ayy ilk defa duyuyorum bu türküyü ama sözleri çok güzel dinleyemiyorum ama çok beğendim özellikle ‘herkes bir köşede kendi halinde ben yapayalnızım nöbet yerinde’ kısmı beni çok etkiledi sende abime selamlarımızi ilet abla az kaldı şükürler olsun

  9. ada Says:

    hatce ablam dualarım seninle Allah abime şifalar versin apartman ilaçlanıyormus bi de iyidir iyi. Sağlık açısından iyi olur bi kaç gùn zaten emre abime zaman ayırman gerekecekti hayırlısı olsun

  10. ada Says:

    ayla ablam nerde yaws hayırdır inş, emel ablalarımda yok, 2.emel ablamın annesi gitmedimi daha 🙄 çabuk dönsün aramıza…

  11. ada Says:

    bu arada güvercin şiir yarışması hayırlı olsun nedense güvercin denilince aklıma hep özgürlük ve barış gelir hoşuma gitti kelime bende katılmak isterdim ama benim kaderim bu 😥

  12. günes Says:

    iyi aksamlar canlarimmmm 😀

Bir Yanıt Bırakın

