ASI&DEMIR_SON MEKTUP

294 Yanıt to “ASI&DEMIR_SON MEKTUP”

  1. günes Says:

    sevimim sagol bacimm senide burda görmek cok güzelllll anlat bakayim bugün geldiginde kirmizi yolluk serdilermi önüneeeee 😀 hani hep hayal ediyon yaaaaa belki birgün gerceklesirrrrrr 😀 😀

  2. ada Says:

    kaçıncı foto onu diiii

  3. sevim Says:

    cirak seninle su resim isini halledelim ama simdi bir isim var biriryle.geliyom.

  4. ada Says:

    kırmızı halımız yok paspasla yetinin

  5. ada Says:

    o ustam o birine selam

  6. sevim Says:

    heheheh yok serilmedidaha kirmizi yollugum :Pgelyiom

  7. cemre Says:

    soguk suda icme diyor fatim ilik ic diyorrr 😀

  8. cemre Says:

    yani sicak havada ilik suu cok uyumlu degilmiii 😀

  9. ada Says:

    ohoo daha neler çıplak ayakla yerlere basma terli terli su içme üstünü çok örtme siyah giyme toz olur beyaz giyme söz olur

  10. cemre Says:

    aylammm uctunmuu bacimmm

  11. günes Says:

    canlar pardon ben facebook ka takildimmm gelcemmmm 😀
    bu arada fatommm onayladim artikin arkadasizzzz 😀 canim arkadasim benimmmmm kücük kuzu arkadasimmmmm 😀

  12. sevim Says:

    cirakkk ustana pas pasmimlayik görüyon hmmmmm 🙂

  13. günes Says:

    melommmm giii ilik suyu ic dedi ama eyer normalini icemiyorsan ilik deneye bilirsin dedi bacimmm yani soguk icebiliyorsan ic giiiii bu havadaaaa 😀

  14. sevim Says:

    ne o günesim sitemiz yetmedide feclerimi aydinlatmaya gitin :)ben iyiym bacim.sen nasilsin.sen yoksu n ne zamandir.kizlar nasil bacim.

  15. ada Says:

    ya meral hanım hangi albüm kaçıncı foto ayla ablaa alöööööö

  16. ada Says:

    oyanıyorum ya oynamıyormmm

  17. ada Says:

    ahaaaa bu da 3.yorum

  18. ada Says:

    4.

  19. ada Says:

    5.

  20. günes Says:

    sagol iyiz cok sükürrr havalar cok sicak canim cikiyorrrrr 😀
    denizim de iyiiii herzamanki gibiii 😀
    yasem de herzamanki gibi yaramazlik pesinde 😀 bas parmani vurmus okulda dün ögretmen cagirdi gittim eli sismis hemen unfalla doktoruna götürdün röntken cekti sükür kirilmamis ama baya bir hirpalanmisssss melhem sürdü ve sardi bu sicak havadaaaaa bugün tekrar gittik yeniden melhem sürdü ve sardiiii yasem diyor iyi geliyorrrr bakalim sali günü gene gitcezzzzz 😀 bana is cikti zaten eteklerimden ayirmiyor hele simdi icene yapisti yase bana napacaz bilmiyorm eli sarili ya birsey kendi yapamiyorrrr ben yardim ediyorum pantolonunu bilem kapatamiyor kuzummmmm 😀 😀

  21. ada Says:

    yerim gıı ben bunuuu parmağını vurmuş he canım benim geçmiş olsun

  22. ada Says:

    2. yorum

  23. cemre Says:

    geldimmmmm

  24. ada Says:

    bu da 3

  25. günes Says:

    fatom …. yusufun dogumgününde oraya tikla … en yukarda sagda kuzummmm ben ve denizimmmmm 😀

  26. ada Says:

    pamık de anacım sen şimdi yusufun d.günü albümünde 18. foto musun karamel saçlarını merak ediyorum

  27. cemre Says:

    fatooo ne yapiyonn koyunmu sayiyonnn uykunmu yokk kuzuuuu 😀

  28. ada Says:

    ayyyyy ben kaçar byeee

  29. günes Says:

    sagol fatommmmmm bugün daha iyi 😀 bugün anlamadan deydim parmagina bana diyor hic dikkat etmiyorsun kötü anne 😀 agzim acik kaldi ne diyeceyimi bilemedimmmmm 😀

  30. günes Says:

    fatommmm kirmizi hanim ve kara kiz iste bizizzzzzzzzz

  31. günes Says:

    ay sen neden kacarrrrrr kuzummmmm dur biiiiii yaaaa

  32. cemre Says:

    fatoo giiii senin ustan biraksa gelcemdee isi var benleee 😀

  33. sevim Says:

    F arkindamisin bilmem sana olan sevgimden
    A zgin sular gibi cosusunu izlerim sitemden
    T anrim ayirmasin bizi sonsuza dek ebediyen
    M utluluk eksik olmasin güzel yüreginden
    A nca ölüm ayirir bizi birbirimizden…..

  34. cemre Says:

    eeeeeeeeee aylamm analt bacimm neyse sevimi hallettim 😆

  35. günes Says:

    yapin giii isiniziiiii 😀 bende birazdan günes kacar yapacammm cünkü her an gidebilirimmmmm

  36. sevim Says:

    basardim oldu heheheheheh :)mersilerden bir demet meralcim :)ben sayfa acip geliyom 🙂

  37. cemre Says:

    aylamm giiii ben bir göz atayim senin son yorumunu okudumdaaa 😀

  38. günes Says:

    vay sevim bacimmm negüzel yazmisinn giii döktürmüsünnnnn valla

  39. cemre Says:

    evett sevimm bacimm cok güzell olmusss ellerine yüregine saglikkkk 😀

  40. cemre Says:

    evet oldu bak sevimm bacimm kolaymiss degilmiii 😀

  41. günes Says:

    yaaa ben siirlerinizi okuyayimmmm anket acilmissss yeni gördümmmmm

  42. sevim Says:

    evet cok kolaymis bacim :)sagolasin :)sana zahmet su anketi basa alirmisin 🙂

  43. günes Says:

    fatommmm güle güle iyi geceler kuzummmmmmm seni öpüyorummmm

Bir Cevap Yazın

