ASI&DEMIR (demire hasret asi)


248 Yanıt to “ASI&DEMIR (demire hasret asi)”

  1. emel Says:

    ben bulurum siziiiiiiiiii bayanlarrrrrr

  2. emel Says:

    neyse ben kaçar yorgunlumtan ölüyom yaatayım yarın okulun çayı var görevliyim sabah 8 gidecem akşam 5 te gelcem yarın gecede çanakkalaye geziye gidiyommmmmmm 🙂

  3. emel Says:

    herkese ii gecelerrrrrrrrrrrrrrrr

  4. slmmmmmmmmmmmm
    herkeze iyyi gecelerrrrrrrrrrrrrr
    canlarımm umarımm hepinizz iyisinizdirr….
    bugün gelemedimm..sabahh evdenn bi çıktımm komşumaa yardımaa gittimm..ordan geldimm…birazz uzaanayım dedimm..uyuyup kalmıışımm yorgunlukdann.. 😀 sonrada kardeşlerim geldilerr…şmd gittilerrr…yeğen kaldı bendee yatıyaa.. bi bakemm dedimm szileree..yarın haftasonu..şmd den güzell haftasonları olsun inş..şmd çıkmak zorundayım.haber vereyim dedimm…yorumm falan okuamadımm…
    ama sevosummmmmmmmmm tamam bacımm msn den msjı mı almışsınn….
    şmd çıkmak zorundayımm..

    bursadan kucak dolusu sevgilerrrr…

    hadii ben gittimm…

    by byyyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrr 😀

  5. karşıyakalı Says:

    Günaydın canlarım.Hayırlı sabahlar.
    yağmurlu bir ilkbahar sabahı izmir karşıyakadan
    kucak dolusu selam ve sevgiler.
    nasılsınız canlarım. bizde çok iyiyiz.
    kapıları açıyorum.yarın gençerimiz geliyor.bu gün herkes burda olsun.
    sitemizi temizliyelim.camlar ,kapılar silinsin.
    paşamın koltuğunu silelim gelen oturdu giden oturdu. 😀
    emeller mutfak işini siz yapın.biriniz yaprak sarın,biriniz pastalar yapın.
    meralim mantı yapsın.bende yemekler yapayım.
    salataları ve mezeleri sevoşum yapsın.
    masa düzeninide aylama bırakıyorum.
    kızçeler kapıda durun gelen misafirleri karşılayın.
    gözdem oğluşunu alsın ,sadece ona baksın bacım.
    ayde iş bölümünü düzenledim.kaytarmak yok. 😀

  6. karşıyakalı Says:

    temelle oğlu istanbul sokaklarında dolaşıyormuş
    oğlu:
    babacığım şu denizin ortasındaki kule nedir?
    bimeyrum
    babacığım ya şu camiyi kim yaptırmıştır?
    bilmeyrum
    babacım şu köprüyü kim yapmış?
    bilmeyrum
    sorularımla seni sıkmadım dimi babacım
    hayır oğlum sor sor ki öğrenesun

  7. karşıyakalı Says:

    Din dersinde hoca Temele sordu:

    “söyle bakalım Temel…Adem ile Havva ne zamana kadar cennette kaldılar?”

    Temel gayet sakin:

    “Sonbahar’a kadar…”

    Hoca şaşırır:

    “Ne alakası var Temel?”

    “Mantık bunu gerektirir hocam…Çünkü elmalar sonbaharda olgunlaşır…”

  8. karşıyakalı Says:

    temel, televizyonda Türk dizilerinden birini izlerken telefon acı acı çalar …
    Telefona bakan Fadime, kısa bir görüşmeden sonra telefonu kapatıp Temel”e seslenir:
    —Cemal”in karusı ölmiştür da!!. Seni cenazeye çağrıyi..
    Üzüntüsü yüzüne yansıyan Temel;
    — Pu sefer citmecem fadüme…
    —Olir mu Temelum? O senin en iyi uşağundur …ha.
    Temel biraz düşünür:
    —Adam, üçüncü kez karısinun cenazesune çağrıyi Fadume. Pen onu bir kez pile davet edemedum. Ne yüzle cenazeye cideyrum da!!

  9. karşıyakalı Says:

    evet birtanelerim ben gidiyorum.
    sonra ara ara bakarım.öpüldünüz,caneler. 😀

  10. selamlarrrrrrrrr selamlarrrrrrr bendende almanyanin hic bitmiyen tükenmiyen yagmurlu havasindannnn selamlarrrrrrr 🙂 nasilsiniz bidenelerimmmmm ablam acmis kapilariiiii temizlige baslamis bile iyi yaptin ablam benim manti ve su böregi hazir ablam sizede yardim edebilirim 😀 pasamiz gelince her sey dört dörtlük olsun sanina layik bir karsilama olsun degilmi 😀 bu arada pasamiz sükür yola cikmis cebinden cagri atti 🙂 bu demek oluor yolda cünkü bulundugu yerde sebeke yoktu, hayirlisi ile kazasiz belasiz rabbim evine ailesine ve bizlere kavustursun onunla beraber diger asker kardeslerimizide cünkü baya kalabalik bir konvay cikti her biri bir yere gidiyor.

  11. hahahahhaa bu aradaaaaa ablam fikralar icin tesekürlerrrrrr heleki temelin su daveti heheheh yani hep cemal cagiriyor temel yazik ya bir sefer cagiramamis hahahahahahahhaha ay allahim yaaaa 😀

  12. ada Says:

    selammmmmmm bitiful insanlar burda da hava faturalarını ödeyememiş memur gibi ahhh yağmur yağsa hem hava içini dökse hem ben rahatlasam… neyse Allah’ın işine karışılmaz

  13. ada Says:

    görev dağılımı yapılmış tamam bende parti organize ediyorum bağlandığımız yerden tekrar kopacaz coşacak buralar abime özel parti olacak

  14. ada Says:

    dün fall olamadım çok gıcık bi ödev hazırlamam gerek sunum yapıp konuyu ben anatacam ama hoca efendi basit olmasın animasyon ekleyin dedi 😛 ya ben powerpointi doğru düzgün kullanmadımki farklı animasyonu nası ekleyeyim 😛

  15. ada Says:

    geç saatte assolistim gelmiş ablam yorumuna hasret kaldım az erken gel lütfen özledim… 2.emel ablamda yorgun düşmüş bizde temizlik yaporuz ara verdim annem görmesin hihihi

  16. ada Says:

    hatice ablam yine beni gülümsetmeyi başardın saolasın öpüyorum senide ve ben gidiyorum meral ablamı,ayla ablamı,ustamı,gözde ablamı ve herkesi öpüyorum bye

  17. slmmmmmmmm son haberleri veriyorumm 🙂 gencer kardesimle az önce konustum su an mardindelermis ve gaziantepe dogru yola cikacaklarmis sükür iyiymisler yani gencer diyarbakira gitmiyor direk antebe gidecek ordanda ver elini antakya 😀 zaten antep ve hatayin arasi 200 km bile yok yani ins bu demektir genc belkide bu gece yarisinida evinde olur ins 😀 büyük bir konvay oldugu icin dagitim yapa yapa gidiyorlar yollarda yani karakolarda biraz oyalanma olmus yoksa sirnak ve antkakya arasi normelde 700 km bile yok. saglik olsun hayirlsi ile pasam evine dönsün gec olsun güc olmasin 🙂

  18. ada Says:

    ay hızımı alamadım duygularım yumak oldu birbirine karıştı ağlıyım mı gülüyüm mü süper bi haber bu

  19. _______________@ @_____
    _____________@@__@_@@@_____
    _____________@__@@_____@_____
    ____________@@_@__@_____@_____
    ___________@@@_____@@___@@@@@_
    __________@@@@______@@_@____@@
    _________@@@@_______@@______@_
    _________@@@@_______@_______@_
    _________@@@@@_____@_______@__
    __________@@@@@____@______@___
    ___________@@@@@@@______@_____
    __@@@_________@@@@@_@_____
    @@@@@@@________@@_____
    _@@@@@@@_______@_____
    __@@@@@@_______@@_____
    ___@@_____@_____@_____
    ____@______@____@_____@_@@____
    _______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
    _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
    ____@@@@@@@__@@______@@@@@____
    ____@@@@@_____@_________@@@___
    ____@@_________@__________@___
    _____@_________@_____
    _______________@_____
    ____________@_@_____
    _____________@@_@_____

