ASI&DEMIR(KARA KAPLI KITAP)


232 Yanıt to “ASI&DEMIR(KARA KAPLI KITAP)”

  1. ada Says:

    sorma sorma bizimkinin gözü dışarda bağlama büyüsüde işe yaramadı

  2. sevim Says:

    ya meral bacimmm atese körükle gitme :)olurmu cirak gözlerim yasardigindan yazamadim :)bak 2 göz senin üstünde :)hem aylayada deyin bakim :)oda ezeli izliyor :Poh be topu attik aylaya 😛

  3. günes Says:

    sevimmm giii aliyide üöldü bildik adam canlandii bacikomm haftaya gelir gene baharrrrrrr 😀

  4. cemre Says:

    aylam h.g yasenin gönlünü yaptinmi bacim 🙂

  5. günes Says:

    tv acik ama arada göz atabildimmmmmmm 😀 al topunu geri ben istemedimmmm 😀

  6. ada Says:

    ustam benim için kaç kere ağladın

  7. sevim Says:

    aylammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm benim temiz yürekli bacim :pbaharrrrrrrrrrr son kursunu kafasina yedi.yani kisacasi beyni parcalandi :(yani dönmüyor.zaten cikacakti diziden.ama kötü cikardilar diziden yaaaaaaaaaaa 😦

  8. cemre Says:

    e sevim kiz hakli bacimmmmm yani sen aklk kiz sitedeyken ezeli izle oldumu 😀 sanki asimiii 😀

  9. sevim Says:

    cirak ama arada göz disariya kayabilir demi yani :)sende cok SIKIYON canim :)bak simdi seninleyim 😛
    aylammm hadi yeme beni :)arada göz atiyormus :Pal topu geri sende top heheheheheeh 😛

  10. günes Says:

    h.b melommm sende olmasan kimse h.g demiyecekkk sagol bacimmm hehehe evet yaptim yasenin gönkü olduuu bitmiyor gönüller ayolll 😀

  11. ada Says:

    vala ustam getirtme beni oraya ezel bitmese o gözler beni zor bulurdu hem pambıha laf yok daha mazeretini dinlemedim

  12. sevim Says:

    meralllllllllllllllllllllllllllllll seni cig cig yiyecem :)bak oratmi kizistiriyor :)burdayim ya.bak dizi oynarken bile yorum yaziyom yaaa giiiiiiiiiii :Pcirak bak reklam arasi degil hep yorum yaziyom neden :)senin icin dadlum 😛

  13. günes Says:

    dünya sampiyonluna girmedik giii istemiyom top al gene 😀

  14. sevim Says:

    yaenin gönkümü oldu :)o ne 🙂

  15. sevim Says:

    bak aylam bu topu sana rövesataylan atiyom :)sende kalsin :)hadi aylanin ifadesini alsaniza :)neden dakika saniye dedi bize diye :)histtttttttttttttt meral cirak size diyom :)bende söyle oturayim 🙂

  16. sevim Says:

    ooooooooooo bakioymda bana nerdesiniz diyenler yok ortada 🙂

  17. günes Says:

    fatommm canimm sen nasilsin ablammmm birak su ustaniiii sen bize bakkk 😀

    sevim gii yannis yazmisim bacikommmm sen anladinnn 😀

    hehe bu arada sende yukarda yeni geldinde birseyler yazmisinnn istersen ona bakkkk muhahahahahahahahahahahahahahaaha

  18. ada Says:

    ohhh bahar son baharın oldu alma mazlumun ahını. Pambıh triplere grme anacım insaf telden yazıyom yetişemiym anla gari al sana bi sürü h.g 54531484365413572431527334163524363241x h.g

  19. günes Says:

    haa bahar öldü ezel bitti yazik oldu kiza hep sari oglanmi ölcekk

  20. ada Says:

    yeminimi bozdumm uleynnn

  21. günes Says:

    uyyyy guzummm benimmmmm ablan h.g lere kurban olsunnnn

  22. günes Says:

    yeminin neydi guzummmm niye bozdunnn

  23. sevim Says:

    cirakkkk bahar kimsenin ahini almadi.dizide en dürüst karekterli bahardi :)izlemedigin nasilda belli oldu :)aylam giiiiiiiiiiiii ne yazmisim.ay ben bir bakem 🙂

  24. günes Says:

    hehehehehe bak bak 😀

  25. günes Says:

    meral nerdesin giiiiiiii

  26. ada Says:

    iyiyim pambıh sen? tırnak mı boyadın kaça boyuyon badana da yapan mı

  27. sevim Says:

    gi ayla bulamadim 🙂

  28. günes Says:

    hehehehe bedava guzumm sen iste ben taaa oralara gelir yaparimm yasemide alirim yanimaaa o benden daha iyi boyuyor ve beni beyenmiyorrrrr birde tirnan üstüne süs yapiyozzz 😀

  29. sevim Says:

    meralim belki sayfa acmaya gitmistir :)sesi cikmadigina göre 🙂

  30. günes Says:

    bosver caktirma sevimimmmm göze carpmasinnn susalimmmm 😀
    eeeeee da da ne yaptin bir macera yasadinmi bugünnnn

  31. sevim Says:

    süslü yasem benim :)ayla giiiiiiiiiiiiiiii cok öp yaseminimi :)demek birde ojenin üstüne süs yapiyor :)yerim ben onu.

Bir Cevap Yazın

