ASI&DEMIR_asi 32.bölüm


210 Yanıt to “ASI&DEMIR_asi 32.bölüm”

  1. sevim Says:

    meralllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll beni baska limanlarda arama ben burda senin limanindayim :)nerdesin aloooooooooooooooooooooo 🙂

  2. sevim Says:

    ben o zaman devam edeyim isime :)bakarim yine 🙂

  3. sevim Says:

    demek pastalari yemeden geldin öylemi :)iyi olmus bacim.bu saatte yeseydin tansiyon kimbilir kaca cikardi.eeeeeeeeeeeeee sen neden kayboldun bacim.acep isinmi cikti :(kimselerde gelmiyor.assolistimde yok :(emosumda yok :(hatcem daha isi bitmemis :(dadlumda yok :(yoklarda yoklarrrrr :(ne yani ben yanlizim sarkisinimi söyleyeyim 😦

  4. cemre Says:

    geldimm bacim ne olduysa yine siteye giremedimmm 🙂

  5. cemre Says:

    sevimmm giiiiiiii ne isi yapiyon bacim hayirdir insallah hayirdir insallah 😀 tubanin dogum gününe vardi daha bacimm 🙂 bak bu merak senden bulasti sonunda bana 😀

  6. cemre Says:

    hemm bacim aazcik ucundan alacaktim ama yok olmadi neysem artik pazar günü dügün varmis yine ben onu unutmusum hepten orda yirim 😀 haftayada var dügün ama o haftaki mechul belkim yiyemem 7. ayda var yine onlari hic yemiyecegim o daha bir kesinn 🙂

  7. sevim Says:

    hhehheheheheh bulasir hehehehe :)evt bildin.10 puan

  8. sevim Says:

    heheheheheheheh demk 7.ayda yiyemeyecen :)üzüldüm adina 😛

  9. cemre Says:

    öylemiii iyide bacim daha var tubayaaa 😀 neysem vardir bir bildigin hadi hayirlisiii 😀

  10. sevim Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2010/06/19/asidemir_eller/#comment-177483
    bacim burdan buyur :)ama cabuk bak yanliz kalirsin sonra 🙂

Bir Cevap Yazın

