Asi & Demir – Ben sensiz

Reklamlar

238 Yanıt to “Asi & Demir – Ben sensiz”

  1. günes Says:

    hehehehe ayol bu eBuddy haber vermiyor biri yazarsa 😀 neyseki bacim iyiki haber verdin baktimda hebiniz sirayla yazmisinizzzz 😀 alemim yaaaa

  2. slmm sevim abla. sitenin başlık resmi nasıl sence?

  3. ada Says:

    abi ctrl + w yapsana… yalnız önce ctrl sonra w tuşuna basıyosun. + ya basma ve hızlı bi şekilde…

  4. günes Says:

    bence diyeri asyali olsun gene siz bilirsinizzzz 😀

  5. sevim Says:

    heheheh nasilsin cirak :)evet boynuzlari baya parliyor :)bastaki resime gelince eger fikrim soruluyorsa ben begenmedim :(eskisi daha güzeldi sankim :(ama fark etmez benim icin icinde asim olsunda 😛

  6. sevim Says:

    pardon sormussunuz fikrimi :)ablasi ben eskisini daha güzel buluyordum.ama benim icin farketmez.

  7. aloooo kime diyorum benn başlık resmi bumu daha güzel yoksa öncekimi?

  8. sevim Says:

    sana ne yazilmis aylam :)anlamadim 🙂

  9. ada Says:

    iyim ustam sen nezlen geçti mi biraz

  10. sevim Says:

    önceki derken hani hep olanimi soruyon ablasi :)anlamadim :)benim kastettigim hani sabah olandi.sabahki simdi sayfanin basinda durandan cok daha güzeldi.

  11. sevim Says:

    gecti dadlu ciragim :)biraz bogazda tuhaflik var ama :)önemli degil.sen neler yaptin günün nasildi.

  12. cemre Says:

    hayyy seninn berenineee, berenin basina senin kadar tas düssünn iri kuzuuuuuuuuuuu 😛 😛 :

  13. yemezler cicim 😀

  14. cemre Says:

    gencer yani benim fikrimce bu güzel durmuss asimin güzel yüzü gözükmüss dabi demirindeee 😀

  15. sende alt + f4 yapsana

  16. sevim Says:

    iyide siz nerdesiniz bakim.meral hanim yoksam sende dayanamadinda bihteremi agliyon hehehehe 😛

  17. günes Says:

    benim kuzular hantiramandan geldi 😀 sonra gene gelirimm

  18. cemre Says:

    gerci bundada asya yok ama digerindede asimin güzel yüzü belli degildi 😀 fatommm h.g kuzucuk nasilsin körpe kuzuuu iyimisinn 🙂

  19. ada Says:

    sevindim ustam bende aynı siteye geldim kitap okudum ev fılan

  20. yok abla sabahki olanı demiyorum işte önceki derken bunu kastediyodum.neyse şimdilik bu kalsın

  21. cemre Says:

    hahahahahahah güleyimdeeeee bosa gitmesin barimmmm ayolllll bihterin neyine agliyacammm delimiyim giii bir damla göz yasima kurban olsun bihterrrrrrrrrrrrrrr 🙂

  22. ada Says:

    alt + f4 ü bilmeyen mi var bee.,. H.b potansiyelim

  23. sevim Says:

    meralim hehehehehehe demek tesrif ettin :)nasilsin bacim.günün nasildi.genc kardesim sen neler yapiyon.bu arada hizmetlerin icin tesekkürler.aylam sen nerelerdeydin bakim.dur dizi bitsin öyle hesap soracam 😛

  24. sevim Says:

    evet bacim bihter senin bir damla gözyasina kurban olsun :)tabi buirda itiraf edemiyon :)agliyon biliyom heheheheh :)bak aylam yok gözyaslarini siliyor halen 🙂

  25. sağol sevim abla .bu resimleride öncekiler gibi kankam melis yaptı yani onun eseri.asıl ona teşekkür edin.

  26. cemre Says:

    günüm iyiydi sevim gün bize neleri sundaysa ayak uydurduk bacimmm ne olsunnnay gün dedimda bizim bir gün ablamizz vardiii 😦 keske bir süprizzz yapsaaa bize bir seferde olsa gelseee 😦

  27. sevim Says:

    aylam demek kuzularim hantiramandan geldiler :Pöp benim icin 🙂
    genc kardesim kaslin ablasi.senin getirdigin hersey sitemize yakisir.ellerine saglik ablasi.

  28. sevim Says:

    melisim beyaz güvercinim yüregine vede ellerine saglik ablasi.kendin yoksun ama marifelerin ortada :Psenide görsek biraz burada.cok özledim ablasi.tekrar sagol canim.

  29. ada Says:

    şu 60 lı yaşlardaki cici bi ablamızdı dimi

  30. cemre Says:

    ay evetttttttttttttt nasil agliyommmmmmmm hüüüüüüüüüüüüüüüü zirrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aggggggggggggggggggggggg offffffffffffffffffffffff hühühühühühühühü hihihihihihihihii oy ben nerelreeeeee gidemmmmmm basimi nerelereeeeeeee vurammm bihterimmmmmm gitmeeeeeeeeeee ya benide götürrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 😆

  31. cemre Says:

    heheheheheh azrail geldiiii bihtere diyor hadi hazirlann seni addalara götürcemmmmmm 😀 😀

  32. ada Says:

    bu sayfa beni zorluyo yorumlarım çok güç gidiyo ben biraz kitap okuyup uyucam bal sohbetler size iyi geceler bye

  33. cemre Says:

    fatommm giii dur yeni sayfa acalimm bekleee ne gidionn kuzummm sen bu aksam durgunsunnn ne olduu

  34. ada Says:

    merhumu nası bilirdiniz?toprağı bol olsun başında ak baba müslüm baba dursun ve ben mucuk bye

  35. bende çıkyorum artık.hepinize iyi geceler. ve lütfen şiir yazmayı düşünenler 30 haziran çarşamba gününe kadar versinler şiirlerini.hadi byyy

  36. ada Says:

    yok be dadlum durgun deilim zıpçıktı gibiyim sadece yoğun bi gündü herşey üst üste geldi uyuyup unutmak en iyisi hadi seviyorum sizi kib bye

  37. sevim Says:

    ah be kizim keske bekar olsaydinda askini ayakta alkislasaydim :(yavsa yavas sona dogru gidiyoruz.heyecan dorukta 😛

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: