Asi & Demir _ Kalp kırılsada sever

213 Yanıt to “Asi & Demir _ Kalp kırılsada sever”

  1. günes Says:

    neden sizin arabaya bindi ki ve sonra ceza verdilermi acabaa

  2. yolla 2-3 defa mola vererek saat 21 civarlarında antebe vardık. bende arabadan iner inmez hataya araba varmı ona bakmaya başladım. ben hatay arabası ararken elinde bir tepsi çayla adamın biri yanıma geldi ve bana çay uzattı bende yok sağol içmiycem dedim.buda çekti gitti.bende aramaya devam ederken adamın birine sordum hatay arabaları nerden kalkıyor bu saatte hataya araba varmıdır.adam bu saatte küçük araba yok dedi yani minibüsten bahsediyo onlardan yarım saatte bir bir araba kalkıyo galiba.ama saat 22:30da bir büyük araba(yani otobüs) kalkacacak dedi ve peron numarasını verdi bende o perona doğru yürümeye başladım.

  3. günes Says:

    evet meral aynen öyle cok yazik 😦

  4. ceza vereceklerini söylediler.astsubay büyük ihtimalle askerliği uzayacak dedi ama noldu bilmiyorum.allahtan binbaşının eline vermediler.onun eline verselerdi zaten sinirliydi o sinirle onu orada ne yapardı bilmem artık 😀

  5. cemre Says:

    isteeee biz insan oglu bize düsen paya razi gelmeyiz gider baskalarinin payina göz koyariz bu seferde onca kisinin hakkinida üzerine almis oluruz hak iste bu oluyor.

  6. emel Says:

    evet dogruuuuuuuu haklısınnnn meralim
    gençer büyük bi ihtimal askerligimi uzamıştırrrrrrrr

  7. cemre Says:

    yani sen 22:oo otobüsüne binmedinmi 🙂 biz bu arada pasamla kisa tl görüsmesi yaptik la bunu demeyi unuttun beniiii yol anindan saymiyonmu 😀

  8. adama hataya araba vardı dedim .adam hemen bileti hazırlamaya başladı bile 😀 neyse adama otobüz kaçta dedim saat 22:00da dedi.o sırada saate baktım saat 21:15ti neyse 45 dakika buralarda oyalanırım dedim.ve gittim bir yere oturdum. otur oturmaz çaycı tekrar geldi içmiyecem dedim iç dedi çayı sevmiyorum dedim yahu al şurya otur iç dedi bende yok dedim o da elime tutuşturdu gitti.neyse dedim olsun içelim bakalım . ben çayı içerken aradan 1 dk geçmedi adam geldi tekrara başımda dikildi .çayı bitirmemi bekliyor boşu alcak.bende içimden dedimki senmisin bana zorla çay sana gör bakalım çay nasıl içilir o zaman 😀 ve başladım çayı damla damla içmeye 😀 neyse sonunda çay bitti adama bardağı uzatırken borcumuz ne kadar dedim 2 lira dedi!!!! ben yanlış duyduğumdan emin bir şekilde bir daha sordum ne kadar? 2 lira!!! ben hala emin olamadığım için tekrar sordum ve malesef yine aynı cevabı aldım 😀 neyse adama 2 lirasını verdik ve başımızdan def ettik. 😀

  9. cemre Says:

    ben sayfa acip geliyorum

  10. günes Says:

    gencer ya bunada inanamyirum hem zorla veriyor hemde pahali iyiki gene sabirli kardesime rasladi ama bunun acisini baskasi cikarir elbet

  11. evet seni çay içmeden önce aramıştım 😀 neyse bunlar ufak ayrıntılar ayrıntılarla anlıtırsam zaman yetmez. hatta çay içtikten sonrada ankesörlüden çağrıda attım ama onlarda dandik çıktı şırnaktaki ankesörlüler bile daha iyiymiş meyer 😀 neyse sonra şöyle otogarı bi dolaşıyım dedim .ve susasım .ordaki dükkanlardan birine su almaya girdim .büyük su alıyımki yolculuk boyunca yetsin dedim.dolaptan bi büyük şişe su çıkardım. ve adama ne kadar dedim .adam 1,5 lira dedi benimde gözlerim fal taşı gibi yerinden fırladı.(şırnakta çay 15 kuruş küçük su 50 kuruş büyük suda 50 kuruş) bende o zaman küçük su alıyım dedim ve şişeyi yerine koyarken yaşadığım şoktan bi kaç şişeyi yere devirdim 😀 ve küçük su aldım adama dedim bu ne kadar bunada 50 kuruş falan der dedim heralşde 75 kuruş dedi.bende adama verdim parasını ve ordan ayıldım.sudan 2 yudum içip çantaya koydum.

  12. günes Says:

    melom sana zahmet olcak 😀

Bir Yanıt Bırakın

