ADMINIMIZE SEVGILERLE


325 Yanıt to “ADMINIMIZE SEVGILERLE”

  1. cemre Says:

    evet herkes bir taraftaaaaa bakalimmmm 🙂

  2. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyy nette ii deyil bneim ikide bi, kapanıyoooooo
    ayyyyyy meralim bursada şampiyon oldu çok şükür gerçi sevimim beni yiyecekmiş amaa olsun sevim beni yesede çok sevindim bursamızın şanpiyon olmasına iki gündür bursada bayram havası varrrrrrrr 🙂

  3. cemre Says:

    emelllllllllllllllllllllllllll giiiiiiiiiiiiiiiiii uyudunmuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  4. emel Says:

    evet bacım varya orda topraklara basmaya kıyamamıyopsun hertarafta şetit şeyitler var kimin nerde şeyit oldugu belli deyil toplu mezaralarrrrrrr
    ,hertaraf kan gölü olmuş daş taş ayyyyyyyyy çok güzel gerçekten ziyaret etmeye deyer yarlar allahım banada nasip etti herkese etsin inşallahhhhhhhh

  5. cemre Says:

    evetttttttttttt giiiiiiiiiiii gözünüz aydinnnnnnn bursa spor kazanmissssss gi barim sevincini burda hissettirmeseydinn yani sevimin sana o kadar iyiligi gecti giii kolladi seni o kadar yapilirmi bu iri kemigee 😛

  6. emel Says:

    yokk meralim daha uyumadım ama bi gözüm gidyo yavaş yavaş biliyom sen uyuyacan demi bacım istersen çıklalım sonra konuşuruz gine balım yarın akşam erken gelmeye çalışırımmmmmmm 🙂

  7. cemre Says:

    muhahahahahhahahaha pesss etmeni bekliyordummmm emelim ne zaman pes edecen diye hehehehhe

  8. emel Says:

    demiiiiii yaaaaaaaaaaa evet ne bileyim çok sevindim sizle paylaşmak istedim sevimimmmmmmmmmm bana kıyamaz ben biliyommmm benim iri kemegim beni af eder 🙂 benim eşimde çok koyu fenerli ama bursanın kazanmasına sevindi dedi fener hep şanpiyon oluyo bide bursa olsunnnnnn 🙂

  9. emel Says:

    meral topu bana atma bacım sen pes ediyon ben senin yazılarından anlıyom bi gözün uyuyo bacım 🙂

  10. emel Says:

    tmm meraalim sen uyudun beli bacım sayfayı kaç kere yeniledim senden tık yok :)seni kocan öpüyorum ii geceler görüşürüz inşallah a.e.o byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  11. neyseeeeee emelimmmm hadi bacimm yine sana kiyamadim cikalimmm benimde neyse yazilarim takilmaya baslasi zor giriyorum sende hadi git yat bacim 🙂 evet bencede sen erken gel bacikom hadiiiiii seni cok öpüoyrummmmmmmm sana iyi geceler tatli rüyalarrrrr yarin görüsmek üzereeeeee byeeeeeeeeeeeeeeee

  12. emel Says:

    meralllllllllllllllllll uyan kalk yatagına yat bacım hadi balımm 🙂

  13. hehehe gitmis bileeeee bana diyene bakkkk 😀 yok gi uyumadim sayfaya giremedim 😀 hadi bacimmm byeeeeeee

  14. yatiyommmmm bacikom yatiyommmmmmm sende yat üstünü iyice ört byeeeeeeee 😀

  15. günaydınlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    gününüz aydınn sabahlarınızz güzel olsunnnnnnnnnnn

  16. buyrunnn canlarımm kahvaltınız da hazırrr….

  17. akşam ne güzell sohbetlerr etmişsinizz…
    kapıları daa adaşımm ve meralimm kapamışlarr…
    sevosumunn misafirlerii gelcektii…ondann gelememiş..
    aylamm ve fatomdaa gelmişlerr…
    fatomm canımm grip mi olsun geçmiş olsun canımm…
    bendee ne savaş ne yasee uyuyup kalmışımm..anacımm özetii izledimm..tamm dizi başladıı benn gitmişimm.. 😀

  18. bugün bana da misafir gelicekk…bu hafta sonu da 2 tane düğün varr napıcazz baekmm..biri benimm tarafdan biri eşiminn..2 si de akraba.. 😀 bi de cumartesii okull arkadaşlarıı günümüz var..tamdaa denkk geldii.. 😀 emoşş koştursunn dursunn…
    o yüzden gelemeszemm kusuruma bakmayınn..düğüncüyüzz bu haftaa..

