ASI&DEMIR(BUMU SEVDA)


321 Yanıt to “ASI&DEMIR(BUMU SEVDA)”

  1. ada Says:

    ay ben bu nefis hatunu yerim gıı o ne ayak yok meral kim filan 🙂 neyse bende topuk artık geç oldu veee potansiyelim lütfen dikkat et kendine tansiyonunu bi ölç beni merakta bırakma

  2. günes Says:

    fatom guzummm haccem sevosummm iyi geceler tatli rüyalar dilerimmm yarin görüsürüzzz

  3. günes Says:

    fatom evet ben ölctürüyorum telden ondan cikamiyorumm

  4. günes Says:

    simdi daha iyi tansiyonuuu

  5. ada Says:

    öle mi selam söle iyi baksın kendine

  6. ada Says:

    sizi çok sefiyom ama artık uyumalıyım iyi geceler bye

  7. günes Says:

    tamam canim söyledimmmm seni öpüyorrrr bendeeeee öpüyorummm

  8. günes Says:

    guzummm iyi uykular sende kendine iyi bakkkkk

  9. günes Says:

    bizde seni coook seviyozzzzzzzz canim guzummmm

  10. günes Says:

    hade bende cikiyorum meralim sanada iyi geceler bacimmm görüsürüzzzzz

  11. ada Says:

    kapı,pencere sonu kadar açılmıştır

  12. ada Says:

    potansiyelimde aklım umarım iyidir

  13. ada Says:

    şimdi size kahvaltı hazırlardım da hatceminki daha güzel oluyor 😛 ablam yapsana bi boyoz

  14. ada Says:

    mùjü ablam gelir mi acep 🙄

  15. ada Says:

    yorumum gitmiyor amaaa 😦

  16. ada Says:

    ya okula gitmeden biri gelse nolur sanki 😦 acılara gark ettim kendimi 😦

  17. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım.hayırlı cumalar.
    fatoşum benden boyoz istemiş.al canım afiyet olsun.
    boyoz izmire özgü bir börek türü.tazeykan çok güzel.
    pul pul dağılıyor ağızda. fatoşum göynümün yara bandı
    nerden aklına geldi.gerçek olarak tattınmı. 😀

  18. karşıyakalı Says:

    bu gün konya şekerimden başka gelen olmamış.
    meralim nasıl oldun birtanem .inşallah iyileşmişsindir.
    bu gün bende geciktim canlarım,ancak gelebildim.

    herkese hayırlı camalar diliyorum.selayla ezan arası hepinize dua edecem.
    allah gönlünüzdeki bütün arzu dileklerinizi gerçekleştirsin inşallah.
    sofralarımızdan ve keselerimizden bereketini eksik etmesin rabbim.
    hastalara şifalar ,borçlulara edalar ,dertlilere devalar versin…amin…

  19. sevim Says:

    sayfa acip geliyom 🙂

  20. sevim Says:

    klibin acilmasini bekliyorum.az kaldi 😛

Bir Yanıt Bırakın

