ASI&DEMIR (DIYEMEDIM)


249 Yanıt to “ASI&DEMIR (DIYEMEDIM)”

  1. karşıyakalı Says:

    Günaydın .Hayırlı sabahlar.
    günaydın fatoşum.kapıları sen açmışsın sağol balam.
    botozu biliyormuşsun.güzel .evet yumurtayla yenir genellikle
    ama ben peynirle daha çok seviyorum.

    aylam pambıhım ben boyoz yapmasını bilmiyorum.
    boyoz fırınları var .simit fırınları gibi.canım size hepinize ikram etmek isterdim. inşallah bir gün.
    denizimin turnuvası varmış .eminim benim guzum birinci gelir.
    ALLAH KOLAYLIK VERSİN. seni ve kızları öpüyorum.

  2. karşıyakalı Says:

    MERALİMMMMMM ÇOK ÜZÜLDÜM.RAHATSIZLANMIŞSIN.
    GEÇMİŞ OLSUN.ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.
    KESİNLİKLE İLAÇLARINI AKSATMA BİRTANEM.
    TANSİYON ŞAKAYA GELMEZ.EŞİMİN YÜKSEK TANSİYONU VAR.
    ORDAN BİLİYORUM.HER GÜN AYNI SAATTE İLAÇLARINI AL.
    …..LÜTFENNNNN…..KENDİNE DİKKAT ETTTT……
    ARIYACAM SENİ BU GÜNNNNNN.BİR SESİNİ DUYAYIM.
    İÇİM RAHAT ETSİN.

  3. karşıyakalı Says:

    biz bu gün dışarda olcaz.ben gidiyorum gelince görüşürüz.
    hepinizi seviyorum vede öpüyorum. bye bye.

  4. karşıyakalı Says:

    sevimin sevimli çırağı,göynümün yara bandı
    senide çok öpüyorum. hoşçakal. bye bye.

  5. ada Says:

    hatcemmm kaçırdım seni 😦 iyi eğlenceler ablacım bende seni çok öpüyorum ve seviyorum byy

  6. cemre Says:

    slm,güzel bir hafta sonu diliyorum hepinizi öpüyorum nasilsiniz ben iyiym merak etmeyin , hatice ablam haklisin ilaclarimi aksatmamam lazim merak etme ablam iiyim ins konusuruz bende ararim seni,fatom senide öpüyom kuzum, bir slm vermek istedim hepinizi cok seviyor ve öpüyorum, bu arada bende siir yazmaya caliscam tabi bu kafa ile yaza bilirsem yazarim 🙂 ama umarim bu sefer katilim fazla olur yine cevherlerinizi dökün meydana hepinize simdiden basarilar diliyorum 🙂 neyse ben gittim sonra görüsmek üzere simdilik bye.

  7. ada Says:

    ablammmm h.g bende seni çok öpüyor ve de seviyorum. bende aramak istiyorum seni. Hatcem haklı ilaçları aksatmak yok. yazarsın sen her türlü kafayı yorma 🙂 mucukladım adios kendimize dikkat edios

  8. ada Says:

    hafta sonu bölüm sonu behhhh. bugün ziyaretçi sayısı az olur dün gözdelemem gelcekti gelemedi herhal 🙄 iyidir inş istanbul üzerinden sivasa mis öpücükler

  9. ada Says:

    istanbul üzerinden dedim de assolistttt istanbul fistanbul noliii seni kim bulacak (bu arada benim sitem bi başka yaw ağız tadıyla nolii diyebiliyorum ohh bee) neyse saptırmayalım nerdesin sen yaa korkutuyon beni iyi düşünmeye çalışıyorum acaba net bağlantın problemlide o yüzden mi gelemiyosun ama kimseyede haber vermemişsinki belki tel numaraları kaybolmuştur 😛 pollyanna işsiz sayemde pozitif düşünmekten nevrim döndü ablam nolur bi ses ver bak meraklardayız

  10. ela_nur Says:

    canlarım ben geldim öncelikle meralime çok çok geçmiş olsun yorumlara tam bakamadım bacıma çok üzüldüm inşallah daha iyidir ,çok öpüyorum meralim seni,dün gelemedim çünkü ablam onun çocukları ve paşamla beraber gezmeye gittik öğleden sonra ,akşam geç döndük luna parka gittik ay çok eğlendim dün ,okadar yorulmuşumki erkenden yiğiti doyurup sızmışım 😀 şuan da uyuttum yiğiti hemen geldim yiğit geceleri uyumuyor bu ara sık uyanıyor uykusuz kalıyorum buda beni yorgun düşürüyor ,onun dışında çok iyiyiz canlarım

