Asi & Demir _ Sekercimi Baban senin

205 Yanıt to “Asi & Demir _ Sekercimi Baban senin”

  1. cemre Says:

    herkesee hayirli sabahlarrrrrrrrr ve günaydinlar hepinizi öpüyorum bidenelerimmmm nasilsinizzzzz iyisiniz insallahh 🙂 sabah kapilari hatice ablam acmis ne güzel sözlerle yüregine saglik canim ablam seni cok öpüyorumm kapilarida fatom kapamis senide öpüyorum fatommm iyisinizdir umarim:)

  2. cemre Says:

    dün cok güzel bir gün gecirdim bacilarimla sabah aylam ile 3-4 saatlik yolun nasil gectigini anliyamadim sohpet etmekten bir baktikki gelmissiz 🙂 ve düsseldorfa girdik arabamiyi alis veris merkezleride park ettik ve düstük su vize sorununu cözmeye 🙂 ama tam o sirada bir yagmur nasil yagiyor aylam ile baya bir yürüdük o yagmurlarda SIRILSIKLMA OLDUK ve sonunda bulduk ama en son 2 sene önce gitmistim adamlar ha bire kanun degistiriyor bu seferde terminli aliyorlarmis bizimde termin yok bize 150 m ileride baska bir yer gösterdiler gidin oraya onlar yapabilirse yapsinlar yoksa bizde termin yok hoppala ordan kalk tekrar oraya yürü birde yagmur yagmur olmassa sorun degil orayada gittik iceri girdik tam bir islanmis sekilde 🙂 baska birileri vardi sirada, adam dedi önce birazdan yemek molasina cikcam saat 1 gelin size termin veririm önce sonra dedi biraz bekleyin adam halimizi görünce acidi galiba 😀 aylamda sagolsun güzel dil döktü uzaktan geldik bilmiyorduk termin alindigini falan filan sonrada adam dedi outuru bekleyin bizde oturduk bekledik tabi o sirada baska yaramazliklar yaptim ben 🙂 o sirada disardan bir genc girdi iceri oda dikiliyor gpzel giyinimliydi dabi ben önce türk olabilir düsünemedim 😀 ama tam hatirlamiyorum bir kac kelime dedim onun icin 😦 aylada z sesle surda tabura var otursaya , bende aman birak ne olcak dikilsin diyorum 😀 sonra ay birde türk olmasin icimden geciriyorum aylamda icinden demis türkmü acaba 😀 sonra sira bize geldi adamcagiz molasinida veremdi bizim icin 🙂 sonra bizi aldi oturtu yanimizada o genci oturtu önce o gencin kagitlarini istedi ve genc verdi evraklarini döktü masanin üzerine bir baktim türk pasapotrtuuuuuuuuu 😀 😀 ben gözler fal tasi gibi acildiii , o sirada ayla beni takip ediyormus ve halimi görünce basladi gülmeye ama tabi kahkaha ilede gülemiyor icten ice ayla baktim titremeye basladi 😀 ikimizde birbirmizin yüzüne bakamiyoruz ben cantami karistiriyor gibi yapiyorum kafami dagitmak icin yoksa kahkahayi patlatacaz adamlar bizi ordan sürüyecek 😀 ve sagolun adam bütün islemlerimizi yapti ve bizi ilk gittigimiz yere gönderdi oraya vercez evraklari ve benden parmak izi filan alincak diye oraya gittik ve aylami orda iceri almadilar SIKI güvenlik acisindan sözde ve ben iceri girdim baktim bütün sandalyeler dolu diger taraftaki genc te orda bir onun yaninda bir sandalye var ve mecbur gittim yanina oturdum utana utana 😀 ama yani kötü birsey dememistim 😀 ve hersey bitti sükür gittik sevim bamin oraya sonunda sükür ben burda bir mola vereyim gelecem 😀

