Asi & Demir _ Ben Seni Yasaklarda Sevdim

269 Yanıt to “Asi & Demir _ Ben Seni Yasaklarda Sevdim”

  1. cemre Says:

    fatom ceylan kimdi giiiiiii ben hatirlamiyorum 🙂

  2. ada Says:

    oo potansiyelim h.g aynen köse kapmaca oynuyoz cümleten

  3. cemre Says:

    evet aynennnn 🙂 sende h.g fatom ne yapannn

  4. ada Says:

    nazlı ceylanım nazlı ablam 🙂

  5. cemre Says:

    ha tmm nazlinin birde ceylani var demek evet bende özledim nazlimi ins kisa sürede gelir

  6. ada Says:

    şu an parmağıma yara bantı yapıştırıyorum sen?

  7. ada Says:

    inş yaaa çok uzadı bu ayrılık yeter artık

  8. cemre Says:

    yarabandimi niye giiii ne olduuuu elinimi kestinn, bende hic su an parmaklarimi tuslarda dans ettiriyorum 🙂

  9. ada Says:

    uff çok pis acıyo bee 😦 bu arada soru sorduydum bu yarışma ne zaman bitecek

  10. cemre Says:

    fatomm bu yarismaa yarin bitiyor gencer abin duyuruda belirtmis kuzum 😀

  11. cemre Says:

    ahhhh ulan ahhhhhhhh isyan edesim geliyor asi basladiiiiii 😀

  12. ada Says:

    dans mı ediyon böyle mi bastın tuşlara böylemi baktın ekrana 😛 ya parmağımı kestim artı tırnağımın yarısı yok artık salatalık soyacağı elimi kaptı sinirlendirmesinler anacım ben napıyım

  13. ada Says:

    asi mi başladı yemin ett

  14. şeker Says:

    nörüyonuz bakalımm çayınızın şekerii geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 🙂

  15. cemre Says:

    ah be fatom gecmis olsun kuzummm niye dikkat etmedin sinirlendirdiyseler onlarin tirnagini kopari ver 🙂

  16. cemre Says:

    vayyyyyyyy mügümmmm h.g bende diyodummm cayimin sekeri azalmis nerden seker bilsam diye 🙂

  17. ada Says:

    ay açtım ve gördüm istanbul sahnesi hey gidi günler uzak duracaklarmış yapamazsınız ki

  18. ada Says:

    neden insan imkansızı ister off offff parmaktan filan geçtim kolum kopsa farketmem sahneye bak

Bir Yanıt Bırakın

