Asi & Demir _ Efsanem Olacaksin

165 Yanıt to “Asi & Demir _ Efsanem Olacaksin”

  1. bide taşısaydınız dermişim :d askere gitmiyom askerden gelim ben :d yani artık asker değilim 😀 karışıklık olmasında 😀

  2. cemre Says:

    sevimmmmmmmmmmmmmm cagrimi duymadinmi bacimmmmmmmmm

  3. gencerimm abaclımmm bendee iyiyimm…asıll sen nassınn..yolculuğun nasıl geçtii canım benimm..ayy annenii asıl merakk ediyomm…nasıl da anacınğınn özlemiştirr senii…kimbilirr nasıll sarıldıı…herkezz özlemiştirr ama annneninn yerii daha başkaa…

  4. cemre Says:

    emosum bir zahmet koltugunuda getir pasamizinnn bacim sevim bacimi yiyecem az isim varrrrrrrr

  5. sağolun varolun.allahıma şükürler olsunki eşşek gibiyim 😀 sizleri sormalı?

  6. meralllllllllll görüyonmuu gıı hemen dee hazırr cevapp beyzadedee.. 😀 ee napalımm ablasıı ilkk defa askerr karşılıyozzzz.. 😀

  7. cemre Says:

    sükür sevimmmmmmmmmmmmmmm 😀

  8. yolculuk idare eder sağ salim vardık işte.anama gelince sarıldı kokladı tabi ona kalsa bırakmayacaktıda zor kurtuldum elinden 😀 😀

  9. 😀 😀 😀 aaaa eşşek ne demek cnaım benimm..olurmuu heçç öylee şeyyyyyyy…buyurrrr paşa koltunuu daa kerdeşcezimmm…
    senin şmd karnın da açtırr belkii…bidee sofraa kuralımm meralimm dimii…

  10. cemre Says:

    klibi izliyom 😀

  11. sevim Says:

    DE GELIN ARKAMDAN :)bgenc kardes sende 😛

  12. evet inanmazsın ama bende ilk defa askerden geliyom 😀

  13. ada Says:

    gribim garibim 😦 okuluma gidemedim ve öğlen 1.30 tan 5e kadar uyumuşum vayyy bee can haticem ablam senin kucağın olsaydı ne güzel olurdu dimi yatsaydı dizine öpüyorum dadlum abimi göremedim yalnız yarın gelir belki

  14. ada Says:

    ay ben yazarken gelmiş bile heyyyyytt bee abim koltuğunu parlatıyım ben Allah’ım ağlamak istiyorum efsane geri döndü

Bir Cevap Yazın

