NICE MUTLU YILLARA FATMAMIZ


Hazirlayan : Sevim

342 Yanıt to “NICE MUTLU YILLARA FATMAMIZ”

  1. sevim Says:

    h.g.birselim.nasilsin.evet baya oldu buraya gelmedegin.hayirdir bacim insallah hersey yolundadir.

  2. ilknur Says:

    🙂 Evet son ablaıcgım zayıfım yok allaha sukur allahın izniyle liseye gidicem bakalım nasıl okula düsücem hayırlısı olsun 🙂

    ooooooooooooo ablam hoşgeldn nasılsın

  3. antika Says:

    ilknur ablacim nasilsin canim

    ooooooooooooooooo hemserim ayni sehir arkadasim sevim bacim nasilsin canim benim

  4. sevim Says:

    bravo ilknurum.sevindim ablasi.insallah güzel bir okula düsersin.

  5. antika Says:

    attigim yorum kayboldu of of

  6. ilknur Says:

    🙂 saol ablacıgım inşallah ablacıgım benim bu kadar ablamın duaları benleyse iyi bir okula düşmemek mumkunmu 🙂
    Canım ablalarım benim seviyorum ben sizi ya abimide tabi 🙂

  7. ilknur Says:

    Noldu birsel abla 😦

  8. sevim Says:

    evet edayi hep sevdi.eee evlenmedilermi ablasi.artik evlensiler.galiba meldada aradan cekilmisti.

  9. antika Says:

    tl.

  10. ilknur Says:

    Evlendiler ama cocugum düstü dedi ama gercekte karnında cocuk felan yokdu yok ya sinir olmaya basladı edaya sevmior ama meldada edayı o büyüttü ama meldayada acıyorum sevdiğini kaybetmemk icin cok büyük bir yalan söyledi dogru değil yalan söylemek ama sonrasını düsünemedi işte ama gercekten oda sevior bence 😦

  11. sevim Says:

    bizde seni cok seviyoruz ablasi.eeeeeeeee tatilde ne yapacaksin ailenle.

  12. ilknur Says:

    🙂 saol ablacıgım ya abla işe gitmeyi düsünüyorum haftasonları tatil ya onada pikniğe denize felan gideriz inşallah 🙂

  13. sevim Says:

    meldada seviyor evet.ama adam edayi sevdi.yanliz hangi bölüm bilmiyorum,melda itiraf etmisti cocuk yok diye.yalan oldugunu söylemisti.ben edayla adamin ismini bilmiyom :)onlar evlendilermi diye sormustum :)ay simdi diyecen abal madem o kadar merak ettin baksana canli canli 😛

  14. ilknur Says:

    yok evlenmediler harun adamın adı 🙂 yok be abla niye diyim 🙂

  15. sevim Says:

    cok güzel ablasi.deniz piknik ohh yan gel yat :)hafta sonuda calismak istiyormussun.calis ablasi.güzel bir fikir.insallah bende bir an evvel vatanima gelirimde günesime doyarim pikniklere doyarim :)sana simdiden iyi tatiller diliyorum ablasi.

  16. antika Says:

    geldim lep topum tamirden gelmedi daha yigeninkini getirmis esim bugün onun icin giriyorum birde cok seyler oldu gelemezdim zaten 1^ay icinde 3 cenaze derken yogun ve üzücü gecti derken benim bugünkü ameliyatim ama hamd olsun simdi iyiyim yatiyorum

  17. antika Says:

    ilknurcum bu gicik diziyimi seyrediyorsun cok itici bir dizi

  18. antika Says:

    eeeeeeeeee beni duydunuz sizlerde yaramazlik yoktur insaallah

  19. ilknur Says:

    😀 annem izliyor oda can sıkıntısından 🙂

    ooo konfekson oldugu icin haftasonu istemem tabe abla helede bu sıcakta wa r ya süper gider tşk ederim abla yaa evde durmaktan canım sıkılıyor 🙂 hergunde gezmeye gidmekten sıkılırım zaten ben pek ewden cıkamma abla valla istanbula gelirsen bizede gelirsn artık 🙂

  20. sevim Says:

    demek evlenmediler.iyi :)ya birsel bacim neredesin.tel bitmedimi 🙂

  21. antika Says:

    sevimcim izin varmi bacim

  22. sevim Says:

    istanbuldamisiniz siz.neresinde.kimbilir ablasi belki karsilasiriz :)tesekkür ederim davet ettigin icin ablasi.inan gelmis kadar cok sevindim :)canimsin.