  20. …………………IMIm….,mIM”
    …………………,MI:”IM,mIMm
    ……….”IMmm,….,IM::::IM::IM,……….,m”
    ………….”IMMIMMIMm::IM:::::IM””==mm.,mIM”
    ….__……,mIM::::::MIM:::::::IM::::mIMIM”
    .,mMIMIMIIMIMM::::::::mM::::::::IMIMIMI
    IMM:::::::::IMM::::::M::::::::IIM:::::::MM,
    .”IMM::::::::::MM:::M:::::::IM:::::::::::IM,
    ….”IMm::::::::IMMM:::::::IM:::::::::::::IM,
    ……”Mm:::::::::IM::::::MM::::::::::::::::IM,
    …….IM:::::::::IM::::::MM::::::::::::::::::IM,
    ……..MM::::::::IM:::::::IM::::::::::::::::::IM
    ……..”IM::::::::IM:::::::IM:::::::::::::::::IM;.
    ………”IM::::::::MM::::::::IM::::::::::mmmIMMMMMMMm,.
    ………..IM::::::::IM:::::::IM::::mIMIMM””””…..”IMMMM
    ………..”IM::::::::IM::::::mIMIMM””………..,mM”…”M
    …………IMm:::::::IM::::IIMM”………….,mMM”
    …………”IMMIMIMMIMM::IMM”…….._.,mMMMMM”
    ………….,IM”…..”IMIM”…….,mMMMMMMMM”
    ………..,IM……..,IMM”……,mMMMMMMMMM”
    ……….IM…….,mIIMM,……mMMMMMMMMMM”
    ………,M”..,mIMMIMMIMMIMmmmMMMMMMM
    ………IM.,IMI”””……..””IIMMMMMMMMMMM
    ……..;IMIM”………………””IMMMMMMM
    ……..””…………………….”IMMMMM
    ……………………………….”IMMM
    ………………………………..”IMM,
    …………………………………”IMM
    ………………………………….”MM,
    …………………………………….IMM,…………..______…__
    ……………………______………..”IMM__………mIMMIMMIMMIMMIMM,
    ………………..,mIMMIMMIMM,.,mIMM,…IMM”””…..,mIM”……..”IM,..M,
    ……………..,IMMM’…….”IMM.\.”M,..IMM……,IM”………/.:;IM.\.M,
    …………….mIM’……../..:”IM.\.MM..”MM,….,M”……./..;mIMIMIM,\.M
    …………..,IM’……./….:;,IMIMIMMM..IMM…,M”…../..:mIM”‘…”IM,:M
    ………….,IM’……/….:;,mIM”..`”IMM.IMM…IM…../..mM”………”IMI
    …………,IM……/….:;,mIM”……”IMMMMM…MM,…/.,mM…………”M’
    …………IM’…../….;,mIM”……….”IIMMM.,IMIM,.,IM”
    …………IM…../….,mIM”…………..IMMMMMMM’.”””
    …………`IM,…/.;,mIM”……………..IIMMM
    ………….”IMI,./,mIM”……………..__IMMM
    ……………”IMMMM”……………….”””IMM
    ……………….””…………………….IMM
    ……………………………………..IMM__
    ……………………………………..IMM”””
    ……………………………………..IMM
    ……………………………………..IMM
    ……………………………………__IMM
    …………………………………..”””IMM
    ……………………………………..IMM
    ……………………………………..IMM
    ……………………………………..IMM__
    ……………………………………..IMM”””
    ……………………………………..IMM

  21. slm Arkadaslar Ablalar bunlar butun guzel sitedeki insanlar için !!!!! sevgilerimle

  22. ____*#####*
    ___*########*
    _*###########*
    _*############*
    _*#############* _________*##*
    _*#############* _____*#######*
    _*#############* ___*##########*
    __*#############* _*###########*
    ___*#############*############*
    ____*########################*
    _____*#######################*
    ______*#####################*
    ________*##################*
    _________*################*
    __________*#############*
    ___________*##########*
    ____________*#######*
    _____________*#####*
    ______________*###*
    _______________*#*

  23. slmmmmmmmmmmm
    herkeze iyi akşamlarrrrr…
    bursadan kucak dolusu sevgilerrr…
    bizim burda daa hava herr ann yağacakk gibi kasvetlii… 😦 rüzgar var bide… bi yağsaa iyi olcak ama..

