TÜM ANNELERIN GÜNÜ KUTLU OLSUN


HAZIRLAYAN=SEVIM

231 Yanıt to “TÜM ANNELERIN GÜNÜ KUTLU OLSUN”

  1. sevim Says:

    okudum meralim okdum.seninde günün güzel gecmis.cocuklarin süprizi eltinle beraber kahvalti söperrr.
    dur ben sana atayim emalile izle bacim :)ha izlerken dedim seda ne kadar kisaymis zilan bile gecmis :)megersem zilanin altina tahtadan birsey koymuslar :)o yüzden sanmayin boyu uzun degil :)ben sana emailine atiyom bacim bak.
    birselim h.g. nasilsin bacim.uzun zaman oldu sohbet etmeyeli.kizlar nasil

  2. antika Says:

    kizlar iyi bende iyiyim canim bende sizleri özledim cok öpüyorum burda bi yaramazlik yok sayilir gencer adina cok sevindim baba ocagina geliyorda askerlik bittimi yoksa izinemi geliyor

  3. cemre Says:

    tmm sevim at bacim bakarim 🙂 yok birselim sükür askerligi bitiyor zaten kisa dönem yapti yani 6 ay oda sükür bitti 😀

  4. antika Says:

    evet gercekten uzun zaman oldu takilamadim buralara na palim gelen giden evim hep doluydu anne,mler gitti sakinlestik biraz hersey gene ritmine giriyor

  5. antika Says:

    aha cok saevindim sükür ailesinin simdiden gözü aydin darisi geri kalan teskere bekleyen askerlere allah yardimcilari olsun aminnnnnnnnnnn

  6. sevim Says:

    birselim meralim cvp lamis sana :pbir daha yazmamin anlami yok :Phastamiydin birsel.gecmis olsun.neyin vardi.

  7. antika Says:

    sag ol gecti sayilir griptim yatak dösek ama bugün biraz ayaklandim sayilir

  8. sevim Says:

    anneler türkiyedenmi geldiler.benim annemde gezmek icin almanyaya geldi.önce erkek kardesime sonrada avusturyadaki abime gitti.ve allahin iznuiyle haftaya salida bende :Pay ben yine heyecan yaptim giiii :)ha bu arada birselim meralimle aylamda düseldorfa geliyoralr bacim :)meralimin ingiliz konsoloslugunda isi var.bu sayde yine görüsecez :)ay ben dopell heyecan yaptim heheheh 🙂

  9. antika Says:

    birde sag olsun lep top bana kalmiyor kizin bilgisayari bozuldu artik oda basimi bekliyor birde esim derken bana sira gelmiyorki

  10. sevim Says:

    cok gecmis olsun bacim.dikkat et kendine.havalar bir iyi bir kötü olursa olacagida budur.

  11. antika Says:

    evet benimkiler 10 günlügüne bana geldiler vede gittiler seninde gözün aydin bacim evet iki heyecan ama kiskaniyorum bende görmek isterdim yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  12. cemre Says:

    amin birselimmmmmm 🙂 sevim izledim bacimmmmmm zilan iyi sunmus ama seda illa laf arasina atliyacak 😀 dikkat ettim zilanin boynundaki boncuklu kolyenin aynisindan benimde var 😀 bende aynen öyle bagliyorum kolyeyi 😀

  13. sevim Says:

    aynen.bendede dedgin durum hafata sonu oluyor.esim o kadar degiol ama oglumdan bana firsat zor geliyor :Pgaliba bu gidisle kisi basina bir leptop alamk lazim heheheheh 😛

  14. antika Says:

    evet havalar gercekten soguk hele bu sabah neydi kizlari okula yollarken dedim pes kis resmen geri geldi gerci ben 1 haftadir gene kalöriferleri yaktim ama

  15. antika Says:

    aslinda iyi olur

  16. cemre Says:

    evet birselimm sizin oralara geliyoruz ins, kismet olsaydi keske senide görebilseydik bacim.

  17. antika Says:

    keskeeeeeeeeeeee

  18. sevim Says:

    izledinmi meralim hehehe :Ppeki zilanin bakislarini gördünmü :)demek sende öyle bagliyon kolyeni :)yakisir bacima.

  19. antika Says:

    neyse hatunlar ben kacayim yarin erken kalkacam sizleri cok öpüyorum birde lep topu esim istiyor kendinize iyi bakin gencere biseyler yazacam cumaya kadar kismet olursa

  20. antika Says:

    sizleri cok öpüyorum kib.aeo. saglicakla kalinnnnnnnnnnn

  21. cemre Says:

    hehehehehe evet izledim ama sedada hak etmis o bakislariii dedigin gibi 🙂

  22. antika Says:

    bu arada fundadan haber alirsaniz cok selam söyleyin benden………..

  23. antika Says:

    aylam,
    hatice ablam canim bacim,
    gözdem,
    sitemizin okuyan akilli kizlari,
    melisim,
    fundam,
    emel bacilarim,
    hepinizide cok öpüyorum
    saymadigim geri kalan herkesi kib.aeo

  24. cemre Says:

    tmm birselim cok öpüyorum seniiiiiiii kizlarida kendini özletme aeo kib byeeeeeeee

  25. antika Says:

    hadi bye bye

  26. sevim Says:

    tmm birselim.bedne seni öpyüorum.kizlarida.hayirli geceler.bye

  27. sevim Says:

    meralim bas basa kaldik :)aylamda gelemdi.aslinda bu saatlerde emelim gelmesi lazim.bak sahne bos.emelllllllllllllllllllllll assolistttttttttttttttttt bak 10 dakika veriyom yoksam izleyiciler domatesleri hazirliyorlar 😛

  28. cemre Says:

    sevimmmmmm geldim bacimmmmmmm neyse buraya kadar gelebildim bakem msn girebilirmiyim 😀

  29. sevim Says:

    neyse bende cikiyom.aeo herkese.tatli rüyalr.bye

  30. cemre Says:

    neyse ben gittim diger bacilar gelmedi benide uyku basti sevim bacim öptüm senide hadi iyi gecelerrr aeo kib byeeeeeeeee

Bir Cevap Yazın

