ASI&DEMIR-ASI 31.BÖLÜM

229 Yanıt to “ASI&DEMIR-ASI 31.BÖLÜM”

  1. Gülü18 Says:

    Günaydin WordPress ailem.akşam güzel sohbetler yapılmış.o sitelere ben de girerdim eskiden hem de hepsine 😀 Ama son zamanlar girmedim zaten nikimi,parolumu da unuttum 😀

  2. Gülü18 Says:

    Ayla abla Meral ablamın evine gitmiş çok sevindim sizin adınıza umarım hep böyle kalırsınız.İNŞALLAH bi gün bize de kısmet olur.Hatiçe abla sen de iyisindir umarım öpdüm seni ablam.ben çıktım.bye

  3. karşıyakalı Says:

    selam canlarım.ben gittim,bisürü bisürü iş yaptım geldim.
    gülnarımdan başka gelen olmamış.eee kimse gelmiyecekmi.
    bekliyom burda .aydeeee

  4. karşıyakalı Says:

    gülnarım ben iyiyim .canım .sen nasılsın.
    inşallah kuzum belki kısmet olur hepimiz birbirimizle buluşuruz.

  5. karşıyakalı Says:

    ben biraz tur atayım.gelen olursa cama tıklatın.

  6. karşıyakalı Says:

    Basit Cümleler!..

    Basit cümleler kuruyorum şimdilerde
    Debdebeden uzak
    Gösterişsiz…

    Her zamankinden daha sade
    “Bir geliyorum” kadar yakın
    “Bir gidiyorum” kadar uzak mesela
    Tam tersi olduğu zamanlarda var muhakkak…

    Basit cümleler
    Ama asla değil alçak.
    En az;
    “Bir bardak çay alır mısın” sorusu kadar sıcak…

    “Bugün yorgunum” diyorum mesela
    Bunu söylüyorsam sahiden yorgun olduğumdan
    “Gece çökmüş bile gökyüzüne” diyorum sonra
    Gece dediysem, en karasından…

    Eğer “bugün nasılsın” diye sorarsam sana
    Laf olsun diye değildir bu da,
    Bu nasıl olduğunla gerçekten alakadar olduğumdan
    Biliyorum sana göre basit şeyler bunlar…

    Ama alfabem karmaşaya kapalı şu ara
    Basit cümleler diyorum sana

    “S e n i S e v i y o r u m” gibi mesela

    Dile basit belki
    Yüreğe ağır ama…

  7. karşıyakalı Says:

    Bir kuş gibi çırpınan kalbimin kafesine
    Bir avuç yem bıraksan ölür müsün, a gülüm
    Feryadı kayaları parçalayan sesine
    Ömür boyu yabancı kalır mısın, a gülüm
    Sen henüz bir zindanın küflü duvarlarına
    Çarpmadın gözyaşıyla boğulan gözlerini
    Sen henüz diken diken saplamadın göğsüne
    Dudağında kuruyup dağılan sözlerini
    Sen henüz dokunmadın yalnızlığa kan gibi
    Acıyı kaynatmadın içinde volkan gibi
    Karalar bağlamadın beni anlayamazsın
    O kalp sende oldukça gülüm, ağlayamazsın…

  8. slmmmmmmmmmmmm
    bursadan kucak dolsusu sevgilerrr…
    canlarımm nassınızz umarımm herkezinn keyfi yerindedirr…
    dün gelemedimm…merdivendenn düştümm.. 😀 ufakk bi kaza atlattımm..ama şmd iyiyimm…kusuruma bakmayınn…ama merakk etmeyi,nn daha iyiyiimm…

    merlaimm abinlerr gelmişlerr…gözün aydın canımm…yerimm seninn gibi tatlı halayıı..

    sevosumm canımm..bana seslenmişsinn kulaklarımda çınladıı ama gelemedimm bacımm.. 😀 yanii destan hanımmm.. 😀

    hatcemm ablamm getirdikleirn için sağol canım benimm..aynen bende senin gibi tv nin karşısındaa uyuyup kalıyomm..ne dizi kalıyoo ne bi şeyy ablacımm…

    aylamm meralimmlee güzell vakitt geçirmişsinizz…ne güzell bacımm..

