ASI&DEMIR-CARESIZIM


278 Yanıt to “ASI&DEMIR-CARESIZIM”

  1. cemre Says:

    sevimmmmmm bacim h.ggggg öpüyorum dur gi hele bir geldin her yeri su götürdü aglama öncelikle allah kavustursun annen gitti bacikom , sonrada basin sagolsun ali öldügü icin 😀 bu habere pek üzüldüm diyemiyecem 😀

  2. ada Says:

    pamıkımm h.g dadlum

  3. günes Says:

    sevimimm senide öpüyom bacimmmm evet ezel benide cok aglatti bugün iyi anladim ezeli karisik deyildi tane tane oldu gecti ezel 😀
    annende haber aldinmi bacimm gelmismi evineeee allah kavustursun bacimmmm

  4. ada Says:

    ya bende çok ağladım diyince teyzem gitdi diye üzüldün de ona ağlıyon sandım töbe töbe

  5. sevim Says:

    ay yorum gitti gidecegi yere :)aylam dedimki sende agladinmi azaelde giiiiiiiiiiiiiiiiiii 🙂

  6. günes Says:

    h.b dadlu kuzummmm sende h.g napiyon iyisin insalla

  7. ada Says:

    evet ustam Allah kavuştursun h.g bu arada

  8. sevim Says:

    cirakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sen nasilsin.meralim giiiiiiiiiiiii o ali bu ali degel :)ben cok seviyordum :(aylam evet bu bölüm tane tanaeydi :)neyse ben destana baslayayim.siz konusun heheheh 🙂

  9. cemre Says:

    ayy sormasi ayip niye agladiniz ezele 🙂

  10. cemre Says:

    nasil gi ölen kelpeten ali degilmiydi baska alidemi vardiiii

  11. günes Says:

    anlatilcak gibi deyil melom cok uzun is nerden baslasak ki onun icin hic sorma bacimmmm ben yeni yeni cözüyom ezeli 😀

  12. ada Says:

    iyim abla. seni sormalı guzucuklar nasıl

  13. günes Says:

    heheheheh sevim bacim senin bizim inek sütcü aliyi diyon sandi galibaaaaaaaaa ama dogru bacim kerpeten ali öldü

  14. ada Says:

    ustam destanı fistanı bırakta sayfa aç yorumlarım can çekişiyo

  15. günes Says:

    kuzucuklar odalarinda kendi kendilerinle birsey yapiyorlar bende odama cekildim yatacam dedimmm 😀

  16. günes Says:

    yorum gitmediiiiiii 😀

  17. cemre Says:

    sevim gi sayfa aciyonmuuuuuu aglamayi birak giiiiiii 😀

  18. sevim Says:

    simdi sabah kalktik tekrar bavullari tarttim tam 51 kilo cikti.iste elbagajina aldim bir kismini falan.annem tabi stresli.ne olacak bu kadar mal falan :)haliyle bende stresleniyorum :)neyse evden ciktik gittik havaalanina.siraya girdik bavullari vermek icin :)daha ben yeni siraya girmistimki :)annem önümüzdeki adama oglum yükün yoksa benim su ufak bavulumu alirmisin dedi.i30 yildan sonra ilk defa geldim es dost birseyler getirdi kilom fazla cikti.turist olarak geldigim icin.adamdan herhangi bir reaksiyon yok bu arada.bön bön anneme bakiyor :)taki annem turist kelimesini deyince adam almanca dönüp demezmi bende turistim hahahahahahah :)megersem türk degilmis 🙂
    neyse sonra 2 adam gördü.dedi sevim bunlarin bavullari yok dedi baktim annem onlarin yaninda :)aynisini onlöarada söyledi tabi.sagilsunlar ufak valizini aldilar.biraz durduktan sonra annem dediki ben niye bu ufak cantayi tasuiyayim :)baktim yine adamlarin yaninda :)iste tesekkür edrim bavulumu aldiginiz icin falan.adamlarda birsey degil ablacigim derken annem ya bir ufak cantam daha var.hastayim yük olmasin bana.bunuda versem alirmisiniz.adamlar tmm dediler.onuda verdi :)kaldi büyük bavulu :Pkiloda 32 kilo.neyse dedik anne sanslisin bak yükpn tam oldu simdi :Pannem dönüp demezmi ah bilseydim biraktigim seyleride bir bavula koyup öbür adama verirrdim.dedim hangi adama görmüyormusun önde 2.sirada :Pelinde hic birsey yok :Pay ben basladim gülmeye hahahahahaha :)dedim birdahakine 5 bavulla ugurlarim seni burdan :)sonra pasaport kontrolünden gecip gitti.simdi zilana sordum geldimi diye,dedi yok.yani daha eve gelmemmis.bekliyorum.gelsinde bir arayayim yada msn den konusayim.

  19. cemre Says:

    bababmmmmmmmmmmmmmm bu ne dur nerdeyse aylaya yetimisssin 😀

  20. sevim Says:

    ay ne sayfasi canlar :Pdaha yeni geldim :)hemen issssssssss :)hem ben hem hüzünlü hem duygusal bir moddayim :)birde zilan baglanabilir he an :Pyani kisacasiiii meralim sen acsan :)söz ondan sonra hep ben acacam 😛

  21. cemre Says:

    hehehehehehhehe teyze senden daha girisken cikmis sevim ama demistim bir yoluna girer sitres yapma bosuna 😀

  22. günes Says:

    ay iyi olmus sevimimmm vermisiniz hebisini teyzem

  23. cemre Says:

    tmm bacim ben aranayim klip 😀

  24. ada Says:

    azuahahahahaha alemsin ustam ya teyzemde senden

  25. sevim Says:

    meralim niyemi agladik :)cok acikliydi bacim.ezel ömer oldugunu söyledi aliye.sonra saldiriya ugradilar.ikisi bir oldu ama ali ezeli korumak icin kendini feda etti.sonra tabi karsilikli konusmalri birde müzik caliyor :)ay cok güzeldi yaa.
    haaa ben rüya gördüm bu arada :Paylam önemle sana söylüyom heheheheh 😛

  26. sevim Says:

    evet meralim demistin :)annem cok giriskendir.bakmayin ben burda böyleyim.gerceek hayatta girisken degilim.mesela ben annem gibi gidiptee benim bavulumu alirmiisiniz demem :)desemde önce bir moda girmem lazim :Pcekinerek SIKILarak soylerdim :Pama annem gayet rahat sakin hehehe :Piste zilan annesine cekmis bu yönden 😛

  27. sevim Says:

    hehehe cirak :)evet alemiz ama annem tam alem :)az kaldi seni arayip süpürgeni isteyecektim 🙂

Bir Cevap Yazın

