Genclik ve Spor Bayraminiz Kutlu Olsun

229 Yanıt to “Genclik ve Spor Bayraminiz Kutlu Olsun”

  1. karşıyakalı Says:

    ben gideyim canlarım.akşam yemeği hazırlıyacam.
    sonra görüşürüz.şimdilik hoşçakalın. bye bye.

  2. günes Says:

    iyi aksamlar 😀

  3. günes Says:

    yeni sayfamiz hayirli olsunnn meralimm cok tesekürlerrrr
    siir yarismasi sonuclanmis 😀 ve gencer kardesimi tebrik ediyorumm eline yüregine saglik bende oyumu 1. siire vermistimmm ama diyer sirlerde harikaydiiii herkezin eline yüregine saglik bakalim yeni siir angi harflerle basliycak 😀 merak ediyorummmm

  4. günes Says:

    benim yase kuzum geldiiii cok sükür sag saglim kavustum yavrumaa 😀 yasenin sinifinda ali cocuk var o dayanamamis sürekli aglamis iki gün sonra anne ve babasi almislar evlerine yazik cocuga bende benimki aglar diyordummm 😀 neyseee yasem yemeyini yedi suyunu icti ve babasinla konzere gitti 😀 denizim istemedi biz evde kaldikkk sinema gecesi yapacazzz karanlik olmasini bekliyoz 😀 patlamis misirimiz hazir 😀 bende siteme bakayim dedimmm bu aralar cok bakamiyorum cünkü 😦 ablamlada uzun zamandir sohpet edemedikkkk belki birileri bakarrrr simdi su andaaaaaa 😀

  5. günes Says:

    umarimmm herkezin sagli yerindedirrrrr keyiflerde tabikiiii 😀
    bizim isyerinde okadar cok is varki inanailmazzz hersey su dumanin yüzündenn hava alanina ucaklar inemedi iki hafta önce ve bizim is yerine mallar gecikmeli geldi anliycaniz hebisi birden geldiii adim atilacak yer yok hersey üstüste duruyor ve bizlerden acilmasini bekliyorrr ondan cogu zaman sabah ve öglen calisiyoummm iyiki okul tatiline denk geldiii yoksa yasemle cok zor olucaktiiii ondan siteme bakamiyorumm eve gec geliyorum ve evde dagma duman hersey yarim kaliyorr bir tek yemeye bakabiliyorum arada süpürüyorummm tek önemli seyleri yapiyoyrummm pis hanimlardan oldummm 😀 hehehe tam rapor veriyorum sizeeeee

  6. günes Says:

    emosum acmis bu sabah kapilari kahvalti sunmussss cok tesekürler bacikommmm nefis bir kahvalti masasi olmusss birden hebimizi orda kahvalti ederken hayal ettim cok güzeldiiii herkez civil civil birseyler anlatiyor gülüyoruz eyleniyoruzzz 😀 insallah birgün hayalim gercek olurrrrrr
    mügüm ve gülnarim gelmissssssss 😀 gülnarimin parmagi nasil oldu acaba cok merak ediyorum sürekli onu düsünüyorum cünkü isyerindeki arkadasimin ayak bas parmagi ayni olmus tirnagini bütün cekmisler ve öyle calismaya geliyor cok üzülüyorumm ama kendi istiyor sef gelme diyor ama o geliyor bende ayama dolanacak diye korkuyorum zaten hersey cok telasli geciyor isyerinde bide ona dikkat etmeliyimm bir yere vuracak takili kalcak diye ödüm kopuyorrrrr yazik bide iki hafta türkiyeye tatile gidecekti ailesinle iptal etti kuma suya giremessin demis doktorrrr cok istiyordu türkiyeyi görmeyii bende bir ay öncesi yagli balli anlatmistimm türkiyeyiii öylelikle türkiyeyi secmislerdiiii neyse artik yaz tatilinde gideceklermissssss insallahhh 😀

  7. günes Says:

    canlarimmm ben böyle aklima geleni anlatiyorum yanniz basimaaaaa biri gözetlerse diycek bu neyapiyor böyle kimse yok anlatiyorrrr 😆

  8. cemre Says:

    aylammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 😀

  9. cemre Says:

    bacim dur destanlar yazmissin okuyayim 😀

  10. cemre Says:

    aylam gözün aydin bacikom yasemin gelmis demek iyi gecmis afferim cadiya artik büyüdü annesi aglamaz o 😀 öpüyorum onuda senide bacikom 🙂