    fatommmmmm demekk wordpress topraklarıı heemii.. 😀 yerimm seni konya şekerimm..benimm..

    adaşımm herhaldee daha istanbuldan dönmedii..eğlensin bacımm…

    gencerimmmm tebriklerr ablacımm..şiirr yarışmasını gene sen 1. liklee tamamlamışsınn..canımm benimm..hadii bakemm yenii şiirinn kelimelerii ne olucakk…

    şekerimm cnaım benimm sendee 2. olmuşsunn…büyükk başarıı…afferin benimm kuzumaa…

    ve diğerlerii umarımm herkezzi iyidirr…

  9. YUSUFUMM CANIMM BENİMM..YENİİ YAŞIN KUTLUU OLSUNN..TEYZECİMM…
    AHH ŞMDD SENİİ ISIRA ISIRA ÖPMEKK VARDI YAA..AMA ÇOK UZAKLARDASINN..
    DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLARR YANAKLARINDANN HASRETLE ÖPÜYORUM CANIM BENİMM…İYİ Kİ DOĞDUNN..BENİMM GÜZEL PAŞAMM..

  10. NEYSEE CANALRIMM BEN ŞMD ÇIKIYORUMM…AKŞAMM GELMEYE ÇALIŞIRIMM..TOPALLAYA TOPALLAYA ŞU YARIMM İŞLERİMİ DE BİTİREYİMM…BUGÜNN KSIMETSEE İŞLERİMM BİTERR…AKŞAM DA Bİ ŞEYY OLMAZSAA GELİRİMM CANLARIMM..
    HEPİNİZİİ ÇOKK ÖPÜYORUMM..
    GÖRÜŞMEKK ÜZEREEE…
    BY BYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRR

  11. sevim Says:

    günaydinlar demek isterdim ama :)bugün 9 da gözlerimi actim heheheh :)hatcem beklemissin beni ama ben daha uykudaydim o saatlerde :Pbugün burda bayram.is yok.ondan tembellik ettim :)sonrada kahvalti falan derken ev isde tabiiii :)simdide burdayim.burda cok güzel hava var.birazdan disari cikacam.bitzim burda cok güzel park var.ördekli kazli tavsanli :)gidimde onlarlanda hasretlik giderim 🙂
    emosum evet dün baya kulaklarini cinlattim :)isinin bitmesine sevindim bacim.aksama insallah görüsürüz :)senide cok öptüm 🙂

  12. günes Says:

    yagmurlu almanyadan kucak dolusu selamlar sevgiler ve tane tane öpücükler WordPress topraklarina yolluyuyorum 😀 😀

  13. sevim Says:

    gülnarim gelmis.azeri güzelim benim.nasilsin ablasi.cirak daha görüntü vermemis :)ama su saatlerde okiuldadir :)hehehehe benim yagmurum :)nefise hanimlarda gelmemisler :Pnefise hanim uykudami kaldiniz benim gibi 🙂

  14. sevim Says:

    yorum yine yerine gitti hehehehe :)günaydinlar yagmur hanim :)nasilsin bakim 🙂

  15. günes Says:

    sevosummm merhabalar h.g tane tane öpüyorum bacimiiiiiii
    demek sizin orasi günesli ne güzel sevimmm gii gecen senede gitmistin ördeklerin yaninaaaaaa 😀 aman dikkat bacimmmm

  16. günes Says:

    destan hanimmmm direk buraya wordpress topraklara mi geldinizzzz yolunuzu sasirmadinizz umarimmmmm evet bugün abam acmis kapilari bizede ne güzel seyler sunmus cok sevdim benn gülnarim güzel kokulu gülümmmm insallah bir gün hep biraraya geliriz ablacimmmm 😀
    ama yagmur hanimdan ses yok iyidir insallah 😀 baska yagmurlara birakmaz kendisiniiii 😀

  17. günes Says:

    destan hanimcim lütfen gözünüzü acin destan yazmaktan beni görmüorsunuzzzzz 😀 evet giiii saat 10.30 kadar uyumusum sonra kizlarin sesini duyunca uyandimm kahvalti ev kedi derken anca gelebildimm ve birazdan yemek fasina gireceyimm 😀