  24. umarımm herkezz iyidir…
    ablammm açmış sabah kapılarıı..ni dimekk ablamm pastalrıı olmuşş bill..bencee çok güzell bir iş bölümü yapmışsın…sağolasınn…

    meralimm gencerimin haberlerini getirmişsinn…sağoll bacımm..kardeşimm hayırlısıylaa yuvasınaa dönüyoo inş…

    fatomm ablacımm ben daha yaz temizliğine başlamadım canımm…bu aralr gene atom karınca gibi koşturuyom sadece… 😀

    melisimm canımm resimler bi harikaa…çokk sağoll cnaımm…

    aylamm daha gelmedii herhaldee….

    adaşımın daa okul çayı vardı bugünn

    sevosumm da iyidirr umarımm…

    ve diğerleriiiiiiiiiii herkez iyidirr inş…

  25. şiirrlerr bi harikaa..bakemm bende verdim oyumuu…vatana millete hayırlıı olsunn..
    bakemm kimm ipi göğüslicek bu seferrr…hadii hayırlısıııı

  26. canlarımm ben şmd çıkıyorumm…size bi bakemm dedimm…
    herkezii çok öpüyorumm..
    yarınn evde yokumm..haberr vereyim dedimm…kayınvalideme gidicemm..kayınpederim aradıı…gelin dedii..emirr büyük yerdenn…ama eve gelir gelmezz gelirimm…

  27. GENCERİMMMMMMM CANIM KARDEŞİMM ŞMD DEN EVİNE HOŞGELDİN ABLACIMM…
    SENİİ ÇOK ÖZLEDİKKKKKKKKKKK
    NE MUTLU Kİ VATAN BORCUNU EN GÜZEL ŞEKİLDE TAMAMLADIN…
    SENİİ ÇOKK SEVİYORUZZZ …..

  28. HADİİİ BENN ŞMD ÇIKIYORUMM…
    SAĞLICAKLA KALINN…
    AEO..KİB..

    BY BYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRRR

  29. iyi aksamlarrrrrrrrrrrr

  30. emosum seni 1 bucuk saat farkla kacirmisim bacim öptüm görüsürüz bacikom 😀

  31. hmmmm kimsecikler yokmuuuuuu aylamm ablasindan bu gece gelecekti hatirladigim kadar, emelimde canakkaleye gidecek gezmeye bu gece bacima hayirli geziler, vay be ammada yolcumuz var kimini gönderiyoruz kimini bekliyoruz 🙂

  32. bu arada gencer pasadan son dakika haberi su gaziantepte otobüse biniyor olmali saat tam 22:00 otobüs antakyaya dogru yola kalkicak hayirlsi ile gece saat 2 orda olurmus, az kaldi adim adim ilerliyor pasam 🙂

  33. melisimmmmmmm attigin ciceklere icin cok tesekürler gülommmm mersi hepside senin gibi güzeller 🙂

  34. günes Says:

    iyi gecelerrrr canolarrrrrrrrr 😀

  35. günes Says:

    meralimmm öpüyorummmmm seni bacimmm nasilsinnnnn
    haberler harikaaaaaa allahim kardesimi sag saglim evine gitmeyi nasib etsinnn hayirli yolculuklarrrrr diliyorummm

  36. günes Says:

    bende 6 bucuk gibi geldimmm anca bazi seyleri yerlestir kizlara bak derken bu saat olduuuuuu camasir attim makineyeeeee
    birazdan kizlarla filim izliycezzzzz

  37. günes Says:

    umarimm herkezler yerindedir ve iyidirr sagliklari ve keyiflerii süperdirrr 😀 melommmm gii arkana bakk birazdan cikicamm bacikommm

  38. geldimmmmmmmm aylammmmmmmmmm 😀

  39. günes Says:

    meralimm dügün nasildiiii cook seslimiydii bacimmm 😀

  40. günes Says:

    canimmmmmmmm h.g öpüyommmmm tane tane tabikiiii 😀

  41. aylam gi bende senden tam bahsediyordum iyi insan lafin üstüne gelirmis yaptin bacikommmmm neler ablanda ablan nasil iyimi

  42. bende seni öptüm bacim tane tane gi bzi dügünden sonra görüsmedikmi 😀 ablaciginla neler yaptin

  43. günes Says:

    hehehehehehehe evet görüstükkkkkkkkkkk 😆

  44. günes Says:

    demek benden bahsediyordunnnnnnnn 😀

  45. günes Says:

    melommmmm keyif yaptik bacimmm yedik ictikk yagmur yagmadi zamann yürüyüse ciktikkkk öyle isteeeeeee internetten gönülcelene baktik beraberrrrrrr 😀

  46. günes Says:

    melommm ben cikiyom bacikommmmm artik yarin devam ederizzz kizlar bekliyorrrr öpüyorummmm iyi gecelerrrrrrr diliyorummmm

Bir Cevap Yazın

