ASI&DEMIR_SALINA SALINA SINSICE

240 Yanıt to “ASI&DEMIR_SALINA SALINA SINSICE”

  1. cemre Says:

    aloooo yinemiii gittinizzz

  2. ilknur Says:

    tamam abla 😀

  3. vee maçç bittii… 😀 😀

  4. cemre Says:

    h.g emosummm 🙂

  5. ada Says:

    höyyyyyyyyyyytttttttttt iyi geceler demeye geldim uzatın bi yanak

  6. ilknur Says:

    ben burdaymmmm

    meral ablaa 😀 yokLama ne zaman ya bn kacıp geliyim gece okulundan 😀
    kestiriym bir kösede 🙂

  7. burdayımm meralimm..geldimm bacıkommm…
    şmdd eşimm gelir…birzzz laflıyaakkkk .. 😀

  8. fatoooooooooooooooo nerdesinn senn gııı… 😀
    senii bekliyommm.. 😀 geliyomm dedinn msn deee…gelen gidenn yokkk… 😀

  9. ada Says:

    burdayım serumum başım döniyiiiiiiii

  10. gidiyon muu fatoşummm….

    meralimm h.b canımmmmmmmmm…ayy pc bilee dayanamadıı kapandıı… 😀 bi msne bi siteye yazzıyommm… 😀

  11. fatomm benimm dee başımm döneyiiiiiiiiiii 😀

    anacımm benn yaşlıı vee yorgunn bi bayanımmm.. 😀 idaree edinn garii… 😀

  12. ada Says:

    ilknur canım iyi tatiller sana
    serumum gözün aydın tekrardan umarım ayrılık uzun sürmez
    ustam kolay gelsin
    meloşşş sağol bidenem yardımların için
    seviyorummmmmmm sizzzzzziiiiiiiiiiiiiiiiiii
    mucuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkksssssssssssssss
    iyi geceler byyy

  13. cemre Says:

    hayirdirrr fatoo basin niye doniyyyyy

  14. ilknur Says:

    Tşk ederimmmmmmmmmmmm

  15. cemre Says:

    gii bu ne hizli gecisti tm iyi geceler öpüyorumm

  16. yaa noluyoo bu akşamm anlamadımm..cp kapanıpp duruyooo…. 😦 😦 öfffffffffffffffffff

  17. sevim Says:

    geldim nerde kalmistik 🙂

  18. fatomm gidiyonmuu canımm..
    tamam kuzumm seni çokk öpüyorumm…iyi gecelerr canımm..
    ytekrarr sağoll ablacımm…
    görüşmekk üzeree…
    by byyyy

  19. h.g sevosumm tekraa..ayy emoşunaa sinirr geldii..pc kapanıpp duruyoo habiree düşüyom gıı.. 😀 😀 nettennn… 😀 her yanımm morardıııı.. 😀 bacınıızıı tutmuyonuz daaa.. 😀 bi yandan daa sayfaa kapanıyooo.. 😀
    bende haberlerr böylee
    yanii gidip dee gelemezsemm anlayınn pccc yee bi hallerr olduu…
    onaa göreee..haberinizz olaaa…

  20. sevim Says:

    dadlu ciragim seni cok öptüm.resimler icin cok tesekkür ediyorummsana.aeo.bye

  21. sevim Says:

    meralgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii burdaki resim gelmemis benim resim albümüme :Pgi ne y<aptin cabuk resmimi verrr 🙂

  22. sevim Says:

    emosum senin pc niye öyle yapiyor bakem :)gelip bir sallayemmi :)meral nirde bu arada 🙂

  23. buuuuuuuuuuuuuuuuu sonnnnnnnnnnn…gene gtiii ve geldiiiiiiiiii… 😀 bana da soldan soldan gelmeye başladıı artıkkk… 😀 bi daha gidersee gelmemmmmm… 😀 sinirr etii beni bu gecee…. 😀

  24. sallaa sevosumm iyi olurda bacıkomm…sllamakkdaa karr etmiyoo.. 😀 bi bilsemm nedenn oluyoo el atcamm ama… 😀 elimdenn bi şey gelmiyoo.. 😀

  25. meralllimm leptopp başındaa uyuduu herhaldee… 😀
    sevosummmmmmmmmmm se seda yokk meralimdennn…

  26. sevossssssssssssss sen nereye kayboldunn gıııı…
    ayy bu gecee bi türlüü buluşamadıkk.. 😀