  18. sevim Says:

    bende seni sapur supur öpüyorum aylam :)bacimin ici :)evet bizim buralar günesli.daha disari cikmadim ama yatak odamin camindan baktimda 2 kadin bikinilerini giymis bahcelerinde günesleniyorlar :)demek oluyorki sicaik hhehehehehe 🙂

  19. sevim Says:

    hehehe yok burdayim nefise hanim :)sayfa icin video you tubeden indiriyom giii :)eee sonucta vazifemide yapmaliyim demi yani :)demek 10.30 kadar yattin :)iyi yapmissin bacim 🙂

  20. sevim Says:

    ben herzaman gözümü wordpress topraklarinda acar sonra baska diyarlara giderim hehehehe :)ama misafir olarak :)yagmur hanimlar simdi derslerle bogusuyorlar :)demek sizin orda hava yagmurlu

  21. günes Says:

    hehehehehhe vallami giiiiiiiii demek günesleniyorlarrrr 😀 ay bu alamanlar öldürecek beni 😀 acaba alamanmi giiii günahini almayayimmm

  22. günes Says:

    iyi aferim sana bacimmm meralim geldiginde hersey yolunda olsun deyilmiiii 😀 ya ben nefiseyi hepten z le yazmisim yannis olmusss deyilmiii ama yapacak sey yok 😀

  23. günes Says:

    evet sevosum bende aynen senin gibi yapiyorummmm zamanim oldukca geziyorumm 😀

  24. sevim Says:

    nefise hanim ordamisiniz :Pya ben arada yok oluyom videoya bakiyom bir yandan 😛

  25. sevim Says:

    heheheh sen merak etme nefise hanim :)ben burda oldukca problem olmaz :).meralimin gözü arkada degildir.bilir iri kemik hallediyor siteyi diye hehehehehehe 😛

  26. sevim Says:

    aslinda aylam evde oturup uznamak keyif yapmak istiyorum ama bu havayida degerlendirmek lazim demi yani :)emelim halen ortada yok,insallah iyidir.ben videoya bakip geliyom bacim

  27. günes Says:

    tabiki gözü arkada deyildir bacimmmm sen cok güzel yapiyorsunnn icin rahat olsunnn iyi bacikom sen yap su video isini bende yemeye bakmam lazimmm beni siporcular bana saat verdi denizim cumartesi dövüsü var ondan bu aralar saatle yiyiyor kuzummmm bende kendimi ona ayarlamaya calisiyorummm 😀 gene görüsürüzzz gelirimmm ok mii bacikommmm by byyyy

  28. günes Says:

    evet anliyorum seni sevimimm insan kosturdukca yoruluyor arada ayaklarini uzatmayada ihtiyac görüyorrr ayol artik cita deyiliz yoruluyoz dimi bacimmmmmm 😀 evet emelim galiba daha istanbuldaaa yoksa bir ce yapardii deyilmiii 😀 yazikkkk sevim giii emosummm merdivenlerden düsmüssss insallah cok acimadiii canim benim bende düsmüstüm ve bir bucuk ay afersin kicimin üstüne oturamadim kemik kirildii hatirliyormusun tam yeni tanistimizdaydii belki unutmusundurrr ayakta yaziyordum sitede ozaman eski sitedeydikk 😀 ayakta yemek yiyiyordum iki hafta arabaya oturamadim yaseyi denizi okula götüremedim babalari götürüyordu ve iki hafta sonra oturmaya calistim ama nasil biliyormusun arabaya bara bara oturuyordum bana millet konu komsu ilk seferinde nasil bakiyorlardi sonra öyrenince niye bana aciyorlardi komsum diyordu ayla sen arabaya otururken benimde canim yaniyor bende sesimi cikartmaya calisiyordum ama nafile cok aciyorduu ve cikarken arabadan dahada fenaydi bunu günde ikikere bazen daha fazla yapyiyordummm tam 6 hafta sürdü sonra yavas yavas iyilestiiii 😀 canim emosumm cok gecmis olsun insallah senin öyle olmamistirrrrrrrr

Bir Cevap Yazın