  3. cemre Says:

    nerde kalmistik 😀 ve sonunda sevim bacimin evine gittik onlarda bizi beklemisler , sevmin cok tatli dünya sekeri bir annesi var bayildim sevimin kimse cektigi belli 🙂 oturduk bacim sagolsun güzel yemekler hazirlmasti bize sonra kayin validesi geldi sagolsun oda cok iyidi ve yemegimizi yedik hos sohpet ayla ile basimizdan gecen maceralarimizi anlattik 😀 oturduk cay muhabbetine sevim aylanin kucagina leptopu oturtu arada siferlide konusuyoruz 😀 ayla bizim siteyi acti sevimin anneside tm aylanin yaninda oturuyor bizim bu sayfayi görünce sevimin annesi aa bak ne diyor bize hosgeldiniz diyorrrr nasil biz kahkahayi patlattik ama bilmiyor asi sitesi oldugunu, cok güzel bir gündü cok seker insanlardi sonra enistemiz ve ozanimda geldi oda cok seker masallahhhhh gözleri boncuk ama oda yagmura tutlmustu güzel muhabetler yaptik sonra ensite ve anneleri sagolsun bizi biraz yalniz birakip disari ciktilar bizde az daha bacilarimla cene yapip birbirimizi yedik 😀 sonra ayrilik vakti geldi ne yazikki hic ayrilmakta istemiyorduk ama mecbur sevime dedik gel senide götürelim keske dedi annem olmasaydi gelirdim sizlerle 🙂 sonra sevim bacimla beraber evden ciktik o isine bizde aylam ile yolumuza düstük yine bacimla sohpet ede ede geldik ama yolar cok yagmurluydu birde geceydi cok sükür kazasiz belasiz geldik 🙂

  4. sevim Says:

    günaydinlar canlarimmmmm.nasilsiniz.ben iyiyim.dün bacilarimida görünce en mutlu günlerimden birini yasadim.ama ayrilik vakti gelince ayrilmak istemedim.ama meraliminde dedigi gibi ayrilik geldi catti malesef-
    ben en iyisi en bastan baslayayim 🙂
    sabah kalktim isime gidip geldim.normalde 12 ye kadar calismam gerekirken 10.30 ciktim isten.ordaki sekreterede dr.randevum var deyip tattli bir yalan söyledim :)ama bu günah sayilmaz demi canlarim :)evee geldim biraz hazirlik derken basladim bacilarimi beklemeye.baktim saat 1 oldu.aradim daha isleri bitmemis.baska yere daha gitmeleri daha gerekiyormus.neyse saat 3 edogru geldiler bacilarim.canlarim birde zahmetler edip pogacaalr börekler mantilar tatlilar yapip getirimisler.hepsinde birbirinden lezzetliydi.dedim bunlari bitirmeden rejim yok :)neyseeee sonra büyükler cikti,biz kaldik basbasa.girgir samata derken ayrilik zamani geldi.haaaa bu arada bana öyle güzel bir hediye getirmislerdiki cok mutlu oldum.nemiii heheheheheheh merak ettiniz demi :Psimdi resim cerceveleri vear digitalli.o cercevelere video yada resimler yükleyebiliyorsunuz.bacilarim bana cok güzel bir video yapmislardi.baslangic arka arkaya demirin resmiyle oldu 😛 eee sonucta yapanalr demirciler bu videoyu heheheheheh :Psonra siirim geldi.cok güzeldi.sonra asi ve demir resimleri.hayatimin en güzel hediylerinden bir tanesiydi.tekrar cok tesekkür ediyorum bacilarim.hem hediye icin hemde zahametleriniz icin hemde yanimda oldugunuz icin.ve ayilik zamani geldi.ben ise baciliarimda yola koyuldular.ama eve geldigimde duydumki bacilarim tekrar geri dönmüsler.nedenmi heheheheh eeeee heyecandan cantalarini unutmuslar :Pallahtan daha sehir icndeymisler.
    öyle bir aile oldukki etrafimizdaki herseyi unuttuyoruz :Pben annemin seker hastasi oldugunu bacilarimda el canatalrini :)diyeceksinizki annenin seker hastaligimi :Pevet aylamla ilgilenirken anenm bana seslendi.sevim seker nerde diye.bende bekle dedim.sonra baktim pogaca yiyor.dedim anne hemen baslamissin yemeye :Pannem bana sekr ver deyince anladimki sekeri düsmüs.hemen meyve suyu verdim.ama tabi titreme tuttu.benim bacilar saskin bakiyorlar.meyve suyundan sonra toparladi kendini.annem insilün kullandigindan dikkat etmesi lazim.iste simdi anladiniz biz bacilar bir araya geldik dünyayi unuttuk :Pgece meralim msj atti.varmislardi.daha bacilarimi aramadim.ama öglen alisveristen sonra bacilarimi arayayim.
    iste bu kadardiiiii 😛

Bir Cevap Yazın

