ASI&DEMIR(HASRETIMSIN)


Hazirlayan : Cemre

262 Yanıt to “ASI&DEMIR(HASRETIMSIN)”

  1. cemre Says:

    vay sevim bacim h.g öpüyorumm nasilsin 🙂

  2. sevim Says:

    iyiyim melommm,sen nasilsin :)ayaklar nasil 🙂

  3. sevim Says:

    demek leptopuna kavustun :)hadi hayirli ugurlu olsun bacim :)abinlar yattilarmi.

  4. cemre Says:

    ayaklarim sis bacim hala sizliyor yok abimler yatmadi faceye yeni resimler ekledim bakarsin 🙂

  5. sevim Says:

    öylemi tmm hemen bakayim bir :)canim ya barim tuzlu suya koysaydin.iyi gelirdi.dinlendirirdi ayaklarini.

  6. sevim Says:

    neyse ben cikiyorum bacim.öptüm seni.yarin görüsmek üzere.bye

  7. şeker Says:

    kapılarıı açıyorum açıyorumm açtımmmmmmmmmmm 🙂 🙂

  8. şeker Says:

    hayrıdırr yaa hatçe ablam açardı kapılarııııııııı nirdesinn abblammmmm 🙂

  9. şeker Says:

  10. şeker Says:

    kahvaltınızdaa hazır çayıylaaaaaaa hatçe ablams en hazırlardın yoksun diye hazırladım 🙂 senin kahvaltın başka biliyorsun 🙂

  11. şeker Says:

    ben sınava gidiyorummmmmmmmm sizee sonsuzz sayıda öpücüklerrrrrrrrr 🙂

Bir Cevap Yazın

