Asi & Demir_ Ebruli

131 Yanıt to “Asi & Demir_ Ebruli”

  1. ada Says:

    hatice abla kayboldu

  2. ada Says:

    müjgan ablada kayboldu

  3. şeker Says:

    saoll fatommmmm benimm bende çıkayım ancak hazırlanırr çıkarımm hepiciğinizii çok öptümmmmm 🙂

  4. ada Says:

    gitmem bu gece gidemem artık olmasanda gidememmm

  5. karşıyakalı Says:

    güle güle müjganım.sınavında başarılar dilerim.
    bende seni öpüyorum guzum.

  6. ada Says:

    tamam abla kolay gelsin kib bye

  7. karşıyakalı Says:

    fatoşum sen neler yapıyorsun.sınavların bitmiş.
    hadi hayırlısı.sen neden gelemiyorsun.başka şeyler var demişsin.

  8. ada Says:

    neyse bende çıksam iyi olacak by

  9. karşıyakalı Says:

    fatoşum hasta değilsin değilmi.ev halkı da iyidir inşallah.

  10. karşıyakalı Says:

    fatoşşşşşş gittinmi .o zaman senide öpüyorum guzum .hoçakal.

  11. ada Says:

    evet sınavlar bitti. İyiyim abla annemlerde iyi sağolasın

  12. ada Says:

    tamam abla çıkıyım ben kib by

  13. cemre Says:

    slm bidenlerim hepinizi cok öpüyorummm nasilsiniz iyinsiniz umarim sabah mügüm ve ablam ne güzel sohpet etmisler caylar kahvaltilar havada ucmus 🙂 bende sabah erken guatira icin terminim vardi dr da radyasyon icerikli bir igne vurdular damardan sonra röntgen cektiler ama o ilac beni cok kötü etti bir an bayilacam sandim 🙂 gerci hemsire uyardi bu durumlar olur diye ve aninde oldu sonra röntgen cekip ev dr mektup gönderecekler.

  14. cemre Says:

    aylam aksam yalniz kalmis sitede kiyamam bacimaaa bacim bugün yarin telasesi vardir denizimin dogum günü öpüyom sizleri biriciklerim:) emosum sonradan gelmis ins iyisin emosum senide öpüyom bacim cok yagmur varmis eee hep bizmi yagmurlarla buluscaz azcikta siz bulusun 🙂 ama türkiyede yer alti kanalizsyonu olmadigi icin cogu vatandaslarimiz magdur kaliyor ona insan üzülüyor 😦 allahim kimseyi evsiz barksiz darda birakmasin rabbim hepsinin yardimcisi olsun, bizim burdada dün özelikle aksam cok yagdi hatta gece saat 11’de abimle esini kiz kardesine biraktik eve geliyorduk bir bastirdi simsek gök görüsltüsü eve zor geldik ikimizinde solugu kesildi 😀 ama iste burda yeralti kanaliszyonu iyi oldugu icin sorun olmuyor sükür.ama korkutucuydu ormanlik yerleden gecerken bir simsekle her taraf bembeyaz aydinlaniyordu 😀

  15. cemre Says:

    bu arada gülnarim faceye mesaj atmis siteye giremiyormus sizlere selami var, ins sorun bir an önce cözülürr girebilir gülnarim 🙂

  16. cemre Says:

    bu arada yeni siir yarsimaiz hayirli olsunnn gercekten siirlerin hepsi birbirinden güzelll hangisne oy verecegini bilemiyorsun gün gectikce siirler sahaser oluyor yazanlarin yüreklerine ve elcagizlarina saglik herkes icin hayirli olsun, ve sitemizde yenilikler olmusssss genc kardesime tesekkür ediyorum 🙂

  17. cemre Says:

    neyse ben gideyim ise gidecem islerim var az bir selam vereyim dedim sonra görüsmek üzere simdilik byeeeeeeee

  18. sevim Says:

    iyi aksamlar canlarim.nasilsiniz.dün aksam gelemdim.arkadasim geldi kahve icmeye.bana yakina oturuyor.11 kadar oturdu.tabi beraber canim alielem baktik.oda benim gibi fanatigiydi dizinin.ben dün dizide cok agladim.cok duygusaldi.tabi sessiz böyle güzelim dizileri cabuk bitiriyorlar ama sacma sapan dizileri habire uzatiyorlar.neyse bugün niye gelemdim derseniz yogundum.calistim.izine giden is arkadaslari oldu.onun yerineei yapiyorum.yarin 8 de baslayip saat 2 ya dogru evde olurum herhaldde
    emosum gelmene sevindim bacim.evet demistin kalici misafirlerimiz var diye ama kayinvalidende saniyorsdum neyse bu bacini idare et bacim seni cok öpotüm
    aylam demek denizimin d.günüsü var.ne zaman bacim.meralim bugün yarin yazmis ama bilemedim hangi gün oldugunu aydinlatirsan cok mennuin olurum 🙂
    veeee genc kardesim oyun icin cok sagolasin.bende bayiliyorum böyle oyunlari oynamaya ama ufak bir problen cikti.ben yorumlari okurken oyun getirdigini sesli okumusum 🙂 oglum hemen nerde oyun dedi ve basladi oynamaya 🙂 dolayisiyla buraya gelisim 45 dakika gecikti 🙂 bilmem anlatabildimmi 🙂 ama cok tskr ederim böyle yenilikler yaptigin icin kardesim.ellerine saglik.daha yenilikler sirada demissin bekliyorum sabirsizlikla 🙂

  19. sevim Says:

    ya megersem benim yorzmlar denetimdeymis bende habire yazmisim :)simdi birtanesini düzelttim :)2.siirlerden hangisine oy verdigimi söylemistim.madem sakinca yok birde düsündünm zaten sonuclar acikladiginda söylüyordum hangisine verdigimi.ayni sey diye düsünerek son nefese verdigimi yazmistim.ama oyumu verirken baya bir zorlandim.3 siirde cok güzeldi.dikatimi cektide baya iyi yazmaya basladik siirleri :)bu gidisle ünlü sairleri gececez hehehe :)ellerinize ve yüreginize saglik canlarim.

  20. sevim Says:

    neyse ben biraz aski emnuya bakayim :)birde biraz isim var 🙂

  21. cemre Says:

    slmmmmmm hayirli aksamlarrrrr sevim bacim ordamisin öpüyom nasilsin , desene bu ara yogunsun cok calisman lazim bacim cokkkkkk 🙂 e ne var ne yok aski memnuya bende bu aksam bakiyorum dizi basliyali hic bakmadim ama simdi her sey aciga cikacagi icin onun zenkinden bakiyorum 🙂

  22. cemre Says:

    bugün emel assolistimiz dönecekti evine iyi tur yapti istanbulda glesin bakalim cok havadis var anlasilan 🙂

  23. cemre Says:

    ayyyyy sevim bak bende süphede kaldim bacim ben deinizin dogum günü yarin biliyodum alyam demisti ama bu ara cok yogundum karistirmista olabilirim en iyisimi aylama sormak lazim 🙂

  24. sevim Says:

    meralimmmmmmmmmm geldim bacim.aylamla teldeydik.evet bacim dogumgünü yarrin ama denizin degil,yaseminin bacim 🙂

  25. sevim Says:

    bacim senmi acarsin sayfa yasemine yoksa benmi.hani gecen günkü gibi 2 sayfayla cikmayalim müsterilerimizin karsisina 🙂

  26. cemre Says:

    ay öylemi giiiiiiiii bak diyordum aslinda yasmininmiydi denizinmi ordada kararsizdim 🙂 fark etmez bacim sen ac benim icin fark etmez

  27. cemre Says:

    aloooooo sevim giiiiiiiii sen nere gittin bacimmmm diziye daldin galiba 🙂

  28. günes Says:

    iyi geceler canikolarimmmm 😀

  29. günes Says:

    bir kac saat önce destanca yorum yazdim güzel sitemin güzel insanlarida vardi icindeeee 😀 ama ne yazik adim ve adresim silinmis ve ben fark etmedim yazimi yolladim ama gitmedi ve sayfa hatali diyor sayfa kaybolduu birdahada sayfaya giremedimmm sonra sevim bacimla telde konustukkk ve denizimi yatirdimmm camasir astim geldimmm 😀
    eeeeee nasilsinizzzz bacilarimmm 😀 ikinizide tane tane öpüyorummm

  30. sevim Says:

    eeeeeeeeeeeeeeeee gelsenize bayanlar 🙂

Bir Yanıt Bırakın

