Asi & Demir _ Konusamiyorum

239 Yanıt to “Asi & Demir _ Konusamiyorum”

  1. cemre Says:

    yok gülom ben ararim senii buraya bedava olmaz türkiye ici bedava olur ama yurt disi olmaz 🙂

  2. ada Says:

    bencede kalsın 🙂 ustamın sayesinde biraz halay çekmeyi öğrendim başkada oyun bilmem 🙂

  3. karşıyakalı Says:

    fatoşum senin telefonun yokmu yani tefon numaran
    annenin telefonundan arıyorsun.annene telefon lazım olmazmı.

  4. cemre Says:

    yani degilmi ablam hem halaylarimizda cok güzelllll bence insani costukca cosasi geliyor 😀

  5. karşıyakalı Says:

    evetttt meralim halaylarımız çok güzel.

  6. ada Says:

    doğru y.dışı olmaz aman salla yesin biraz kontörleri nolcek 🙂 alayım numaranı bende veriyim size hatice ablam mesaj atıyorum sana kaydet numaramı olurmu

  7. karşıyakalı Says:

    meralim diyorsunki şiirin konusu fak etmez
    baş harfleri tutsun nasıl olursa olsun.

  8. ada Says:

    var benim telim anneminki bedava die şee ettim 🙂 şimdi kendi numaramdan mesaj çekiyorum sana

  9. karşıyakalı Says:

    olur canım at gelsin fatoşum.

  10. cemre Says:

    evet ablam aynennnnnn yani konusu fark etmezzzz 🙂

  11. ada Says:

    evet mesajıda gönderdim 🙂

  12. cemre Says:

    olurmu kuzum olmazzzzz evin varsa evinde alabilirim sen müsait oldugunda cagri at ben ararim seni

  13. karşıyakalı Says:

    fatoşşşş arıyorum seniiiii
    telefonunu açsana

  14. ada Says:

    bu arada genç abimle konuştunuzmu meral abla dün göremedim

  15. karşıyakalı Says:

    eh ben seni yerim kız.müsait olduğunda çağrı at o zaman.

  16. ada Says:

    ablam açamadım kusura bakma müsait deıldim arıcam seni söz önce şu ev bi boşalsın gün içinde tekrar denicem ok mu kızma bana

  17. ada Says:

    tamam potansiyel enerjim ev olmaz ama cebimi veriyim

  18. cemre Says:

    fatom genc abin su msn ama sebekesi bugün hepten kafayi yemis dkk gecmeden gidip geliyor.

  19. karşıyakalı Says:

    yok aşkım kızmadım niye kızayım.
    tamam sen kendini ayarla çağrı at .tamammı.

  20. ada Says:

    anladım o zaman ben yazmıyım abime

  21. ada Says:

    tamam ablacım bugün müsait olursam atarım

  22. karşıyakalı Says:

    meralim fatoşum bana müsade
    biraz ev işi yapayım.tembellik ettim kaç saattir.
    oldumu yemeğimizi ayarlıyayım. biraz sonra acıktık derler.
    öpüyorum sizi hoşçakalın.bye bye.

  23. cemre Says:

    tmm ablam sana kolay gelsinnnnnn seni cok öpüyorummmm aeo kib byeeeee

  24. ada Says:

    kusura bakmayın telin şarjı bitdi açıncaya kadar zaman geçti. Öpüyorum seni ablam kolay gelsin bye

  25. ada Says:

    evet benimde çıkmam gerek huzurlarınızdan ayrıliyorum iyi bakın kendinize meral abla mucux seni bye

  26. cemre Says:

    tmm fatom bendeeeee seni cok öpüyorum tatlim bende mucuk byeeeeeee

  27. cemre Says:

  28. cemre Says:

  29. cemre Says:

  30. cemre Says:

  31. cemre Says:

  32. cemre Says:

  33. cemre Says:

  34. cemre Says:

  35. cemre Says:

  36. cemre Says:

    bu haberi gördünümüzmüüüüü 😀

  37. cemre Says:

    neyse benden haberler bu kadar simdilik sonra yine ugrarim hadi simdilik byeeeeee 😀

  38. ada Says:

    ustamla konuştum selamı var sizlere çok seviyomuş bizi 🙂 yoğunmuş akşam gelicem dedi neyse bende kaçar bye

Bir Cevap Yazın

