Asi & Demir – Ask Bir Kahkaha

227 Yanıt to “Asi & Demir – Ask Bir Kahkaha”

  1. şeker Says:

    günaydınnnnnnnnnn

  2. şeker Says:

    ustacımm gelmemiş mii dahaa erkendenn kalktım ustamm çayıı koayaım üstüne bariiiiiiii 🙂 çaylarr geliyo kahvaltı içinn 🙂

  3. şeker Says:

    http://www.meleklermekani.com/imagehosting/m94ntl-6142.jpg ustam kahvaltıyıda hazırladım ama seninki başka bilyonn 🙂

  4. şeker Says:

    ustam senin gibi konuşayım şimdi azcık 🙂 bitanelerimm bugününüz hayırlı geçsinnn öğrencilere iyi tatillerr ve çalışanlara hayırlı kazançlarr 🙂

  5. ada Says:

    günaydın gözbebüklerim günaydın güzel sitemin özel insanları günaydın sevilesi varlıklar herkese güüünnnaaaaaayyyddıııııınnnn

  6. ada Says:

    vaaaayyyyyyyy müjo ablaya bak eline sağlık balum devamm. Bugün pambıhla potansiyelim buluşacaktı bol eğlenceler 😆

  7. ada Says:

    akşam msnden düştüm kusura bakmayın sonrada ayarlayamadım geç olmuştu zaten uyudum bende

  8. karşıyakalı Says:

    günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    izmir karşıyakadan kucak dolusu selamlar sevgiler.ve kokulu kokulu
    öpücükler gönderiyorum.
    sağlıklı günler sizlerin olsun.gülen yüzleriniz hiç solmasın. 😀 😀

  9. karşıyakalı Says:

    anzer balım ,tatlı çırağım ellerine sağlık
    kahvaltımızı hazırlamışsın.çaylar da çok nefis görünüyor.
    sağol birtanemmmmmmm.
    biz uata çırak olduk. bizden beklentileri var arkadaşların.
    ama bizler sizlere ancak kahvaltı hazırlarız.güzel yazılar ,şiirler
    gözümüze takılan güzel klipler bulunca getiririz.
    yani arkadaşlar bu kadar. 😀 fazla birşeyler beklemeyin. 😀
    canlarım uğur böcüklerim .

  10. ada Says:

    hatceemmmm 😀 😀 😀 vala ben beklerim akşam yemeği mesela 😀

  11. karşıyakalı Says:

    bu gün battaniyeleri yıkıyacam.
    üç tanesini makinaya atacam.makinayı bozmazsam eğer
    iyi .bozulursa işin yoksa birde servisle uğraş dur.
    adamdanda biraz söz işitirim herhalde.
    bu işlerin arasında birde makina masrafı çıkardın diyecektir.

    eee haklıda ama …değilmi canlarım.
    ama çok yoruldum.birde onları yıkayamam.leğende..leğende derken
    duş kabinine leğeni koyuyorum.deterjanını döküp çiğnemiştim
    daha önceden.temizlerdi gerçiama bir su koksun istedim.
    amannnn boşverin öf sıkıldım bu işlerden.

  12. ada Says:

    izmir kelebeğim burdaysan ses ver burda deilsen çıkıcam

  13. karşıyakalı Says:

    günaydın fatoşum hoşgeldin.
    tamam guzum istediğin akşam yemeği olsun.
    nasılsın fındık içi.

  14. karşıyakalı Says:

    sesim gelürmüüüüü

  15. karşıyakalı Says:

    fatoşum kelebeklerin adasııııııı
    burdayım görmedinmiiiiiii.dağ gibi kadınım beni nasıl görmezsin. vışşşşşş

  16. ada Says:

    ay canım benim yorma kendini tabi yeter artık dimi ama sürekli iş sürekli iş bozulmaz merak etme ben zamanıyla denedim 😀 sesi değişiyo biraz sadece 😀 gel bi sarılalım derdi tasayı unutalım

  17. ada Says:

    h.b ablam seni görmemek mümkün mü muah muah

  18. karşıyakalı Says:

    muha ha ha haaaaaaaaaaaaaaa
    sesimi değişiyor. kız valla birincisini atmıştım.
    değişik sesler geliyor dur gidip bir bakayım.
    makina ayvayı yadiiiiiiiiiiiii.

  19. ada Says:

    yok bişe olmaz korkma 😀 tamam bi bak gel bakalım

  20. ada Says:

    ayva çiçek açmış yazmı gelecek gönül bu sevdadan vazmı geçecek

  21. ada Says:

    ablam annen katarakt ameliyatı için izmire gelecekti hani o gelmezse sen gidecektin ben atladım sanırım annen geldi mi

  22. ada Says:

    ay bu makine ablama bela olduu 😦

  23. ada Says:

    ayy abla Allah bilir noldu 😦 inş cok problem çıkarmamıştır 😦

  24. ilknur Says:

    GünayDınnnnnnnnnnnnnn bnm güzeL aiLemmmm xD Nasılsınızzzzzzzzzz 😀 bakaLım yaRn biLiorsunuz büyük gun istanbuLun bnden kurtuLcaĞı gun 🙂

  25. ilknur Says:

    Gün sayıyoRm son 1 gun 🙂

Bir Cevap Yazın