  27. cemre Says:

    ulennnnnnn resmen beni uyusturdunuz bir gittiniz bir geldinizzzz 😀 bir adepta olamdim sohpete ha oturun bir yerde basim döndüü 😀

  28. canlarımm benn çıkıyorummm…
    sizlerii çokk öpüyorummm..
    iyi geceelrrrr….
    görüşmekk üzeree…
    ben bi kaçç günn yokumm..beni merakk etmeyinn…
    herkezii çokkk seviyorumm ve dee hepinizzi çokk özlücemmm….

    by byyyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrr

  29. cemre Says:

    eeeeeee sevimmmm valla ben bilmiyorumm niye gelmeddii yapacak birsey yokkkkkkkkkkk 😀 😀 rabbimmmmmmm ne büyüksünnnnnnnnnnn 😆

  30. cemre Says:

    ciktinmiiiiii emosummmmm özletmeeeee kendiniiiii ordada var net arada görüntüü yapsan sevindirik olurz okeymi bacimm öpüyom seni annenlere selamlar aeo kib byeeeeee

  31. ilknur Says:

    Neyse ben cıkıyorum görüşüürüz yarın belki gelmemm yada hepinizi görememm ablalarım ve abimmm hepinizin bnde cok emeği var hepinizi ablalık abilik yaptınızzz hepsinize sonsuz tskk ederim hakkınızı helala edin kendinize iyi bakın allaha emanet olunnn görüşürüzz üzmeyin sakın kendinizi inşallah güzel günler gecirirsinizz öptümmmm byy
    ben sevmem ben böle vedaları kusura bakmayınnn 😦 ağLayarak yazıormmm nolur affedin kusura bakmayınnn bütün emekleriniz icin tsk ettm hakkı nızı helal edin hepinizi öptmmm 😦

    byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    😥

  32. sevim Says:

    aaaaaaaaaaa emosum ciktinmi.bacimseni cok öptüm.aeo.özlettirme kendini bacim.coköptüm seni
    merallllllllllllll kesin senin parmagin var :)o degilde diyor kaydolmus ama resmi bulamiyom heheheheeh 🙂

  33. ilknur Says:

    Ellerimi semaya kaldırıp dua edersem Allah’a
    Bil ki duam sensin seni isterim
    Ölmezde çıkar isem sensiz sabaha
    Gelmediğin her an yaş döker gözlerim
    Ölümden de mi korkmazsın be hey zalim
    Yoktur kalmadı ölüm ecel sanki halim
    Ecelim olmadan gel tükenmeden dermanım
    Gelmediğin her an yaş döker gözlerim

  34. ilknur Says:

    Bu şiir size gelsnnn beni affedin ne olur sizi kırdıysam üzdüysem 😦

  35. sevim Says:

    canim ilknurum yarin kacta gidiyon bilmiyom.ben sabah calisiyorum abalsi.san tüm kalbimle hayirli yolculuklar diliyorum.insallah tatilin güzel gecer.sagsalim gider dönersin ablasi.ALLAHA emanet ol.seni cok seviyorum cokta özleyecem.yanakalrindan sapur supur öptüm ablasi.yolun acik olsun.bye

  36. ilknur Says:

    tşk ederim inşallah ablaa inşallah abla saoL abla allaha emanetm bende seni cok seviorm bnde cok özliycem bende öptüm o güzel ellerimdem saoL abla byy

  37. cemre Says:

    İlknurummm güzel kizcemm sana hayirli yolculuklarr kuzucuk sen simdi en güzel sekilde tatilini gecirmeye bak, annene cok selamm söyle, hakkim varsa helal olsun sende hakkini helal et güle güle git gel kuzucuk bizler burdayiz her zaman senii cok öpüyorummmm güzel prenses 🙂

    İyilik her zaman icindedir
    Lazim oldugunda dilindedir
    Kus gibi cirpar yüreginde
    Nur yüzünde acan cicektir
    Uzun degil bu ayrilik
    Rüzgarin hizi gibi dönersinn 😀

  38. sevim Says:

    süper olmus ilknurumuzun siiride bacim.yüregine saglik.

  39. cemre Says:

    olmusmuuu bacimm bir anda oldu heheheh bir anda olunca dahami iyi oluyr neyyy 😀 tesekürler bacimmm 😀

Bir Cevap Yazın

