Asi & Demir – Bulamazsin

327 Yanıt to “Asi & Demir – Bulamazsin”

  1. anacımm msndee çenelerii daha açılıyoo bu bacılarınn…
    susuturana aşkolsunnn… 😀
    cırcırrrrr böceğii gibi hepsiii… 😀

  2. evett ablamm benn burdayımmm..merakk etmee…ama msn denn de yetişmeyeye çalışıyomm..
    haberr veridmm sidedde siiznn oldunuzuu…

    gelirlerr şmdd.d….. 😀

  3. karşıyakalı Says:

    geçmiş olsun canım.ALLAH şifalar versin birselim.

  4. antika Says:

    onlar simdi circir degil baykus sabaha kadar muhabbet bizler fazla takilamiyoruz bile uyku bastiriyor

  5. anladımm ablammm…olsunn şmd gelirler…sen gene dua ett ablamm 2 pc varr…ben bazenn adamlaa atışıyomm..sen alcan ben alcamm pc yi diyee… 😀

  6. günes Says:

    ablaaaaaaaaaaaaaaaaaa canimmmmmmm
    emosummmmmmm canimmmmmmmmmm
    birselimmm canimmmmmmmmm
    hos geldinizzzzzzzz sizi tane tane öpüyorummmm

  7. karşıyakalı Says:

    ya emoşşşş maşallah sana canım.ben hem msn hem site ikisini birden beceremiyorum. 😀

  8. günes Says:

    kim hastaaaaaaaa cok gecmis olsunnnnnn

  9. antika Says:

    aylam sükür kavusturana hosgeldin bacim benim gibi uzn zamandir yoktun ortalita be bacim kizlar nasillar baim

  10. evett birselimmm aynenn bacıkomm…funda daa gelmişş galibaa..ama fundamlaa konuşmak içinn ayrıı sayfaa açmakk lazımm…bidee onu açarcamm kimee ne dicemm karışcakk… 😀

    gencerimm ayrıı sayfadan yazıyoo bi yandann…msn de dee trafikk karışmışş durumdaa… 😀

  11. karşıyakalı Says:

    msnden bir tane sarı keklik geldi. 😀 hoşgeldinnnn.

  12. aylammmmmmmmmmmmmmmmmm
    pambihimmmmmmmmmmmmm
    nasınn bacıkomm…hçg nassınn gülommm…
    bendee senii tane tane öpüyorumm cnaımm…

  13. karşıyakalı Says:

    pambıhım nasılsın.kızlar nasıllar.canımmmmmmmm özledim seniiiii

  14. evett ablammm pambihimm dee geldiii…

  15. antika Says:

    hatunlar ben malesef cimak zorundayim esim lep topu istiyor bende yatsiyi kilayim anca abdest alirim sizleri cok seviyor vede öpüyorum kib.aeo. saglicakla kalinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  16. başımm döndüü inana…msnii kapadımm bennnn..
    zatenn pcc manyadıı iyicee… 😀

  17. karşıyakalı Says:

    kızlar ben bir bitki çayı yapayım geleyim.

  18. sevim Says:

    amaninnnnnnnnnnnnnn ne cok yorum olmus.h.g hepinize ben sayfa acayim hemen 😛

  19. tamam birselimm bacımm…snei çok öpüyorumm..görüşmekk üzeree bacımm…iyi gecelerr..alalhh nazmazınıı da kabul etsinn…
    by byy

  20. eşeimm geldiiii….
    ben ona bi bakemmm….

  21. antika Says:

    amin allah hepinizden razi olsun

  22. günes Says:

    canlarimmmm sagolun bende cicislerde cok iyilerrrrr yasem buaralar sabrimi denemekle mesgulllll 😀 bereken cok sabirliyimmmm

  23. günes Says:

    eseim geldiiiiiii emosum bilmedimiz seylermi var giiiiiii 😀

  24. günes Says:

    ablaaaam sen nasilsin islerin bittimiiiiiii cok sicakmi oralarii

  25. cemre Says:

    geldimmm ama yorumlarimi okumadim, ama emosumm hatice balm, ve ruh ikizim gelmisss h.g öpüyoum sizleriiii nasilsiniz ne yapiyorsunuzzz

  26. günes Says:

    birselimmmm gene konusamadikkk bacimmmm …. iyi geceler dilerimmmm kendine iyi bakkkk kizlarida senide öpyüorummmm

Bir Cevap Yazın