  23. ilknur Says:

    evLenmediLer ablasıyla evli diye biliyor herkez ama harun boşanma davası acmıstı 🙂

  24. sevim Says:

    önce basiniz sagolsun bacim.allah rahmet eylesin.sanada cok gecmis olsun bacim.nasilsin simdi.ne ameliyati gecirdin.

  25. ilknur Says:

    İstanbul esenlerdeyiz ama inşallah karsılasırız 🙂 önmli değil ablaıcgım ama ben gercekten gelmeni istiorum gel ben sana neler yaparım kapımızı her zaman acıktır 🙂

  26. sevim Says:

    birselcim izin var bacim.ALLAHIN izniyle temmuz 19 türkiyeye ucuyorum.agustos 24 dönüyom.peki sen gidiyonmu izne.

  27. ilknur Says:

    🙂

  28. sevim Says:

    esenlerdesin demek.orda yengemin akrabalari oturuyor.esimin amcalarida esenlerde.kim bilir belki esenlere gelirsem seni ararim bulusuruz 🙂

  29. ilknur Says:

    🙂 tamam ablacıgım

  30. antika Says:

    allah razi olsun bacim
    suan sancim var ama ari kesiciyi biraz gec icmek istiyorum gece rahat uyuyum diye
    1 ay önce namaza eyilirken ayagima bisey oldu sanki liflere bisey oldu neyse ben umursamadim ama artik geceleri uyuyamiyordum agridan derken dün ortopediye gittim hemen beni devam wenen doktoruna yolladi trombose olabilir diye fakat wenen enzündung varmis weneyi bugün acil ameliyata alip cektiler iltihabida temizlediler simdi 6 hafta trombose corabi giyip kendime igne vuracakmisim kafayi yiyorum

  31. ilknur Says:

    Ayyy:( gecmiş olsun ablacıgım simdi nasıLsn

  32. antika Says:

    evet banada var bacim 15 temmuz gidip 5 agustos geliyorum kismet olursa insaallah izin yakin hersey üst üste geldi ablam hastanede idi o yatarken gecen hafta aniden kalp krizinden kaybettigim canim halamin cenazesine gidemedim ablami hastanede birakamadim sükür o cikti derken bugün ben saskiniz canim halam 69 yasinda idi vede sapa saglamdi kendine cok iyi bakardi allah nur icinde yatirsin ne diyelim

  33. antika Says:

    sag ol ilknurcum

  34. sevim Says:

    canolöar hemen geliyom.zilan birseye bakmami istedi.

  35. antika Says:

    ok. banada tl bi dakika

  36. ilknur Says:

    Önemli değiL ablacıgımda iyisin demi simdi 🙂

  37. sevim Says:

    basiniz sagolsun bacim.ne yapoacan hayatin bir gercegi bu.mekani cennet olsun topragi bol olsun bacim.sizlerede sabir diliyorum bacim.ablan icinde cok gecmis olsun bacim.peki senin ameliyat ne ameliyatiydi.eger biraya yazamassan anlarim bacim.hemen geliyom.

  38. ilknur Says:

    😦 oyy ablacıgım yaa

  39. sevim Says:

    birselim demek iltihap olmus damarlarinda.gecmis olsun bacim.evet kedni kendine igne vuracan.bende menüssküs ameliyati olmustum bende vurdum bacim.aman dikkat et.geliyom

  40. antika Says:

    geldim evet bacim iltihap olmus simdi hapimi ictim dayanamiyorum agrim cogaldi

  41. ilknur Says:

    Ben cıkıyorummm

Bir Cevap Yazın

