ASI&DEMIR (BENI YAK KENDINI YAK)


261 Yanıt to “ASI&DEMIR (BENI YAK KENDINI YAK)”

  1. sevim Says:

    genc kardesim ellerine saglik ablasi.iyiki döndün ya.senin yeniliklerinle cosacaz burda :)cirak ezel cok güzelllll :)nefessiz izliyorumvalla :)bitsin sizinleyim :)yanliz sayfa acmam lazim.gelecem okey 🙂

  2. ada Says:

    ok. Yazamıyorum zaten. Ayla ablada yok

  3. günes Says:

    sonunda ezelde ögrendi

  4. günes Says:

    kuzum geldimmmmm

  5. günes Says:

    ezel bitti
    sevim ac sayfayida gel bacimmm bekliyorumm
    ikinizide öpüyorum tabiki tane tane ayla usulüüü 😀

  6. ada Says:

    h.g nerdedin? Yazamıyom daha doğrusu gönderemiyom bu ezel reklama grmez mi

  7. günes Says:

    guzum tamam sen zorlama bekle …yeni sayfada görüsürüzzz 😀

  8. günes Says:

    girdi kuzummm ama benim islerim vardi her reklam arasi onlari yaptimm bak simdi sizleyim cadilarimda geldi onlarida hallettim simdi burdayimm

  9. ada Says:

    ya nedir bu chat olayı biri aydınlatsın ya orayamı yazılacak nedir ne deildir anasayfaya griyorum beyaz bi boşlukk

  10. sevim Says:

    sayfayi acip geliyom.bekleyin :)evet ezelde ögrendi.bence bu yilin en güzel dizisi ezellll.geliyom

  11. ada Says:

    tamam cadıları mucuk. Benimde az işim var dier sayfada görüşürüz ama şu chat olayını netleştirin pilis kafam karıştı

Bir Yanıt Bırakın

