Asi & Demir _ Hayranim

249 Yanıt to “Asi & Demir _ Hayranim”

  1. karşıyakalı Says:

    önümüzdeki günlerde evde biraz tadilat ve badana yapacaz.
    banyoya bitişik koridorun duvarı nem almış kabarmış.
    gözüme hiç hoş görünmüyor .birde elimiz değmişken yeniden bir badana yaparız.kıştan çıktık hem bahar temiziği olur .
    halbuki geçen sene dipten badana yapılmıştı.
    duvarın kabarıp kalkması beni işe soktu canlarım.
    ramazanda yaklaşıyor iyi olacak temiz temiz orucumuzu tutarız.
    kızçelerim gelmiş.canlarım benim.evet manga ikincilik getirdi.
    aslında birincilik hakkımızdı.ama bu politik oylama oluyor genelde.
    herkes komşusuna oy veriyor .veya gıcık olduğu ülkeye güzel olsa bile oy vermiyor.

  2. karşıyakalı Says:

    evet kimseler gelmiyecekmi.alooooooooooooo
    haccenizzzzzzzzzzz sizi özlediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

  3. karşıyakalı Says:

    deneme 1 .2 .1 2
    karşıyaka dinlemedeeeeeee.

  4. karşıyakalı Says:

    sesime ses verinnnnnnn.
    dağlara bağırsaydım dağlar ses vermiştiiiiii 😦

  5. karşıyakalı Says:

    fatoşşşşşşşşşşşşşşş sen gel bari göynümün yara bandı.

  6. karşıyakalı Says:

    o zaman ben gideyim.hepiciğinizi öpüyorum.
    5243253446674624521235675 hemde bu kadar 😀
    hoşçakalın.kopya çektim .he he he . bye bye.

  7. cemre Says:

    iyi aksamlarrrrrrrrrrr

  8. cemre Says:

    vay benden sonra ne sohpetler olmus kizcelerim toplanmisssss ablalarida onlara eslik etmiss 🙂 kacirmisim demek, ablam gelmis demek yaz temizligne basliyacan ablam dikkat et kendine fazla yorma ayrica emre kardesim demek yarin is basi yapiyor iyi cok sevindim allahim kolaylik ve güc versinnn 🙂

  9. cemre Says:

    eeeee acep kimsecikler gelirmi simcik bir iki muhabet etsekkkk 🙂

  10. cemre Says:

  11. cemre Says:

    iceri kacis anlari 😀

  12. cemre Says:

    Aşk ve sefa

    ‘AŞK ve Ceza’ dizisinin oyuncusu Murat Yıldırım’la, ‘Ezel’de oynayan eşi Burçin Terzioğlu, Bebek sahilinde aşk destanı yazdı! Liseli aşıklara benzeyen çift, birbiriyle şakalaştı, sarıldı, vedalaşıp ayrıldı.

  13. cemre Says:

  14. cemre Says:

    http://www.izlesene.com/video/tv-magazin-murat-yildirim-dizitv-22-mayis-2010/2180603

    ay sunu izledim kafamin tasi atti yahu herseyden bahsedilmis bir asiden yokkkkkk 😦

  15. sevim Says:

    iyi aksamlar canlar.nasilsiniz.annem ask bir masala bakarken bende buraya geldim :)ben iyiyiim ama biraz hüzünlüyüm.biraz dedim cünkü birbucuk ay sonra ben gidiyom 🙂
    meralim bacim senin tasini artiran kimmis bakem gösterde bir sallayayim :)ONUUUUU 🙂

  16. sevim Says:

    bu arada meralim bugün ellerinle actigin mantiyi afiyetle yedik :)ellerine saglik bacim.cok güzel olmustu.annem nekadar ufak yapmis hemde üsenmeden :)afferin dedi :)dedim eeeee benim meralim 10 ila 15 kilo manti acan biri.makina gibi elleri alismis mantiya :)bacim tekrar cok tesekkeür ederim tüm zahmetlerin icin.
    aylam bacimmm seninde ellerine saglik bacim.seninkilerde enfesti ama bana tatlinin tarifini er bir ara olurmu pambihim 🙂

  17. sevim Says:

    aylam pambihim senin yorumun oskar ödüllerine layik bir yorum olmus bacim :)giiiiiiiiiiiiiiiiiii masallah üsenmeden bizim günümüzü nede güzel anlatmissin :)giiiiiiiiiiiiiiiii virgülüne kadar anlatmissin :)öyleki merdivenlerden nasil indigimi bile yazmissin :)inan cok begendim anlatimini :)senin yorumunu okurken sanki tekrar o anlari yasadim bacim.
    ay yiyecem ben sizi 🙂

  18. cemre Says:

    sevimmm bacikom h.g nasilsinnnnnnn afiyet bal sekerrrrrr olsun bacikommmmmmm beyenmenize sevindim nasilsin demek hüzünlüsün saglik olsun bacimmmmm dedigin gibi 1 bucuk ay sonra ordasin 🙂 bu arada annen yarin kacta gidiyor bacim.