  11. ada Says:

    h.g gözde abla. Eğlenmişsin ne güzel ama yiğit paşa uslu durmuyor he. yapacak bişey yok öp paşamu

  12. ela_nur Says:

    öperim bitanem bende seni öpüyorum guzum şimdi çıkmam lazım çünkü yiğit bey uyandı gelirim yine görüşürüz

  13. ada Says:

    ok abla bende seni öptüm kib bye

  14. ada Says:

    bizim gelin dövüşcedi bugün naptı acep bu arada bende karateye yazılmayı düşünüyorum 😛 ozanı koruyacak biri lazım 😛 inş kazanmıştır guzum karşı taraftaki hasarı merak ediyorum… pambıh habersiz bırakma bizi

  15. karşıyakalı Says:

    iyi akşamlarrrrrrrrr.
    canlarım,cigerlerimmmm
    ben geldim.bu gün burası tenha.hafta sonu olduğu içindir.
    herkes bir yerleremi gitti.

  16. karşıyakalı Says:

    ben bu gün meralimle konuştumm.
    canımın içi iyiyim dedi.misafirleri bekliyorum dedi.
    ilaçlarını aksatmış bu aralar.birde tabi misafir var diye onlarla beraber
    olunca yediklerimede dikkat etmedim dedi.ondan tansiyonun
    ayarını bozmuş.ama bana söz dedi,bundan sonra kendime dikkat edecem dedi. abasına söz verdi.
    MERALİMMM CANIM BENİM SENİ ÇOK SEVİYORUM GÜZEL BACIM.
    BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİSİN.ONUN İÇİN LÜTFEN KENDİNE DİKKAT ET.
    OLURMU MÜHÜR GÖZLÜM.

  17. karşıyakalı Says:

    ben emeli bir arasam baksam bacım nerelerde.
    emellllllllllll bir ses ver bacım beyaaaaaa.
    merak ettik seni cancağızımmmmmmm

  18. karşıyakalı Says:

    acaba denizin dövüşü nasıl geçti. 😀
    aylam bu sözün hoşuma gittiği için kullandım.
    yukarda ki yorumlarında denizimin dövüşü var demiştin. 😀

  19. karşıyakalı Says:

    biri bana gelsin oda sensin. aydeeee bekliyommmmm

  20. karşıyakalı Says:

    ben bu sayfadaki klibi izlemedim onu izliyeyim bari.
    buralardayım ha.

  21. karşıyakalı Says:

    ikici sayfayı açtım.orda dinliyorum burdan yorum yazayım.
    şarkı çooooooooookkkkkkk güzellllll

  22. karşıyakalı Says:

    oyyy oyyyy kıyamam göz yaşlarınaaaaa

  23. ada Says:

    toprağımmmmm. Havasına suyuna taşına toprağınaaaa selammm 🙂

  24. ada Says:

    günün nası geçti ablacım bornovaya da uğrasaydın 😛 eğlendin mi? Ben klip izleyemiyorum yaa ama sen diyosan güzeldir. pcye geçince hepsini izlerim artık

  25. ada Says:

    ya bu tel niye böyle yapıyor yorum daha 2oo ama yavaş gönderıyor bunu düzeltmenin bi yolunu bulmam lazım

  26. ada Says:

    Tatlı dillim güler yüzlüm e ceylan gözlüm gönlüm hep seni arıyor neredesin sennnn

  27. ada Says:

    gelen gideni aratırmış ben şimdi seni kime aratacam

  28. karşıyakalı Says:

    muha ha haaaaaa yağmurrrrrr
    diğer topraklara yağmur yağmışmı diye baktımmmmm

  29. karşıyakalı Says:

    fatoşşşşşşşş bornovaya gitmedim.
    gitmemmi gerek .gitmelimiyimmmm
    senin için gidip birini görmelimiyimmmmm.
    izmirin onca yeri dururken niye bornova dedinnnn
    bornovada kim varrrrrr
    çabuk gel ifadeni alayım….. 😀

  30. karşıyakalı Says:

    şimdilik bye bye .
    sonra yine gelecemmmmm 😀

  31. ada Says:

    yağdı ama o topraklar kokmadı

  32. ada Says:

    ya olmaz bye bye 😦 pufff peki git ama yine gell tamam mı 😦 bornovada amcam var sordum sadecene bornovaya yakınmısın sen belki bi gün buluşuruz 🙂

  33. karşıyakalı Says:

    fatoşummmm he he he he
    köşe kapmaca oynuyoz bu gün senle ben.
    haa demek ancanlar var.
    guzum biz bornovaya uzağız.biz karşıyada yız.
    karşıyakanında bostanlı semtindeyiz.
    emre abin bornovaya gidip geliyor.iş yeri bornovada.
    bornovada güzel yer.izmire geldiğinde görüşelim fatoşum.
    konakta ,bornovada veya karşıyakada .nerde istersen. 😀
    sen yerini söylersin ,ben gelir seni bulurum.

