Asi & Demir _ Kar tanesi

262 Yanıt to “Asi & Demir _ Kar tanesi”

  1. tubişinn klibini dee hazırlamışş bacımm..bakemm nasıll olduu…senn gördün müü meralimm..

  2. 2 dk ya geliyommmm

  3. cemre Says:

    neysee emosummm benim gözlerr örtünmeye basladii bacimm en iyiismi yatayimmm bacikomm sende yorgunsundurr senii cokkk öpüyorumm bacikomm yarin görüsmek üzereee aeo kib byee

  4. geldimmmmmm

  5. tamam merrlaimm bende seniii çokk öpüyorumm canımm…
    senle sohbett iyi geldii canım bneimde gözler kapanıyoo..bende yatayımm..
    sana iyi gecelerr canımm..aeo..kib..göürşmekk üzeree bacımmmm.by byy

  6. bu gecee kapılarıı kapamak bana kaldıı..kapıyıı kapatıyorumm..ama anahtarr paspasın altındaa.. 😀 gelen olursa dışarda kalmasınn…
    herkeze iyi geceler diliyorumm..tatlı rüyalarr…
    haftasonunuzz güzell geçerr umarımm…
    bendenn bu geceelikk bu kadarr..
    sağlıcakla kalınn…
    aeo..kib..

    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  7. SABAHH GELENLERE DE
    GÜNAYDINLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  8. şeker Says:

    http://img523.imageshack.us/i/kahvaltca7.jpg/ günaydınnnnnn kahvaltınızda hazırrr

  9. şeker Says:

    emel2 asill Diyor ki:

    27/06/2010 1:14
    ee meralimm napayımm gıı…adaşımm ne de olsaa toprağımm…bursalımmmm benimm….ee birazcıkk olsunn yanii korumalıkk…

    olsunn canım bende bazenn okuyomm ama yalnışş…meselaa şekeriminn sınavını okudumm yorumlarda..ama yazmayı unuttumm başarıı dileklerimii…artıkk şekerimdee benim kusuruma bakmasınn..şmd okuyuncaa..güüzell geçmiş diyee sevindimm…
    duaa ettimm hepp..mügümeeee…şekerimee
    ablaa nee kusuruu yaa benn sizin benim yanımda olduğunuzu her zamn biliyorum ablammmmmmm duaa için saoolllllll 🙂

  10. şeker Says:

    ya dün sınavım iyi geçmişti ama cevaplara bakınca yanlışlarımın olduğunu gördüm ve çok üzüldüm çünki bu girdiğim sınav benim çok iyi olduğum bir alandı belki yanlış fialn haztırlıyorum diyedüşünüyorum inş.. öylledir 🙂

  11. şeker Says:

    bugünnnnnnnnnn yaylayaa gidiyorummmmmmmm ayrılık vaktii geldiiiiiiiiiiiii dermişim demiyorum hemen gelicemmmmmmmm yinede hakkınızı helal edin 🙂 sizleri çok seviyorummmmmmmmmmmmm byyyyyyyyyyyyy

Bir Cevap Yazın