  19. cemre Says:

    he gi bacim hic üsenmeden anlatmis aylam valla ben bile okurken vay be vay beee dedimm 😀

  20. sevim Says:

    yanliz sizi arayamadim bacilarim.kusuruma bakmayin.ama annem gidecek diye sagolsunlar gelen giden oluyor bu arada.birde annemin alisverisi derken.aylam senide tebrik ediyom bacim uzun yollarin söförüymüssün :)o degilde bacim sabah nasil is icin erken kalktin 🙂

  21. sevim Says:

    vayyyyyyyyyyyyyyyyy meralimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.bacim canim nasilsinnn.öpüyom seni sapur supur.annem yarin 3.30 da cikacaz evden.ucak 17.35 de kalkiyor bacim

  22. cemre Says:

    olsun bacim asil bizim aramamiz lazim bugün aklimdaydi seni ariyacaktim dedim belki yogundurlar diye yarin ariyayim teyze ya güle güle diyeyim dedim 😀

  23. cemre Says:

    iyi bacim ben yarin sabah ariyayim o zaman simdi aradim teyzem dizisini izlesin cok selami söyle bende hem seni hemde teyzsi öpüyorum sapur supur 😀

  24. sevim Says:

    ay ben burayi cok özlemisim yaaaa :)sizleri hepinizi.seni görünce heyecan yaptim bacim 🙂
    bu arada gen kardesim 2 kez cagri birakmis.birde msn de yazdi bana ama ben annemin bavulunu hazirliyordum.cvp veremedim.cagriuyda herzamanki gibi saat 3de gördüm :(ya ne yapayim cep teelefonu cantada.duymuyorum o yüzden.ama annem gittikten sonra hepsini telafi edecem.söz :)genc kardesim o zamanda sen benden bikacan abla yeter yazma diye 🙂

  25. cemre Says:

    bizde seni cokkkkkkkkkkkkkk özledikkkkkkkkkk bacikommmmmm 😀

  26. sevim Says:

    bacim ararsan saat 9 da ara.cünkü saat 10 olmadan annem kuaföre gidecek bacim.ama aramasaanda slm söylerim sen hic merak etme.birde severek annemi sapur supur öperim senin adina 🙂

  27. cemre Says:

    tmm bacim olduuuuuuuuuuuu olmassa öglen sonrasi ararim 🙂

  28. sevim Says:

    canimsiniz yaa.yemin ediyorum hayatimin bir parcasi olmussunuz.insalah yarin aksamadan itibaeren eski günlere a´kacaz :)eminim siz benim salllamalarimida özlemissinizdir :)benim cirak sallamaya calismistirda kilosu benimkine yetismediginden 9 siddeti yaratmammistir 🙂

  29. sevim Says:

    bu arada siirler cok güzelll.ellerinize saglik.ben yine herzamanki gibi okudugum gibi oyumu verdim :)yanliz ben yoktum ona üzüldüm :(insallah bundan sonraki siir yarismasina 🙂

  30. cemre Says:

    evet bacim ins yarindan sonra olursun tekrar yuvanda 😀 ama yarindan sonrada bende yokum 1 hafta aralikli gelirim herhalde benimde abimler geliyor bacikom sen gel yeterki salla gi buralri senin cirakta seni cok özlediiiiiiii 😀

  31. cemre Says:

    olsun gi daha olur yarisma katilirsinnnn 😀

  32. günes Says:

    anaaaaaaaa nerden ciktiniz giiii birdennnn 😀

  33. sevim Says:

    amanin aylam gelmiss :)nasilsin bacim.meralim simdide senmi yoksun bacim 🙂
    neyse ben bir sayfa acip geleyim :)özledim giiii acmayi 🙂

  34. günes Says:

    canlarimmm iyi geceler ikinizide öpüyorummmmm sevimim özledik giii seniiiiii

  35. cemre Says:

    vay aylam h.g öpüyorum nasilsinnnnnnn bacikommmmmmm

  36. cemre Says:

    ac bacim ac özlemissindir sen sayfa acmayiiiiii 🙂

  37. günes Says:

    h.b canlarimmm iyim melom senin attin seylere bakiyordum bacikommm ve muartin reportajini gördümm bende ekleyeyim dedim ve sizi gördüm cok sevindimmm 😀 eee siz napiyonuzzzz

  38. günes Says:

    hehehehehehe sevimim hemen isleremi koyuldu giiiiiiii 😀
    ac bacim ac bizde senin acmani özlemisikkkk 😀 heheheh bide hani tanidimiz kilipler varya onlarla acmani cook özledikkk 😆

  39. sevim Says:

    bacilar ben sayfayi acayim ama biraz uzun sürecek.siz konusun olurmu 🙂

  40. sevim Says:

    meral giiiiiiiiiii sen asi 30.bälümünü getirmismiydin :Psayfam malum agir aciliyor hehehehe

  41. günes Says:

    ya ben dona dona takila takila yaziyommm bekletiyom sizi kusuruma bakmayinnnnn tamammi

  42. cemre Says:

    izledinmi aylammmmmm nasil sinir oldum yav bir asiden bahsetmemislerrr sinir oldum 😦 sevim tmm bacim sen ac bacim biz burdayizzzzz 😀

  43. cemre Says:

    ha bacim getirmistimmmm 😀 sen baska bak en iyisimiiiiii 🙂 aylam olsun bacimmm ne kusuruuu 😀

  44. günes Says:

    dizi tv izledim melommmm buraya tasidin icin tesekürler bacimmm ama dedin gibi asiden hic bahsetmemisler kanal D reklam olur diyemi korktular bilmiyorumki

    sevim biz burdayiz bacim sen ac kilip olsunda yeni eski bosver 😀

  45. cemre Says:

    he bacim ta arafi bile göstermisler gicikliginami yapiyorlar bunlarr

  46. günes Says:

    meral hemen gelcem bacimmm beklermisinn 😀

Bir Cevap Yazın