  34. ada Says:

    ablammmmmmmmmmmmmmmmm

  35. ada Says:

    olur farketmez 😀 kahvaltıyı bostanlı barınakta yaparız kordonda bi kahve içeriz karşıyakada kumrucu şevkide kumru yeriz güzelbahçede balık yeriz vee deleferiğe çıkarız dobişş oluruz 😀 bu kadar yemeye balçovada teleferiği çıkarız efeste terihi koklarız
    seferihisarda kaleyi gezeriz asabsörü görürüz hatta bineriz 40 metre yükseliriz 😛 en çokta konak meydanında izmir saat kulesini merak ediyorum

  36. karşıyakalı Says:

    MUHA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    HAHA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AY FATOŞ YERİM KIZ SENİİİİİİİİİİİ
    BİZ BU GÜN BARINAKTAYDIK.KAHVALTIMIZI ORDA YAPTIK.
    TAMAMMMMM SEN GEL İSTEDİĞİN HERŞEYİ YAPARIZZZZZZZZ
    SAAT KULESİNDE KONAK MEYDANINDA BERABER RESİM ÇEKİNİRİZZZ.
    SENİ KEMER ALTINADA GÖTÜRÜRÜMMM.
    ORAYIDA GÖRMEN LAZIMMMMMMMMMMMMM 😀

  37. ada Says:

    aaa vala mıııııııı süperrsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 😀
    tamam kemeraltınıda görelim 😀 asansörde güzelmiişşş 😀

  38. ada Says:

    hatçemmmmmmmm noliiii sana yaaa sessssssss

  39. ada Says:

    Yerli Bond’pak Panter’in Güzelleri Belli Oldu

    Arapça çağırışımyaptığı düşünülerek ‘Mübarek 007’ olan adı ‘Pak Panter’ olarak değiştirilen Türk işi ajan filminin hazırlıkları tüm hızıyla sürüyor.

    Tuba Büyüküstün, Berrak Tüzünataç’tan sonra kadroya katılarak ikinci dişi panter oldu.Metin Zakoğlu ve Ufuk Özkan’ın iki sakar Türk ajanını oynayacağı filmde,Mehmet Ali Erbil ile Şafak Sezer de konuk oyuncu olarak kamera karşısına geçecek. Arzu Film’in yapımcılığında Ferdi Eğilmez tarafından temmuzda çekimlerine başlanacak olan filmin 12 Kasım’da gösterime girmesi planlanıyor. Adıyla Peter Sellers’in efsane Pembe Panter’ine atıfta bulunan ‘Pak Panter’, gizli ajan teşkilatının adı olacak. Film, 80’li yıllarda devletin gizli ajan yetiştirme projesinde ‘üretimhatası’ olan iki ajanın maceralarını konu alıyor.

    (gecce.com)

  40. ada Says:

    Sevgili Tuba Büyüküstün‘ün “Sportizm Otizm ve Gençlik spor kulübü”nün düzenlendiği organizasyonda konuya duyarlı olduğunu da ortaya koyarak sunuculuk yapması tüm davetliler tarafından çok beğenildi. Otizmli gençlerimizin dans gösterileri ilgi ile izlendi. Sami Saydan’ın hazırladığı 18 dakikalik tanıtım filmi hepimizi duygulandırsada bu sektördeki insanların işlerinin dışında sosyal projelere zaman ayırmaları güzel bir olaydı. Teşekkürler Tuba Büyüküstün. O rahat sunumunla bu işte te başarılı olduğun kesin.

  41. ada Says:

    Tuba Büyüküstün sayesinde dizi tutuyor
    Tuba Büyüküstün’ün oynadığı diziler tutuyor.

    atv’de ekrana gelen Gönülçelen dizisinde Roman şarkıcı Balçiçek’i canlandıran Evrim Alasya, diziye başlamadan önce beğenilip beğenilmeyeceğini kestiremediğini söyledi.

