Nice Mutlu Yillara Funda

Hazirlayan : Cemre

248 Yanıt to “Nice Mutlu Yillara Funda”

  1. cemre Says:

    neyse ben islerime devam edeyim gelirim yine ara ara, bu arada aylamm ne yaptii buldumu acepp fistiginiii 😀 ins bulmusturr hadi gittimmm

  2. hopsss slmmm

  3. cemre Says:

    hopss selamun aleyküm, h.g pasamm nasilsinn ne yapiyonnn

  4. şu işe bak şu şiir yarışmasının sonuçlarını vermeye geldim ama ne görüyüm 😀 iki şiirde birinci gidiyor 😀 napcaz şimdi ?

  5. hoşbuldum abla.allaha şükürler olsunki yaşıyoz işte 🙂 sen nasılsın?

  6. cemre Says:

    valla bilmemm gencc ne yapcazz 😀 en iyi sen bilirsinn sen bir cözüm bulursun 😀

  7. abla napcaz şimdi iki şiir baş baş gidiyo?bi fikir ver 😀

  8. cemre Says:

    bizde iyiyizz cok sükürrr bizdeee yasamaya mecburuz diye yasiyoruzzz 😀 iyii pasam yasa yasa sen cok yasa emiii 🙂

  9. hmm demek sende bilmiyon.bilsen şaşardım zaten.hep bana bırakın hep , devlet ilgileniyo nede olsa dımı 😀

  10. sende çok ve iyi yaşaaa 😀 hapşiiiuuu 😀

  11. cemre Says:

    hmmm valla bilmemkii pasamm ne yapsakk istersen 2 gün daha bekle, yadaa millett takip edenlerrrr verecekseniz verin oylarinizii son gün daha düsünmeyin 😀

  12. acaba süremi uzatsak?

  13. evete bende aynı şeyi düşündüm.o zaman şöyle yapalım.

  14. cemre Says:

    eee ne yapcezz allah devlet babayi basimizdan eksk etmesinn oda olmasa isimiz yass 😀 fikrim olsa yoksa dükkan senin 😆

  15. saat 15:00a kadar bekleyelim .bi deyişiklik olmazsa. 2 gün uzatırız süre.olurmu?

  16. cemre Says:

    sen söyle yapalimm 🙂

  17. hadi bee ordan ne zaman bi fikrini gördükk.fikri olsa dükkan benimmiş pehhh

  18. cemre Says:

    olur olurr bal gibi olurrr 😀 yes pasamm bence güzel fikirrr öyle olsunn ins takip eden ve oy vermeyenlerde oylarini verirler bu süre zarfinda 😀

  19. inş verirler.neyse ee anlat ne var ne yok

  20. cemre Says:

    isteee bizde oni diyrikk daaa fikir üretemiyrikkkkkkk 😀

  21. cemre Says:

    valla ne olsun pasam anlatayimm ayla ablanin kedisi dün geceden kayiptii ne oldu merak ediyoruz dün sabah civarlarinda evden kacmisss kacis o kacis aylam aksam geldi sonra cikti gece aramaya cikacaklardi bilmiyorum ne olduu eeee kiz kismi dikkat etmesen ya davulcuya yada zurnaciya kacar 😀 ins aylama fazla torun ile geri dönmez hehehehehehheheeh

  22. eee nerde u hane sahipleri nerde bu devlet

  23. cemre Says:

    emosss ablann bugün 1 haftaligina tatile gidecektiii gitmistir, sayin ablanda cuma günü nigde yollarini düsünüyorrr 🙂 baskaaa haa sevim ablan sefi ile bir kac gün hirgür yasadii ama sonunda sevimin fendii sefini yendi 😀 baskaaaaaaaaa

  24. hmm demek hemstırcılıktan sonra kediciliğe başladı. o da güzel.neyse inşallah dediyin olmadan bulurlar 🙂 🙂

  25. hmm demek tatilcilerde yavaş yavaş dökülmeye başladı o da güzel.bakalım editörlerde gidince siteye kim bakacak.neyyyyseee

  26. cemre Says:

    fatoo temizlik hatsafada devamm ediyorrrrr baskadaaa kim vardi la bu sitede ben unuttum 😀 gülnarimm siteye giremiyor nette sorun var ama msn hergün konusuyoruz iyi cok sükür, ha gözde ablanda köye gitmiss mesaj cekti iyiymisss selami varr sizleree…

