Babalar Günü Kutlu Olsun – Asi & Demir_üzüm

Hazirlayan : ilknur

227 Yanıt to “Babalar Günü Kutlu Olsun – Asi & Demir_üzüm”

  1. antika Says:

    bacim ben birazdan cikarim kayinvalidemler izine gidiyor onlarin yanina ugrucagiz hazirlanip esim 12 .30 da alacak beni evden anca saate baktim sok oldum 1 saatim kalmis bacim ben ütü mütü yapamam artik anca geyinirim

  2. antika Says:

    neyse bacim seni cokkkkkk öpüyorum kib. görüsürpz insaallah
    bu arada gencer ile görüsürsen cok cok selam söyle kardesimi göremedim geldiginden beri bi kismet olmadi özletti kendisini fundamada söyle ayni onuda cok özledim
    ey gidi eski günler eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy………….
    sana zahmet bacim hakkini helal et………

  3. karşıyakalı Says:

    vay birselimmmmmm
    canımın içi hoşbulduk .cancağızım,mecburi bir ayrılık oldu.
    burası benim can yoldaşım,dert ortağım stres atma yerim oldu.
    sizlerle birlikte olmak çok güzel.yiğeninin nişanıda hayırlı olsun bacım.
    ALLAH sağlık sıhhat versin hepimize bu site gideceği zamana kadar gitsin,
    yaz kış hiç kapanmasın.herkes bir şekilde nete giriyor.
    birbirimizden haberler alalım.
    gençerim paşa kardeşime uzun ömürler versin.sitemiz bozulursa
    tamir eder.ve ya yenisini açar yine bir arada oluruz.
    hepinizi çok seviyorum canlarım.
    ben yine ütüye devammmmm.
    görüşürükkkkk. 😀

  4. karşıyakalı Says:

    göynümün yara bandııııı 😀

  5. karşıyakalı Says:

    ben gitmeden birşey daha geldi aklıma onuda yazayım.
    meralim bir yerde müjgana sende ablamın çırağı ol demişsin.
    benim yerime kahvaltı hazırlıyorduya.ondan sende ablamın çırağı ol dedin değilmi. tamam müjgan gelsin konuşalım,masaya yatıralım
    müzakere edelim kontrat imzalayalım. 😀
    bu iş hoşuma gitti.

  6. cemre Says:

    birselimmmm benden sonra gelmissin bacim yine karsilasamadik yine saglik olsun yiyenin nisanlaniyormus allahim mutlu mesut etsin , kayin validenn gidiyormus allah kavustursun bacimmm, a.s söylerim birselimm gerci gencer kardesimin su ara msn sorun var giremiyor ins kisa sürede gecer iletirim , ayni sekilde fundayada bacimmm:) ve bencedeeeeeeeeee eyyyyyyyyy gidi eski günlerrrrrrrrrr eyyyyyyyyyyyyyyyyy artik ulasilmasi zor bir hayalllll olduuuuuu 😦 😦 😦

  7. şeker Says:

    benn geldimmmmmmmmm siteye geşemedimm önceliklee sınavımm iyiiiiiiiii geçtiiiiiiiiiiiiii öbürr sınavımda iyii geçer inş……. böylee bi gözz gezdirdim asayiş berkamalmişşşşşşşş birsel ablaa geçmişş olsunn ablaaaaaaa gözde ablamm uğramışşşşşşş sizlerii çokk öptümm ilknurrrr senn epy aradan sonra gelmiin ohşgeldinn canımm öpücükler 🙂 sanaa fatommmmm sen nassınnnnnnnn

  8. cemre Says:

    hatice ablam evettttt yani bence cok güzel bir fikir onaya sunalimm masaya yatirim mecliste tartisippp imzalari atalimmm ablammm senin gibi ustayiiiiii bulmusssss bence mügüm kacirmazzzzzz 🙂 eeee mügümdende iyi cirak olurrrrrrrrrrrrr bence süper ikili olursunuzzzz 🙂

  9. şeker Says:

    meral ablan senle kınuştuk sen iyisinn 🙂 çok öptüm seni ablamm aylaa ablamm sevimm ablamm emellerimmmmm çokkkkkkkkk öptümm siziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  10. cemre Says:

    vayyyyyyyy mügümmmm h.g kuzummm öpüyorummm sinavin iyi gecmesineee sevindimmm zaten sendende bu beklenirdi 🙂 nasilsin kuzum ne yabiyonnn 🙂