    Dizinin başrol oyuncusu Tuba Büyüküstün’ü öven Alasya, “Çok iyi bir kadro kurulmuş oluyor, dizi tutmuyor. Bizde kadro çok iyi. Ekibin kimyası tuttu. Tuba Büyüküstün’ün yaptığı bütün işler de tutuyor. Çok önemli bir kitlesi var. O kitle zaten diziyi götürüyor” diye konuştu.
    4 Haziran 2010 Cuma 06:51:43 Televizyon Gazetesi

  42. ada Says:

    Mesaj: #1Arapların Angelina Jolie’si Tuba Büyüküstün’e Göre En Güzel Kim?

    HABERSHOW ÖZEL – Alem Tuba Büyüküstün’e hasta. Peki “Gönülçelen”e göre “Türkiye’nin En Güzel Kadını” kim?

    Arap dünyasının Angelina Jolie’si olarak nam salan ve oynadığı dizilerdeki performansıyla büyük bir hayran kitlesi edinen Tuba Büyüküstün bir çok erkeğe göre “Türkiye’nin En Güzel Kadını” konumunda.

    Yıllardır Hülya Avşar’ın “iddia ettiği” en güzel olma mertebesini ele geçiren Büyüküstün’e göreyse Türkiye’nin en güzeli Gülben Ergen’miş.

    Twitter sayfasında bu iletiyi paylaşan Tuba Büyüküstün’e “Türkiye’nin en güzel kadını sensin” dendiğinde o da “Bana göre Gülben Ergen” diyor.

  43. ada Says:

    06-03-2010 23:10:40 PM)endless happiness Yazılan:

    Twitter konusu ilginç çünkü bugün yanlış görmediysem biryerde
    Tuba nın ne facebook nede twitter hesabı yok…
    Biz öyle duydukk:)
    teşekkürler nahide abla:)(ama bence Tuba
    Gülben Ergen’e fark atar:))

    Adela:
    bende o haberi duydum haticem…tubamnın Twitter ve facebook hesabı yok..
    kendisi internet kullanmam demişti zaten…
    tuba herkese fark atar:)

  44. ada Says:

    Oyuncu Tuba Büyüküstün “Başarılı bir öğrenci miydiniz?”sorusuna şu yanıtı verdi.
    “Canım isterse çok başarılı oluyordum.İstemezse de kendimi hiç zorlamıyordum.
    Okul birinciliklerim yoktur.İnişli çıkışlı bir öğrenim hayatım oldu.”

    Habertürk Magazin

  45. ada Says:

    yeter bu kadar gözünüz bozulmasın

  46. karşıyakalı Says:

    fatoşum burdamısın.

  47. sevim Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2010/06/05/asidemir-beni-yak-kendini-yak/#comment-175125
    cirak burdan sen devam et.biraz isim var.okey.öptüm seni.

  48. günes Says:

    iyi aksamlar canlarimmmm 😀
    umarim hafta sonunuz iyi gecer 😀 benimki iyi basladi 😀 denizim kilossunun hesabini verirken bende meloma mesaj attim gecesi nasil gecti diye sükür iyi gecmis 😀
    sonra denizim sirasini bekledi ve iki katogoride bilet aldi … herzamanki katogori yani 12 yasa kadar kiz cocuklari ve 55 kilodan yukari yani acik kiloda dövüsecek… sirasi geldi ve baktik ki kiz denizden yarim kafa kücük dedik kizim yavas yap elinden geldi kadar … kizada hocasi diyor istersen dövüsme mecbur deyilsin ama kiz cesur ve dövüsmek istedi … ama denizim kendini nekadar geride tutsada vurdu zaman yerinden oynatti kizi ve hocasi iki dakka bitmeden havluyu atti ortaya ve denizi otamatik 1. oldu 😀 ama denizim memnun deyildi …ondan kendinden yüksek kadigoriyede bilet aldi bu 13 ile 17 yas arasi genc kizlar katigorisi oluyor ve 60 kiloya kadar … denizin kilosu tamm 60 biraz fazla olsaydi 65 kiloya kadar girmesi gerekirdi oda iyi olmazdii … neyse ordada sirasi geldi ve ben sok oldum denizden büyükler biri 15 yasinda diyeri 17 yasinda ve ben busefere basladim kizim mecbur deyilsin diye ama denizim tek gülüyor aman anne diyorr 😀 bastan 17 yas kizla dövüstü cok iyi gecti deniz poganlari aldi ve kazandi kayben kiz otamatik 3. oldu sonra diyer kizla dövüstü deniz cok zorlandi kondüsüyonu iyi deyildi cabuk yoruldu ama kendisini toparladi ve gene kazandi 1. oldu 😀 ve diyor ohh be bu iste 😀 😀
    sizler ne yaptiniz bakayimmm

  49. günes Says:

    😳

Bir Cevap Yazın