  27. cemre Says:

    evettt bakalimmm bizler tatile gidincee ne olcakkk ama ben devlet babaya güveniyorumm eminim bunada bir fikirrr sunarrr 😆

  28. yapsın yapsın temizlik hammamdan gelir 😀 gülnarında neti düzelir inşallah en kısa zamanda.demek gözde hanımda kendini köylere attı,onada iyi tatiller o zaman

  29. cemre Says:

    istee benden haberler bu kadar simdilik yani beynimin sagini solunu dibini kösesini karistiriyorum baska yokk sanirimm haberler 😀 sende haberler varmii

  30. benden haberlermi hmm bi düşüneyimm.

  31. benden haber yok sanırım 🙂 yani aklıma bişey gelmiyo 😀

  32. cemre Says:

    hmm ok bir daha geldinmi haberlerii gelll 😀

  33. sen sor ben cevaplandırayım o zaman 😀 çünkü önemli bi haber yok yani 🙂

  34. demek devlet baba bunada bir çözüm bulur hmmm bulur inşallah.

  35. haaa bu arada unutmadan DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN FUNDA gerçi bu yorumu okuyacağını hiç sanmıyorum ama neyse 😀

  36. cemre Says:

    pekii soramm pasamm, günün nasil geciyorr diyelimm evde kesin ugrasilar yapiyorsundurr mesela neyy 🙂

  37. bak işte bu çok güzel bi soru 😀 annem ve kardeşim genelde işe gitti için bu aralar yemek yapıyorum bende 😀 ve bu konuda bi sıkıntım var açıkçası ve iyiki hatırlattın .çünkü siz yılladır ev hanımı olan ablalarım bana bu konuda yardımcı olabilir bence 😀 sorunum şu ; soğan doğradıktan sonra ellerinizdeki soğan kokusundan nasıl kurtuluyosunuz 😀 dünden beri elllerim soğan kokuyo 😀 😀 bi türlü götüremedim şu kokuyu 😀

  38. cemre Says:

    hehehehe valla pasammm ne desemkii ben hic böyle bir caba göstermedim yani sogan kokusu gitsin diyeee gerci bizlerde gidiyor otomatikmen oda sanirim yemek pisirdikten sonra bizim is devam ediyor yine bulasik yika temizle yani ellerimiz yine sudan cikmiyorr ve koku kalmiyor sanirim 😀 gerci baska bir püf noktasi vardirr ama bence sen kolaya sür en iyisimii 😀 demek yemeklerini yapiyorsunn masallah pasama cok iyi yapiyorsun bak merak ettim yemeklerini tatmak isterdim:D

  39. yavv bu site hep bölemi yoksa sadece bana özelmi böyle ıssız oluyo 😀

  40. hmm kolonya demek istedin heral 🙂 bu niye benim aklıma gelmediki.neyse eve gidince bunuda denerik artık 🙂 ellerimi sabunladım kaç kez ama gitmedi.

  41. yemeklerime gelince ben ilk defa yemek yapmıyorumki.asker gitmeden öncede ben evde olduğumda ve annem ile kardeşim olmadığında ben yapıyordum 🙂

  42. cemre Says:

    tlll pasammmm

  43. hem sen tadamazsın önce angelandan izin belgesi getirmen lazım tadabilmen için 😀 şu kadar gram tadabilir 😀 yazan bi belge olmalı yoksa tattırmam 😀

  44. tmm telini yesinler

  45. bende bu arada sonuçları veriyim artık o zaman.madem eşitlik bozuldu.zaten saatte 15 olmak üzere

  46. cemre Says:

    evet pasam kolonya dimek istedim 😆 evet biliyorumm senin devamli yemek yaptiginii ins bizede nasip olur yemeklerini yemekk ve güzel kekler pisirdiginde biliyorumm 😀 ha site genelikle böyle oluyr pasamm helekii su aralar tatilede gidilincee ama sana özel degill emin ol 😀

  47. cemre Says:

    muhahahaha sen merak etme mesela angela bana 135 gr sebze veriyorr senin icin cok basit laa o sebzede lütfen patlican olsun birde domates 😀 ha lütfenn bahce ürünüü olsunn dogal natür daha saglikliii 🙂

Bir Yanıt Bırakın