  11. günes Says:

    gözdemde gelmis bugünnnn az kalmis oda hayirlisinla memleketine gidecekk insallah cok mutlu görünüyor bacikommmm 😀 emir kuzuda memleket görecekk yesin teyzesi onuuuu 😀
    meralim siir sonuclarini sunmusssss bacimmmm cok tesekürlerrr 😀 sana bugün kolay gelsinnn melom toplantin varmissssss
    abamda gelmissss siir sunmusss cok güzel bir siir abla bizimle paylastin icin cook tesekürlerrrrrr güvercin siirinde harikaaaa eline yüregine saglikkk bamaklarina saglikkk 😀

  12. günes Says:

    melommmmm h.g bacikommmmm bende seni öpüyorummmmm nasilsin iyimisin günün keyifli gecmistir insallahhhh

  13. günes Says:

    sagol bacikommmm kavustum kuzumaaaaa 😀

  14. cemre Says:

    günüm iyi gecti bacikom isten geldim birazda temizlikle ugrastim iyidi az yorcuydu 😀

  15. cemre Says:

    senin günün nasildi bacikommmm 😀

  16. günes Says:

    hehehe iyi öyle az yorul tamammi cok yorulmaaaaaaaa 😀

  17. cemre Says:

    hehe tmm bacim cok yorulmam bire ise yürüme gittim geldim iyimi 😀

  18. günes Says:

    iste bende sabah calistim isten bir saat eveli ciktim yasem gelcek diyeee mektupta 11.30 gelcez yaziyordu ve bende 11.00 ciktim isten direk okula gittimki baksam yasem ve melis ( melis sinif arkadasi yasenin ) ögretmenlerle bekliyorlar baska cocuk kalmamis meyersem 11.00 gwlmislerrr erken 😀 benim yasem öyle alinmamis gibiii kalmis öyle cok üzüldüm ögrermen de kimbilir ne düsündü bu türk anneleri nebicim anne diyeeeee 😀 melom yani anliycan biraz senin ve yusufun isine döndüüüü … ögretmen sormus annen nerde yasede demis evde tv bakiyordur beni unutmustur demissss 😆 inanamiyorummm rezil oldum anliycan bacikommmmmm

  19. günes Says:

    ayyy kiyamam melommm evet ise yürüdünn cok uzakmi bacimmmm insallah yakindirrr giiii hem is hem sipor birarada olmus giiiii 😀

  20. cemre Says:

    muhahahahahah ayyyyyyyyyyy inanmiyorummmmm bak sen cadiyaaaa nasilda demis oysaki hic alakasi yok 🙂 vay cadi vay birde aylamaa unutacakkkkk yeseydin aylam onu birr iyicee 😀

  21. cemre Says:

    hehehehe yakin bacim yakin 15 dakika banhofa yakin hemen karsisi yok ya sorun degil ben zaten yürüyorumda ama iste yürüyecek zamanim ayri degilmi neyse araba alana kadar idare etcez 😀

  22. günes Says:

    sonra eve geldikk yasemi doyurdummmm cantasini camasirlari ayirdimmm o gitti babainla konzere bende denizimle doktora gittim hani kalcasi agriyor diyordumya kosarken doktor tekrar gelin demisti oraya gittik ama deyisen birsey yok hep daha agriyorrrr doktor normal diyor büyüyor diyorrrr röntken cekmek istemiyor saglikm icin zararli diyor cok daha kötüye giderse ozaman cekeriz diyorrrrr gene iki hafta sonra görüselim dediiii neyse bakacazzzz bencede büyüdü icin böyleee

  23. günes Says:

    hehehehe yedim melommmm bitirdimmmmmmm o gene tek gülüyor oooops yaptii okadarrrr 😀 olan bana olduuuuu

  24. cemre Says:

    evet aylam bencede boy attigi icin agriyordur gecer sonradan . bu arada kücük cadi kimin konserine gitti pekiiii 😀

  25. günes Says:

    iyi sükür melommmm evet idare edecenn araba alana kadar cok sürmez bacimmmm insallahhh

  26. cemre Says:

    aylam bir dkk bacim ben yeni sayfa acip geliyorummmm

  27. günes Says:

    stuttgart the dome 54 gitti büsürü amerikadan starlar gelcekmis senin oglanlar bilir melommmmm 😀

  28. günes Says:

    tamm bacikommmm bekliyommm 😀

Bir Cevap Yazın