  11. cemre Says:

    evettttt kuzummm sükür iyiyimmmmm sizleri görünce daha iyi oluyorummm

  12. şeker Says:

    karşıyakalı Diyor ki:

    21/06/2010 12:56
    ben gitmeden birşey daha geldi aklıma onuda yazayım.
    meralim bir yerde müjgana sende ablamın çırağı ol demişsin.
    benim yerime kahvaltı hazırlıyorduya.ondan sende ablamın çırağı ol dedin değilmi. tamam müjgan gelsin konuşalım,masaya yatıralım
    müzakere edelim kontrat imzalayalım.
    bu iş hoşuma gitti.

    hatçee ablamm kontratttt montrat istememm balıklamaa dalıyorumm çıraklıkk işineeeeeeee 🙂 ablammmmm senn çıraklığınıııııııı enn iyii şekilde yerinee getiricemmmmm bunaa sözz veriyorummmmmm 🙂 çokk öpüyorum senii ablammmmm senii burda görnekk çokk güzelllllllllllll bideeeeeeee

  13. şeker Says:

    hoşbuldukk merall ablamm saollllllllllllll dileklerinn içinn bu rada meçhullümüzz fundaa ablaymışşşşşşşş sonunda öğrendikkkkkkkk 🙂

  14. cemre Says:

    evettttttttt özlemisizzzzzzzzz ablamiiiiiii dimiii allahim basimizdan eksk etmesinnnn

  15. şeker Says:

    aminn meralllllll ablammmmm

  16. şeker Says:

    ablamm benn çıkayımmmmm cumartesiye sınavım varr yineeeeeeee çalışmamm lazım test çözcemmmm bitmiyoo maleseffffff 🙂 çokkkkkkkkkkk çok dünyalarr okyanuslarr kadar öpücüklwere boğuyorum seniiiiiiiiiii .) 🙂

  17. cemre Says:

    tmm müjganimmmmm sana simdiden basarilarrrr diliyorummm kolay gelsin kuzucukkk 🙂 bende seni evren kadar öpücüklere boguyorummm aeo kib byeeeee 😀

  18. ada Says:

    aşkıııımmmm hatcem benim hasretin çok zor h.g hemende kahvaltımı hazırlamışın kimse senin gibi kahvaltı hazırlayamıyo ayakta yediriyo 😆 özlemişim gözüm. Burnumda tütdün

  19. ada Says:

    hayırdır hatcem bana mı seslendin. Afferim benim ablama hastalığa yenilmek yok. Bu arada tebrik ederim artık seninde bi çırağın var müjo ablamın iyi bi çırak olacağından eminim 😀 çırak dedim de benim ustam nerde yaaa 😦 yani isyan ediyorum taam mı nerde bu usta behhh Allah verede bi sorun olmasa

  20. ada Says:

    antikam senin hakkını ödeyemem zaten sabah burdaymışsın eski günleri düşünerek üzme kendini gelecek güzel günleri düşünerek mutlu ol hakediyosun

  21. ada Says:

    hatcem d.günümüde kutlamışın sağol balum mucuks. Müjo abla tebrik ederim sınavın güzel geçmis

  22. ilknur Says:

    şeker Diyor ki:
    21/06/2010 13:10

    benn geldimmmmmmmmm siteye geşemedimm önceliklee sınavımm iyiiiiiiiii geçtiiiiiiiiiiiiii öbürr sınavımda iyii geçer inş……. böylee bi gözz gezdirdim asayiş berkamalmişşşşşşşş birsel ablaa geçmişş olsunn ablaaaaaaa gözde ablamm uğramışşşşşşş sizlerii çokk öptümm ilknurrrr senn epy aradan sonra gelmiin ohşgeldinn canımm öpücükler 🙂 sanaa fatommmmm sen nassınnnnnnnn

    geldim işte ablacıgımmm hoşbuldukk sende öpüldünnn 😀

  23. ilknur Says:

    İLKNURUMUZ GELMİŞ.HOŞGELMİŞ.
    SÜRMELİMİZDE GELMİŞ ODA HOŞGELMİŞ.

    hoşbuldukkk ablacıgım nasılsınn bakıyım 🙂

  24. ela_nur Says:

    selammmmm

  25. ilknur Says:

    oooooooooo ablam geLmişşş hoşgeldnnmiş sefalar getirmiş 😀

  26. ilknur Says:

    vouvv ne güzeL yapmış ama adam yaa böyle bisi varmı daha neler görcez alla bilir 😀 karpuzdan cicek sekili yaptı 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: