ASI&DEMIR_SARMASIK GÜLLER

215 Yanıt to “ASI&DEMIR_SARMASIK GÜLLER”

  1. cemre Says:

    ayyyyyyyyyyyyy ablammmmmmmmmmm süperrrrrrrrrr olurrrrrrrr keskeeeeeeeeeeeeeeee ya kus olsan yada isinlasannnnn 🙂

  2. cemre Says:

    anladimm bende sebzeyiii cok severimm sevmedigim sebze yokturrr önceden ispanagi sevmezdimm artik onuda seviyorumm 🙂

  3. karşıyakalı Says:

    hayatım en faydalı şeyler sebzeler.ne varsa sebzede var.
    değilmi ne iyi olur ışınlansam.belki ilerde teknoloji bunuda halleder.

  4. cemre Says:

    dimii abla belkide zaten bir ara öyle birsey duymustumm mümkündür ne güzelll o zaman hasret ve gurbet diye birsey kalmaz degilmi 😀

  5. karşıyakalı Says:

    meralim eşim önce pc yi istiyor sonrada kahve istiyor
    sonra yine görüşürüz sevgi kelebeğim. öpüyorum seni. bye bye.

  6. karşıyakalı Says:

    evet meralim.kalmaz ,çokta iyi olur ama bu sefer hiç evde durmayız
    bizi arasınlar dursunlar. 😀

  7. cemre Says:

    tmm ablamm bende senii cok öpüyorumm afiyet olsun enistemle karsilikli icin kahveleri görüsürük güzel ablam byeeee

  8. cemre Says:

    neyse bende ciktim gelirim byeee

  9. ada Says:

    selammmmmm

  10. ada Says:

    mügü ablanın sınavları noldu acaba umarım iyi geçmiştir

  11. ada Says:

    abla gı akşam gelmedin gelmedin bu karı bana küstü dedim. pambıhın ne yaptını tam anlayamadım iyi bişey yapıyodur inş :mrgreen: hatce abla sanada kolay gelsin mucuk

  12. cemre Says:

    fatomm giii niye küseyimm yirimm seni yoksa küsmem icin yaramazlikmi yaptinn 😀 hem abani tanimiyonmu küsermiyim hecc 🙂 bende seni öbüyom bidenem nabiyonn

  13. cemre Says:

    muhahahha fatooo ggiiii anliyamdinmi ayla abanin ne ettiginii sen zekusunn giii anlardin 🙂 ben ters yazmisim yani dus yazacagima uds yazmisim heheheh

  14. ada Says:

    bende usd nası yapılır diyorum 😀 sabah sabah kafam parçalı bulutlu ne biliyim 😀 bende mucuk yusufu bıraktın mı ana okuluna

Bir Cevap Yazın