  19. neysee canalrımm ben şmd çıkıyorumm…bende kahvaltımıı edeyimm…
    herkezii çok öpüyorumm…
    görüşmekk üzeree…
    by byy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrr

  20. karşıyakalı Says:

    Günaydın canlarım.Hayırlı sabahlar.
    İzmir karşıyakadan kucak dolusu selam ve sevgiler.

    emoşummmmmmmmmm
    günaydınnnnnnnnnnnnnnn.
    ellerine sağlık birtanem.kahvaltı için teşekkür ederim.mmmmm
    çok nefis görünüyor.bu gün çok erkencisin. tebii alşam
    erken uyursan sabahta erken kalkarsın.
    evlenecek olan kardeşlerime mutluluklar dilerim.darısı bekarların başına.
    demek bu hafta yoksun.olsun canımın içi arada bir görürüz seni.
    öpüyorum aşkımmmmmmmm 😀

  21. karşıyakalı Says:

    BU GÜN 19 MAYIS .GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI.

    GENÇLERİMİZİN BAYRAMI KUTLU OLSUN.

    GELECEĞİMİZİN YÖNETİCİLİERİNE ALLAH AKIL FİKİR VERSİN.

    İÇLERİNE VATAN SEVGİSİ VERSİN.ECDADLARINA LAYIK ETSİN.

    BAŞTA MUSTAFA KEMAL ATATÜRK VE BU VATAN İÇİN ŞEHİT

    DÜŞMÜŞ ERKEĞİNİN VE KADINININ MEKANLARI CENNET OLSUN.

    BİR DAHA ÜLKEMİZE KURTULUŞ SAVAŞI YAPMAYI GÖSTERMESİN

    YÜCELER YÜCESİ RABBİM…….AMİNN……

  22. karşıyakalı Says:

  23. karşıyakalı Says:

    BAYRAK

    Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü…
    kız kardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü,
    ışık şık dalga dalga bayrağım.
    senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.

    Sana benim gözümle bakmayanın
    mezarını kazacağım.
    seni selamlamadan uçan kuşun
    yuvasını bozacağım.

    Dalgalandığın yerde ne korku ne keder…
    gölgende bana da, bana da yer ver!
    sabah olmasın günler doğmasın ne çıkar;
    yurda ay yıldızın ışığı yeter.

    Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü dün
    kızıllığında ısındık;
    dağlardan çöllere düşürdüğü gün
    gölgene sığındık.

    Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;
    barışın güvercini, savaşın kartalı…
    yüksek yerlerde açan çiçeğim;
    senin altında doğdum,
    senin dibinde öleceğim.

    tarihim, şerefin, şiirim, her şeyim;
    yeryüzünde yer beğen
    nereye dikilmek istersen
    söyle, seni oraya dikeyim!

    Arif Nihat ASYA

  24. karşıyakalı Says:

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN SÖZLERİNDEN,

    CUMHURİYET

    Cumhuriyet, düşüncesi hür, anlayışı hür, vicdanı hür nesiller . ister.
    Ey yükselen yeni nesil! İstikbal sizindir. Cumhuriyeti biz kurduk, onu devam ettirecek sizlersiniz.
    Cumhuriyet düşüncede, bilgide, sağlıkta güçlü ve yüksek karakterli koruyucular ister.
    Cumhuriyet, demokratik idarenin tam ve mükemmel bir ifadesidir. Bu rejim, halkın gelişimini ve yükselişini sağlayan, onlardan esirlik, soysuzluk, dalkavukluk hislerini uzaklaştıran bir yoldur.
    Cumhuriyetimizin dayanağı Türk toplumudur.
    Cumhuriyet, fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz.
    Cumhuriyet fazilettir.

Bir Cevap Yazın

